eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlec › Dokończenie budowy świetlicy wiejskiej w Żodyniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Siedlec: Dokończenie budowy świetlicy wiejskiej w Żodyniu
Numer ogłoszenia: 241398 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134880 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, woj. wielkopolskie, tel. 68 3848521, faks 68 3848473.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy świetlicy wiejskiej w Żodyniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy świetlicy wiejskiej w Żodyniu wraz z wyposażeniem w sprzęt AGD, meble, klimatyzację i nagłośnienie. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie nowe towary. 2. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: projekcie budowlanym, kosztorysach ofertowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Użyte w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej oraz w kosztorysie ofertowym nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiazujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających parametrom zaproponowanym w dokumentacji projektowej, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 4. Przed złożeniem oferty Zamawiąjacy zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. 5. Wymagania dotyczące robót: wszytskie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiazujacymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, roboty należy prowadzić zgodnie z wymagami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 6. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje i swiadectwa zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem, Wykonawca zobowiązany jest zabrać zbędne demontowane urządzenia. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, wymagana jest należyta staranność przy relizacji zamówienia, rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będa przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wyniikające z przepisów prawa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 39.10.00.00 - Meble 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie: Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Lehnhardt, Zakład Usług Remontowo-Budowlanych, Tuchorza 102 c, 64-232 Tuchorza, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 730115,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 608722,03

  • Oferta z najniższą ceną: 608722,03 / Oferta z najwyższą ceną: 883379,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.