eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawy odczynników oraz przeciwciał do diagnostyki immunohistochemicznej wraz z odpłatną dzierżawą aparatu do barwienia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Wałbrzych: Dostawy odczynników oraz przeciwciał do diagnostyki immunohistochemicznej wraz z odpłatną dzierżawą aparatu do barwienia.
Numer ogłoszenia: 241472 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników oraz przeciwciał do diagnostyki immunohistochemicznej wraz z odpłatną dzierżawą aparatu do barwienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy odczynników oraz przeciwciał do diagnostyki immunohistochemicznej wraz z odpłatną dzierżawą aparatu do barwienia. 1. Receptor estrogenowy klon EP1 lub SP1 Test 200 2. Receptor progesteronowy klon PgR 636 lub klon 16 Test 200 3. Cyklina D1 Test 30 4. CD3 Test 60 5. CD4 Test 5 6. CD5 Test 30 7. CD8 Test 5 8. CD10 Test 70 9. CD20 Test 70 10. CD 30 Test 15 11. CD 34 Test 40 12. CD 43 Test 10 13. CD 79a Test 25 14. CD 138 Test 10 15. bcl-2 Test 55 16. bcl-6 Test 20 17. Ki-67 Test 300 18. EMA Test 50 19. LCA Test 125 20. Desmina Test 30 21. CD117* Test 20 22. Cytokeratyna 5/6 Test 35 23. Cytokeratyna 7 Test 190 24. Cytokeratyna 19 Test 20 25. Cytokeratyna 20 Test 60 26. Cytokeratyna klon MNF-1 * Test 10 27. Cytokeratyna HMW Test 75 28. GFAP Test 5 29. Melanosome klon HMB-45 Test 25 30. SMA Test 25 31. NSE Test 15 32. Synaptofizyna Test 45 33. Chromogranina A* Test 45 34. Vimentyna Test 35 35. TdT klon SEN28 lub EP266 Test 20 36. p63 Test 210 37. TTF-1 klon SPT 24* Test 115 38. PSA poliklonalne Test 5 39. Melan-A Test 30 40. E-Cadheryna Test 50 41. Cytokeratyna AE1/AE3 Test 410 42. CEA poliklonalne Test 10 43. CEA klon II-7 lub CEA31 Test 10 44. S100 Test 15 45. Helicobacter pylori Test 80 46. CD 15 Test 10 47. CD56 Test 15 48. Alfa- fetoproteina Test 5 49. Alfa-1- antytrypsyna Test 5 50. MUM1 Test 10 51. PSA Test 5 52. Cytokeratyna 8/18 Test 10 53. p53 Test 40 54. Mammoglobina Test 40 55. AMACR Test 40 56. Amyloid A Test 40 57. CD68 - klon PG-M1 Test 40 58. Calretinina Test 40 59. CDX2 Test 40 60. DOG-1* Test 40 61. Epithelial Antigen klon Ber-EP-4 Test 40 62. CD23 Test 30 63. Wolny od biotyny system detekcji znakowany HRP, dla przeciwciał mysich i króliczych wraz ze wszystkimi odczynnikami i akcesoriami, szkiełkami mikroskopowymi, niezbędnymi do wykonania barwienia immunohistochemicznego Test 3360 64. Kompletny zestaw odczynników do oznaczania statusu receptora Her-2 (przeciwciało swoiste, wiążące chromogen DAB, bufory do odkrywania antygenu i płukania - posiadający certyfikat FDA PMA dla wszystkich odczynników i kontroli Test 200 Wymagania dotyczące przeciwciał i systemu: - wszystkie przeciwciała oraz pozostałe odczynniki, akcesoria i szkiełka muszą być przeznaczone do diagnostyki in vitro i posiadać deklarację zgodności zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz. 679), -wszystkie przeciwciała muszą być kompatybilne z systemem detekcji, a przeciwciała w gotowych rozcieńczeniach muszą pochodzić od tego samego producenta, - Zamawiający dopuszcza dowolne klony przeciwciał z wyjątkiem tych wymienionych w poz. 1,2, 29, 35, 37,38, 42, 57,61 - protokoły barwień dla przeciwciał w gotowych rozcieńczeniach muszą być zoptymalizowane dla tkanek o wysokiej i niskiej ekspresji antygenu - udokumentowane. Aparat do barwień musi spełniać poniższe wymagania: - aparat musi pracować w systemie otwartym dla wszystkich przeciwciał pierwotnych, - aparat musi mieć możliwość wykonania jednocześnie min.35 barwień z zastosowaniem przy najmniej 2 protokołów w czasie nie dłuższym niż 3,5 godz. - wszystkie etapy barwienia od odparafinowania do barwienia hematoksyliną automatyczne- dopuszcza się możliwość przeprowadzenia automatycznego bezksylenowego procesu odparafinowania i odkrywania antygenów poza pokładem urządzenia, - identyfikacja szkiełek i odczynników za pomocą kodów lub chipów, - skanowanie szkiełek i odczynników zarówno na pokładzie jak i poza pokładem urządzenia, - możliwość wykorzystania odczynników również w metodzie manualnej, bez potrzeby dalszej optymalizacji protokołów, - w przypadku aparatów o regulowanej objętości podawanych odczynników, jako podstawę kalkulacji należy przyjąć stosowanie 200 uL na 1 szkiełko, - możliwość tworzenia własnych protokołów barwienia przez użytkownika, - możliwość rejestracji danych pacjenta, jednostki zlecającej, numeru bloczka, numeru szkiełka, rodzaju tkanki etc., - możliwość wykonywania statystyki wykonanych badań wg numeru pacjenta, rodzaju markera, protokołu barwienia, lekarza zlecającego, numeru bloczka, użytych odczynników etc., - możliwość stosowania butelek o różnych pojemnościach, - możliwość programowania pracy urządzenia z min.3 innych stanowisk komputerowych w Zakładzie Patomorfologii, -bezpłatne oprogramowanie w języku polskim dostępne na żądanie. W kwotę dzierżawy aparatu wliczona jest kwota naklejek. Zamawiający dopuszcza aparat używany, w pełni sprawny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - 1 200,00 zł (słownie : jeden tysiąc dwieście zł). DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. - ) posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz. 679). Oświadczenie Wykonawcy, iż gwarantuje wysoką jakość przedmiotu zamówienia potwierdzoną przez zewnętrzne programy kontroli jakości oraz, iż przedmiot zamówienia posiada stosowne certyfikaty stosowania do diagnostyki in-vitro i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy te certyfikaty do wglądu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.