eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › rozbudowa sieci kanalizacyjnej w m. Racławice, Czubrowice, Przeginia, Gotkowice, Jerzmanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-26

POZYCJA 24137

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jerzmanowice: rozbudowa sieci kanalizacyjnej w m. Racławice, Czubrowice, Przeginia, Gotkowice, Jerzmanowice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Jerzmanowice-Przeginia, do kontaktów: inż. Mariusz Wadowski, mgr inż. Andrzej Krzystanek, Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, tel. 012 3895022, fax 012 3895521, e-mail: gmina@jerzmanowice-przeginia.org. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jerzmanowice-przeginia.org Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa sieci kanalizacyjnej w m. Racławice, Czubrowice, Przeginia, Gotkowice, Jerzmanowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przeginia, Gotkowice, Racławice, Czubrowice, Jerzmanowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres prac obejmuje: 1) Kanalizacja CZUBROWICE a) sieć kanalizacyjna odc.K5-K1, kanały KB6a (od K79), KB7, KB7b, KB7a, długości PVC-U d=200mm - 1265m, PVC-U d=160mm - 114m b) budowa pompowni ścieków P1 wraz z zasilaniem elektrycznym c) przykanaliki domowe na odc. jw. łącznej długości 552m (ilość przyłączy 32szt), długość przykanalików PVC-U d=200mm - 41m, PVC-U d=160mm - 511m) 2) Kanalizacja RACŁAWICE a) sieć kanalizacyjna odc.K511-K585, długości PVC-U d=200mm - 376m, PVC-U d=160mm - 24m b) budowa pompowni ścieków P2 wraz z zasilaniem elektrycznym c) przykanaliki domowe na odc. jw. oraz na odc. K322-K389, K375-K379 łącznej długości 946,5m (ilość przyłączy 38szt), długość przykanalików PVC-U d=200mm - 235m, PVC-U d=160mm - 711,5m) 3) Kanalizacja PRZEGINIA a) sieć kanalizacyjna odc.P3-K1, K30-K23, K48-S437, K86-K92, S383-K419, S137-S159, S136-S123, S366-S354, długości PVC-U d=200mm - 2002m b) przykanaliki domowe na odc. jw. łącznej długości 1000m (ilość przyłączy 54szt), długość przykanalików PVC-U d=200mm - 126m, PVC-U d=160mm - 874m) c) przyłączenie posesji 209/4 z rur PVC-U d=200mm długości 117m 4) Dodatkowe przyłącza domowe w m. Gotkowice, Jerzmanowice, Czubrowice, Przeginia, Racławice a) z rur PVC-U d=160mm długości 1250m, (50 przyłączy) 5) System monitoringu i wizualizacji za pomocą pakietowej transmisji danych GPRS do 10 szt. przepompowni ścieków wraz z komputerem przenośnym. 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo określają przedmiary robót, dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jako materiał pomocniczy do sporządzenia oferty. 3. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty należy dokonać wizji w terenie. 4. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane atesty i certyfikaty na zastosowane materiały, świadectwa dopuszczenia i karty gwarancyjne. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; 1) do 15.10.2007 r. wykonanie robót o wartości brutto 1.100.000,00 PLN 2) pozostały zakres robót do 30.06.2008 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. wszystkie wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Wykonawca musi: a) wykazać że wykonał w okresie ubiegłych 5-lat (2002-2006) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia tj. każda o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00zł brutto - załączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie, b) mieć w dyspozycji personel: jedna osoba posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych, jedna osoba posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, jedna osoba posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych, c) wykazać w każdym z trzech lat obrotowych przychód ze sprzedaży produktów i usług w zakresie robót objętych zamówieniem w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00zł. d) dysponować środkami finansowymi lub kredytem (lub promesą kredytową) w wysokości min. 50% ceny ofertowej brutto. e) udzielić minimum trzyletniej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia złożone na druku "OFERTA" (zał. nr 1) o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty podane w pk-cie 2 uzna się za wiarygodne, jeżeli posiadać będą: pełną nazwę firmy, dokładny adres firmy składającej ofertę, stan prawny, osobę/y upoważnione do reprezentowania firmy i podpisywania dokumentów, miejsce rejestracji, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ww. ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenia uzna się za aktualne, jeśli będą wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informację uzna się za aktualną jeśli będzie wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy poprzedzające wyznaczony termin składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Informację uzna się za aktualną jeśli będzie wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy poprzedzające wyznaczony termin składania ofert. 7. Sprawozdanie finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata to za ten okres- w celu potwierdzenia wymagań z ustępu II punkt 2c, 8. Informację banku, lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia wymagań z ustępu II punkt 2d, 9. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat -załącznik nr 3 10. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na załączniku nr 4 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (staż pracy, dyplomy, uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz gotowości do współpracy z Wykonawcą w przypadku, gdyby osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. Wymagane minimum potencjału kadrowego: jedna osoba posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych, jedna osoba posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, jedna osoba posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych, 11. Wykaz co najmniej 2 ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5-lat (2002-2006), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia tj. każda min. 1.500.000,00zł (brutto) na załączniku nr 5. Wykaz musi zawierać (dla każdej wymienionej inwestycji) następujące dane: rodzaj, lokalizację, adres inwestora (telefon), wartość, termin wykonania. 12. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane na zał. 5 wykonane zostały z należytą starannością-2szt. 13. Wykaz podwykonawców przewidywanych do wykorzystania przy wykonaniu przedmiotu zamówienia na załączniku nr 6. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że profil prac, które będą wykonane przez podwykonawcę, były przez niego wcześniej wykonywane i zostały wykonane z należytą starannością oraz oświadczenie podwykonawcy w trybie art.22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2 ww. ustawy-na załączniku nr 2. 14.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w par. 1 ust. 1 pkt.2,3, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. składa, odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 14.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz par. 1 ust.1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Podpisany projekt umowy z uzupełnionymi danymi dotyczącymi Wykonawcy. 16. Szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z wyceną wszystkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w rozdziale II. 17. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na załączniku Nr 7. 18. Harmonogram rzeczowo-finansowy na załączniku nr 8. 19. Dowód wpłaty wadium. 20. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w punkcie 2,3,4,5,6, musi spełniać każdy wykonawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe wykonawcy mogą składać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.org. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w Jerzmanowicach pok.122, płacąc gotówką w kasie urzędu lub pocztą za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 12:15, Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.