eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chludowo › Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowej automatycznej myjni samochodów osobowych, autobusów, ciągników siodłowych z naczepami, oraz samochodów ciężarowych.



Ogłoszenie z dnia 2008-02-05

Chludowo: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowej automatycznej myjni samochodów osobowych, autobusów, ciągników siodłowych z naczepami, oraz samochodów ciężarowych.
Numer ogłoszenia: 24124 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunikacji Publicznej Suchy Las Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 8, 62-001 Chludowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 8116557, fax 0-61 8116521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zkp@zkp.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. Obsługa sieci świadczących publiczne usługi w zakresie transportu autobusowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowej automatycznej myjni samochodów osobowych, autobusów, ciągników siodłowych z naczepami, oraz samochodów ciężarowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Miejscem dostawy i montażu jest nowo wybudowany obiekt hali myjni na terenie Zakładu Komunikacji Publicznej Suchy Las Sp. Z o.o. w Chludowie przy ul. Tysiąclecia 8. Wykonawca dokona wizji lokalnej obiektu hali, w której ma nastąpić montaż myjni oraz zapozna się z dokumentacją techniczną i założeniami technologiczno - instalacyjnymi. Stosowne oświadczenie zawarte jest w Formularzu Oferty - zał. nr 2 do SIWZ ( pkt 4.2.) 3. Zakres zamówienia obejmuje również: a). przeszkolenie czterech wytypowanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi urządzenia. Szkolenie trwać będzie przez co najmniej 8 godzin i odbędzie się w dniu uruchomienia myjni, b) montaż myjni oraz pierwszy próbny rozruch. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy, jednak nie krótszy niż gwarancja producenta. Gwarancja nie może być ograniczona koniecznością wykonywania płatnych przeglądów myjni czy limitem wykonanych cykli mycia. Bieg terminu gwarancji liczony będzie od daty protokolarnego odbioru zamontowywanego i gotowego do eksploatacji urządzenia. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty sporządzone w języku polskim: a) instrukcję obsługi, b) dokumentację techniczno - ruchową, c) specyfikację wyposażenia. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu niezbędnej pomocy techniczno-doradczej w zakresie przygotowania obiektu do montażu myjni. Ewentualnej adaptacja pomieszczenia dokonana będzie na koszt własny Zamawiającego. 7. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że w zaproponowanym urządzeniu będzie mógł, bez utraty gwarancji, stosować dostępne na rynku polskim środki chemiczne myjąco-konserwujące przeznaczone do stosowania w automatycznych myjniach samochodowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają warunki podmiotowe wymienione w art. 22 ust. 1 U. Pzp. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 1 - 10, oraz w art. 24 ust. 2 pkt 1 - 3 U. Pzp. 3. Zamawiający odrzuci ofertę, podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 U. Pzp. nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym wykażą wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwóch dostaw, montażu i uruchomienia automatycznych myjni do samochodów osobowych, autobusów, ciągników siodłowych z naczepami lub samochodów ciężarowych; 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. Złożą wypełniony formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami w wyznaczonym terminie, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty i wymaganych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1 SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w Art. 26 ust 3 ustawy lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie Art. 26 ust 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, które musi złożyć w ofercie: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o u dzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw, montażu i uruchomienia automatycznych myjni do samochodów osobowych, autobusów, ciągników siodłowych z naczepami lub samochodów ciężarowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje) zgodnie ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, można złożyć przedmiotowy wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi, dotyczący zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż z ich treści będzie wynikać, że spełniają oni łącznie wskazany warunek; 5) w celu potwierdzenia że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa następujące dokumenty: informację banku, w którym posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2. Inne wymagane dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz Oferty o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum), o treści wymaganej w Art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców; 3. Dokumenty wymagane od Wykonawcy zamieszkałego poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1 ppkt 1), 3) i 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1 ppkt 2), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w Art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy; 3) dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) i c), oraz ppkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w ppkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ppkt 3) stosuje się odpowiednio. 4. Forma składania wymaganych dokumentów: - dokumenty, o których mowa w pkt 1 - 4 muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł jej sprawdzić w inny sposób. - dokumenty w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego, oraz poświadczone przez Wykonawcę. - wszystkie strony wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w sposób określony w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, lub upełnomocnione stosownymi pełnomocnictwami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkp.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunikacji Publicznej Suchy Las Sp. z o.o. Chludowo, ul. Tysiąclecia 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunikacji Publicznej Suchy Las Sp. z o.o. Chludowo, ul. Tysiąclecia 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.