eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Sucha Beskidzka: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 241448 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Mickiewicza 36, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 0-33 8744501 w. 102, faks 0-33 8743529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://us-suchab.w.interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego w Suchej Beskidzkiej: 1) serwer - 1 sztuka, 2) zestaw komputerowy z procesorem dwurdzeniowym z monitorem - 12 sztuk, 3) zestaw komputerowy z procesorem czterordzeniowym z monitorem - 1 sztuka, 4) laptop - 1 sztuka, 5) drukarka z duplexem - 4 sztuki, 6) drukarka laserowa z podajnikiem uniwersalnym - 1 sztuka, 7) urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 sztuka, 8) drukarka kodów kreskowych - 1 sztuk, 9) czytnik kodów kreskowych - 1 sztuka, 10) przełącznik sieciowy zarządzalny 48 portów - 1 sztuka, 11) przełącznik sieciowy 5 portowy - 5 sztuk, 12) przełącznik KVM - 3 sztuki, 13) klawiatura - 15 sztuk, 14) mysz optyczna PS/2 - 10 sztuk, 15) mysz optyczna USB - 5 sztuk, 16) licencje dostępowe - 20 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.82.00.00 - Serwery 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełnijący wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust.1 pzp opisanych w załaczniku nr 2 do SIWZ, 2) nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ust. 2 pzp, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pzp wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, II. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt I.1, I.2, I.3, powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us-suchab.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy ul. Mickiewicza 36 34-200 Sucha Beskidzka pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Mickiewicza 36 34-200 Sucha Beskidzka pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.