Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Kartuzy: Wykonanie dostawy soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej w roku 2008.
Numer ogłoszenia: 241307 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, fax 058 6811522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej w roku 2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dostawy soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej w roku 2008. Zamówienie obejmuje: Dostawę soli drogowej w łącznej ilości 600 ton z miejscem dostawy w równych ilościach do: Obwodu Drogowego w Sierakowicach ul. Brzozowa 1 oraz Obwodu Drogowego w Kartuzach ul. Wzgórze Wolności 15. Łączna wielkość zamówienia może ulec zmianie w zależności od warunków zimowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wnosi się wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 10000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Potencjał kadrowy: mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. Potencjał sprzętowy: posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu. Doświadczenie zawodowe: zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej dwa zadania o wielkości porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i załączników do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (1) Formularz oferty /załącznik nr 1/- nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, natomiast dopuszcza się składanie ofert częściowych. (2) Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. (3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy /załącznik nr 2/. (4) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec właściwego Organu Podatkowego oraz o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub że uzyskał zgodę .na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /załącznik nr 2/. (5) Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, - oświadczenie /załącznik nr 3/; w przypadku braku podwykonawców obowiązkowo dołączyć druk. (6) Opis ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia /załącznik nr 4/. (7) Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia), /załącznik nr 5/. (8) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, z udokumentowaniem źródeł ich pozyskania (np.: kserokopia dowodu rejestracyjnego, kserokopia umowy kupna - sprzedaży), /załącznik nr 6/ (9) Parafowany projekt umowy /załącznik nr 7/. Dokumenty o których mowa w punkcie (2) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę, pozostałe dokumenty w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl/public/?id=110749
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Realizacja projektu Klub Integracji Społecznej +
- Przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku pokolejowego w m. Kartuzy w celu nadania mu funkcji społecznych - etap I, etap II, etap III
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
- Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Modernizacja części drogi powiatowej 1907G na odcinku Prokowo - Sianowo realizowanej w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025"
- Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa do 400 ton soli z antyzbrylaczem do wytworzenia piaskosoli na plac ZDP w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7.
- Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części
- Dostawa soli drogowej
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.