eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Naprawa izolacji zewnętrznej, wypraw wewnętrznych tunelu komunikacyjnego i technicznego oraz wykonanie izolacji zewnętrznych 2 naświetli nadziemnych pomiędzy budynkiem Centrali Telefonicznej a budynkiem Centrali Cieplnej na terenie Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 dr. A. Jurasza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-13

Ogłoszenie nr 24127 - 2017 z dnia 2017-02-13 r.

Bydgoszcz: : Naprawa izolacji zewnętrznej, wypraw wewnętrznych tunelu komunikacyjnego i technicznego oraz wykonanie izolacji zewnętrznych 2 naświetli nadziemnych pomiędzy budynkiem Centrali Telefonicznej a budynkiem Centrali Cieplnej na terenie Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 dr. A. Jurasza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 377279 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 112607400000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie  9, 85094   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 525 854 304, faks 525 854 076, e-mail zamowienia@jurasza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jurasza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: Naprawa izolacji zewnętrznej, wypraw wewnętrznych tunelu komunikacyjnego i technicznego oraz wykonanie izolacji zewnętrznych 2 naświetli nadziemnych pomiędzy budynkiem Centrali Telefonicznej a budynkiem Centrali Cieplnej na terenie Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 dr. A. Jurasza

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SU/NLZ/361-1/75-16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest naprawa izolacji zewnętrznej, wypraw wewnętrznych tunelu komunikacyjnego i technicznego oraz wykonanie izolacji zewnętrznych 2 naświetli nadziemnych pomiędzy budynkiem Centrali Telefonicznej a budynkiem Centrali Cieplnej na terenie Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 dr. A. Jurasza. 2.2 Przedmiot oraz zakres zamówienia został opisany w dokumentacji załączonej do SIWZ. 2.3 Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowych zgodnie z załączoną dokumentacją, tj.: 1) archiwalną dokumentacją projektową, rysunkową, ogólnym zakresem prac remontowych do wykonania oraz fotografiami -stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, 2) przedmiarem robót - stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 3) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ 2.4 Załączone przedmiary robót nie stanowią bezpośredniej podstawy ustalenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy, są materiałem pomocniczym. 3. WYMAGANIA DOTYCZACE ZATRUDNIENIA OSÓB WYKONUJACYCH CZYNNOSCI W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 29 UST. 3A 3.1 Wymagane jest zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia: TAB. 1. LP Grupa czynności budowlano - remontowych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności ziemne 1. Wykopy ręczne. 2. Zasypywanie wykopów - ręczne. 3. Wykopy i zasypywanie przy użyciu koparki - operator koparki. 4. Zagęszczanie gruntu. 2. Czynności rozbiórkowe 1. Rozbieranie ścian żelbetowych ręczne i przy użyciu elektronarzędzi 2. Cięcie piłą diamentową betonu 3. Rozbieranie nawierzchni (różnego typu) ręczne i przy użyciu elektronarzędzi 4. Zrywanie posadzek. 5. Rozbiórka izolacji. 3. Czynności malarskie: 1. Skrobanie, zmywanie ścian i sufitów - usunięcie starych farb. 2. Odgrzybianie ścian. 3. Szpachlowanie, uzupełnianie ubytków na ścianach i sufitach. 4. Wygładzanie ścian i sufitów - gładzie. 5. Gruntowanie ścian i sufitów. 6. Malowanie ścian i sufitów (wszystkie rodzaje farb). 4. Czynności murarskie i tynkarskie 1. Skucie tynku. 2. Tynkowanie ścian. 3. Murowanie. 4. Wykonanie izolacji ścian i stropów (przeciwwilgociowe, cieplne) TAB. 2 LP Grupa czynności budowlano - elektrycznych. Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności elektryczne. 1. Demontaż starych instalacji elektrycznych. 3. Demontaż starych opraw oświetleniowych. 4. Układanie kabli elektrycznych. 5. Wykucie otworu i osadzenie puszki (w każdym materiale). 6. Montaż / wymiana gniazd elektrycznych, teletechnicznych, włączników. 7. Montaż opraw oświetleniowych (różnego typu). 8. Okablowanie sieci komputerowych. 9 . Pomiary elektryczne TAB. 3. LP Grupa czynności budowlano - instalacyjne Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności sanitarne. 1. Montaż przewodów wentylacyjnych (wentylacja grawitacyjna) TAB. 4. LP Grupa czynności nadzorczo - kontrolnych robót budowlanych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności nadzorczo kontrolne. 1. Kontrola prac budowlano - instalacyjnych względem ich zgodności z posiadaną dokumentacją. 2. Nadzór nad przebiegiem realizacji budowy względem przestrzegania przepisów prawa budowlanego w tym BHP, w zakresie wymaganym przez Ustawodawcę. 3. Kontrola i przestrzeganie jakość oraz stan zaawansowania robót w tym raportowanie do Zamawiającego w niezbędnym zakresie. 4. Kontrola kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej poszczególnych branż wykonawczych. 5. Nadzór nad pracownikami Wykonawcy i Podwykonawców. 3.2 Sposób dokumentowania zatrudnienia osób dla czynności wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 3.1 SIWZ, w trakcie realizacji zamówienia będzie odbywał się na podstawie oświadczenia Wykonawcy, które będzie zawierało listę osób (z podaniem imienia i nazwiska oraz wymiaru czasu pracy wraz z informacją, czy jest to pracownik Wykonawcy czy Podwykonawcy) z przypisanymi do tych osób czynnościami (tab. 1, 2, 3, 4, pkt. 3.1 SIWZ), które będą wykonywać w ramach umowy o pracę. 3.3 Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca zobowiązuje się do poddania czynnościom kontrolnym osób działających z upoważnienia Zamawiającego, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp , pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45410000-4, 45320000-6, 45442180-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT86615.45
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Budowlano Drogowa BJN Bartosz Nożewski,  ,  ul. Chopina 32/25,  87-800,  Włocławek,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82392.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82392.85
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158303.06
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.