eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na modernizację i odwodnienie terenu parkingu Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na modernizację i odwodnienie terenu parkingu Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39.
Numer ogłoszenia: 241294 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764(66), faks 023 6623816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na modernizację i odwodnienie terenu parkingu Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia przekracza równowartość w złotych kwoty 14 000 euro, jest mniejsza, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. ustawy Prawo zamówień publicznych Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i odwodnienie terenu parkingu Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39. 1. Opis stanu istniejącego. Parking Starostwa Powiatowego sąsiaduje bez wyraźnej granicy z parkingiem Urzędu Miasta. Cały teren posiada zniszczoną nawierzchnię asfaltową, bez wyznaczonych miejsc parkingowych oraz chodników, co jest powodem ogólnego nieporządku na terenie parkingu. Na środku placu znajduje się dość duży pas zieleni z dużym zabytkowym kasztanem, oddzielony od nawierzchni utwardzonej skorodowanym krawężnikiem. Brak urządzeń odprowadzających wody opadowe powoduje powstawanie zastoisk wodnych utrudniających przejazd oraz ruch pieszych. 2. Opis stanu projektowanego. Na terenie parkingu Starostwa Powiatowego zaprojektowano zagospodarowanie terenu poprzez wyznaczenie 22 miejsc postojowych co pozwoli na uporządkowanie parkujących samochodów. Zaprojektowano drogę wewnętrzną z kostki betonowej szerokości 5,0 m ,która spełnia wymogi przeciwpożarowe wynikające z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. z dnia 11 lipca 2003 r.). Chodniki zmiennej szerokości z kostki betonowej koloru czerwonego oddzielą i tym samym zabezpieczą ruch pieszych od pojazdów. Z uwagi na przebieg drogi wewnętrznej i miejsc postojowych dwa drzewa zaznaczone na planie zagospodarowania przeznaczone są do usunięcia. Zmiana nawierzchni i wyznaczenie miejsc parkingowych z wybudowanie chodników podniesie estetykę terenu i uporządkuje ruch. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w projekcie budowlanym wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. 4. Informacje uzupełniające. Technologię robót oraz wymagania dotyczące materiałów, sprzętu, transportu, obmiarów, badań laboratoryjnych, warunków odbioru przedstawiono w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - stanowiąca załączniki do SIWZ. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zg. z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz normami. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na placu budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zamówienie w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym na etapie realizacji robót tak, aby przebiegały one w sposób możliwie jak najmniej zakłócający i uciążliwy. Wiąże się to m.in. z koniecznością zapewnienia w każdej chwili swobodnego i w pełni bezpiecznego dojścia (dojazdu) i dostępu do budynków..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych zero groszy) w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tzn.: ich działalność umożliwiająca wykonanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 1) dysponują co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i która może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz jest członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej, 2) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na wykonaniu parkingu o nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 każda robota budowlana, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej OC deliktowe na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany będzie do przedłużenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia co najmniej na okres realizacji umowy. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, konsorcja: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. 2) Do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się te same przepisy, co do pojedynczego Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przy ocenie spełniania warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadanej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego i kadrowego Wykonawców oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. 4) Dopuszcza się możliwość złożenia wspólnego oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego potwierdzającego, że razem spełniają warunki, o których mowa w pkt. I. 1, 2, 3. 5) Formularz oferty, dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w taki sposób, aby prawnie zobowiązywały wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, natomiast kserokopie dokumentów dotyczących poszczególnych Wykonawców, muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez właściwego Wykonawcę. III. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierać błędy zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć: 1. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych- załącznik Nr 3 SIWZ 2. aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 3. dokumenty uprawnień (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzające, że osoba-y, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz jest członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej, 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 SIWZ, 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie wykonywał zamówienie za pomocą udostępnionego potencjału technicznego i w pkt. I. 3. oraz w wykazie, o którym mowa w pkt. I. 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wg Załącznika nr 5 SIWZ 5. wykaz zrealizowanych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 SIWZ. 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC deliktowe na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł. II. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązany sporządzić wszystkie dokumenty zgodnie z SIWZ (na wzorach stanowiących załączniki do specyfikacji) w języku polskim. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r., Nr 188 poz.1155), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09 - 100 Płońsk, pokój nr 201, piętro II.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.