eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie, wdrożenie oraz roczne wsparcie systemu rejestracji korespondencji w kancelarii i sekretariatach UKNF

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Warszawa: Przygotowanie, wdrożenie oraz roczne wsparcie systemu rejestracji korespondencji w kancelarii i sekretariatach UKNF
Numer ogłoszenia: 241200 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, wdrożenie oraz roczne wsparcie systemu rejestracji korespondencji w kancelarii i sekretariatach UKNF.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Systemu do wsparcia procesu rejestracji dokumentów w kancelarii i sekretariatach Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) w zakresie podanym poniżej: A. Analiza - uszczegółowienie potrzeb UKNF w zakresie przedmiotu Umowy - w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy B. Przygotowanie i uruchomienie środowiska sprzętowo - systemowego dla dostarczonego Systemu - w terminie do 5 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. A C. Dostarczenie i uruchomienie produkcyjne Systemu do wsparcia procesu rejestracji korespondencji w oparciu o zidentyfikowane potrzeby w kancelarii i sekretariatach UKNF w terminie do 40 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. B D. Migracja danych z aktualnego systemu wsparcia rejestracji korespondencji w kancelarii/sekretariatach, w zakresie danych dotyczących roku 2011 w terminie do 5 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. C E. Dostarczenie i uruchomienie produkcyjne rozwiązania do elektronicznego obiegu wniosku o modyfikację stanowiska komputerowego w terminie do 10 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. D; F. Wdrożenia dostarczonego rozwiązania - w terminie do 70 dni roboczych od daty podpisania Umowy. G. Przeprowadzenie szkolenia dla administratorów i użytkowników w terminie do 10 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. F H. Dostarczenie dokumentacji w zakresie przygotowanego Sytemu (instrukcja dla użytkowników, dokumentacja techniczna, dokumentacja administracyjna), w terminie do 10 dni roboczych od dnia następnego po dniu zakończenia etapu przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. F; I. Udzielenie gwarancji na zrealizowaną usługę przez okres 1 roku od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 8 pkt. 1 Umowy. W dniu udzielenia gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wystawienia i przekazania Zamawiającemu odpowiedniego dokumentu gwarancyjnego; J. Świadczenie usług konsultacji telefonicznych przez okres 1 roku od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 8 pkt. 1 Umowy; K. Świadczenie usług wsparcia programistycznego i administracyjnego w zakresie modyfikacji, rozwoju, administracji, konfiguracji i rozwiązywania problemów (nie podlegających usługom gwarancji) dla przygotowanego Systemu przez okres 1 roku od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 8 pkt. 1 Umowy, w wymiarze nie więcej niż 50 osobodni.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie : 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 2)Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego nr 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001, z dopiskiem: Przygotowanie, wdrożenie oraz roczne wsparcie systemu rejestracji korespondencji w kancelarii i sekretariatach UKNF 4)Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5)W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji,poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami u.p.zp.. 6)Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7)Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowy warunek udziału w postępowaniu tj. udokumentują wykonanie w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zrealizowanych projektów (w ramach dwóch oddzielnych umów) odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. projektów polegających na wdrożeniu systemu w zakresie rejestracji i zarządzania korespondencją, zrealizowanych w oparciu o technologię Alfresco lub inną równoważną technologię (inną platformę klasy ECM, notowaną w co najmniej ostatnich dwóch rankingach Gartnera - pt. Magic quadrant for Enterprise Content Management). o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto każde zamówienie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy zamówienia) Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa muszą być wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: przedmiot zamówienia, daty wykonania usług, wartość zrealizowanych usług, odbiorców usług - załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty, że w.w usługi zostały wykonane należycie. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 6

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowy warunek udziału w postępowaniu tj. dysponują lub będą dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej 5.osobowym zespołem dedykowanym do realizacji Zamówienia, w tym: - minimum jeden kierownik projektu - posiadający min. 2.letnie doświadczenie oraz ważny certyfikat Prince2 Practitioner lub równoważny (taki jak PMP, IPMA). - minimum jeden analityk - posiadający min. 5.letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. systemów rejestracji i zarządzania korespondencją, zrealizowanego w oparciu o technologię Alfresco lub inną równoważną technologię (inną platformę klasy ECM, notowaną w co najmniej ostatnich dwóch rankingach Gartnera - pt. Magic quadrant for Enterprise Content Management) oraz udział w min. 2 projektach odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. projektów polegających na wdrożeniu systemu w zakresie rejestracji i zarządzania korespondencją, zrealizowanych w oparciu o technologię Alfresco lub inną równoważną technologię (inną platformę klasy ECM, notowaną w co najmniej ostatnich dwóch rankingach Gartnera - pt. Magic quadrant for Enterprise Content Management). - minimum 3 programistów - posiadających minimum 3.letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu opracowania i wdrożenia rozwiązań odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. projektów dotyczących przygotowania i wdrożenia systemu rejestracji i zarządzania korespondencją, zrealizowanych w oparciu o technologię Alfresco lub inną równoważną technologię (inną platformę klasy ECM, notowaną w co najmniej ostatnich dwóch rankingach Gartnera - pt. Magic quadrant for Enterprise Content Management) oraz udział w minimum 2 podobnych projektach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. tj. projektów polegających na wdrożeniu systemu w zakresie rejestracji i zarządzania korespondencją, zrealizowanego w oparciu o technologię Alfresco lub inną równoważną technologię (inną platformę klasy ECM, notowaną w co najmniej ostatnich dwóch rankingach Gartnera - pt. Magic quadrant for Enterprise Content Management) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa jest wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , a także zakres wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do siwz. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 6

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w punkcie ;Inne wymagania; w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- projekt umowy wraz z załącznikami (z wyłączeniem wymagań funkcjonalnych krytycznych, o których mowa w załączniku nr 8 do SIWZ), wraz z ofertą należy złożyć opis techniczny oferowanego systemu rejestracji korespondencji w kancelarii i sekretariatach, zawierający informacje potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w punkcie ;Inne wymagania; w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem architektury systemu, technologii realizacji, modułów składowych. Dokumentacja powinna zostać przekazana w formie elektronicznej - w formacie Adobe Reader (PDF), na nośniku CD lub DVD oraz w formie papierowej. Brak powyższego dokumentu stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom funkcjonalnym krytycznym określonym przez zamawiającego, w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prezentacji technicznej systemu, zgodnie z wymogami zawartymi w Dziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nieprzeprowadzenie prezentacji zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty. Prezentacja musi być rejestrowana przez Wykonawcę (wszystkie akcje przeprowadzone na komputerach (stanowiskach roboczych) muszą być rejestrowane za pomocą dedykowanego oprogramowania. Zarejestrowana prezentacja musi być dostarczona Zamawiającemu (złożona w Biurze Podawczym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie - wejście od ul. Boduena) w formie umożliwiającej jej odtworzenie na standardowym komputerze PC, w terminie najpóźniej do godziny 16.00 dnia następnego po dniu, w którym odbyła się prezentacja - nie dostarczenie zarejestrowanej prezentacji w wymaganej formie i we wskazanym terminie j.w. będzie równoznaczne z nieprzeprowadzeniem prezentacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ocena jakości i funkcjonalności - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Odbiorca przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a)w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; b)w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT. c)w przypadku zmian podmiotowych po stronie Dostawcy lub Odbiorcy; d)w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; e)w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę opóźnienia realizacji przedmiotu umowy ze względu na konieczność modyfikacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę po uwagach, o których mowa w § 8 ust. 3 umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy. 2.Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komisji nadzoru Finansowego Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego Pl.Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa, w Biurze Podawczym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 wejście od ul.Boduena..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający w kryterium oceny ofert Ocena jakości i funkcjonalności przyzna punkty za spełnienie wymagań jakościowych i funkcjonalnych przedstawionych w Załączniku nr 7 do SIWZ na podstawie dokonanych prezentacji. Brak powyższych wymagań jakościowych i funkcjonalnych nie spowoduje odrzucenia oferty. Zsumowana liczba punktów uzyskanych na podstawie prezentacji stanowić będzie podstawę do wyliczenia punktów dla oferty. Wyznaczona liczba punktów dla oferty podzielona przez maksymalną liczbę punktów uzyskanych wśród ofert pomnożona przez 20 daje liczbę punktów za kryterium dla oferty. Maksymalnie za spełnienie wymagań funkcjonalnych można uzyskać 20 punktów Ocena w ramach kryterium oceny ofert jakości i funkcjonalności uwzględniać będzie jedynie zaprezentowane funkcjonalności opisane w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawcy, będą zobowiązani do przeprowadzenia prezentacji technicznej oferowanego systemu w celu udokumentowania spełniania przez system wymagań Zamawiającego, o których mowa w Dziale IV pkt. 4.3. b. siwz oraz dokonania przez Zamawiającego oceny ofert pod względem jakości i funkcjonalności. W ramach prezentacji Wykonawca będzie zobowiązany do zademonstrowania funkcjonalności opisanych w Załączniku nr 7 i Załączniku nr 8 do SIWZ - Wymagania dotyczące prezentacji. Kolejność prezentacji wraz z jej terminem zostanie ustalona w drodze publicznego losowania w czasie otwarcia ofert. Termin pierwszej prezentacji zostanie ustalony na dzień przypadający nie wcześniej niż 2 dni robocze po otwarciu ofert. Zamawiający wyklucza możliwość zmiany przydzielonego terminu prezentacji na wniosek Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje możliwości uczestnictwa w prezentacji, osób innych niż przedstawiciele Wykonawcy zaproszonego na prezentację oraz przedstawiciele Zamawiającego. W czasie prezentacji Wykonawcę mogą reprezentować Osoby posiadające pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawcę do przeprowadzenia prezentacji. Pełnomocnictwo może wynikać z dokumentów złożonych w ofercie lub może być doręczone zamawiającemu przed rozpoczęciem prezentacji (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa). Ze strony Zamawiającego podczas prezentacji będą obecni Członkowie Komisji Przetargowej powołanej przez Zamawiającego oraz inni pracownicy Zamawiającego zaproszeni przez Komisję Przetargową. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie przeprowadzi prezentacji systemu w wyznaczonym w drodze losowania terminie, o którym mowa w pkt. 7) z zastrzeżeniem pkt. 12 ppkt. 2 zdanie drugie siwz. Jeżeli podczas prezentacji okaże się, że oferowany System nie posiada którejkolwiek z funkcjonalności określonych przez Zamawiającego jako krytyczne (obowiązkowe) w Załączniku nr 8 do SIWZ, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przebieg prezentacji 1. Prezentacja każdej firmy będzie odbywać się w ciągu jednego dnia roboczego, w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie prezentacji poza siedzibą Zamawiającego pod warunkiem, że miejsce prezentacji zlokalizowane będzie na terenie Warszawy. Zamawiający na potrzeby prezentacji udostępni Wykonawcy jedynie salę z ekranem. Prezentacja systemu musi odbywać się na działającym systemie (na żywo - on-line). Czas prezentacji będzie wynosił maksymalnie 4 godzin zegarowe, w tym dwie przerwy 15 minutowe oraz jedna przerwa 30 minutowa oraz, na życzenie Zamawiającego, dodatkowy czas na ewentualne dodatkowe pytania. W czasie prezentacji Zamawiający będzie zadawał pytania do prezentowanej treści. Przedstawiciele Wykonawcy muszą być gotowi do udzielania kompletnej odpowiedzi z zakresu opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ. Plan prezentacji wymagany przez Zamawiającego: a) Ogólne informacje o systemie, b) Szczegółowe przedstawienie funkcjonalności krytycznej oferowanego systemu, o których mowa w załączniku nr 8 do SIWZ. c) Szczegółowe przedstawienie funkcjonalności oferowanego systemu, o których mowa w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej infrastruktury informatycznej gwarantującej zaprezentowanie systemu na żywo (on-line). Zgodnie z wymogami dotyczącymi zaprezentowanie funkcjonalności, Wykonawca zobowiązany jest zaprezentować system na wielu (np. wirtualnych) stanowiskach roboczych. Zamawiający nie dopuszcza prezentacji na slajdach ani w formie filmów. 3. Ewentualne dysfunkcjonalności systemu nie przedłużają czasu przeznaczonego na prezentację. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu, Zamawiający wyznaczy nowy termin przeznaczony na dokończenie prezentacji. 4. Zamawiający ma prawo żądania zmodyfikowania wartości parametrów, lub danych wprowadzonych do systemu na wartości podane przez Zamawiającego, w celu sprawdzenia czy opisywana funkcjonalność nie jest symulowana. 5. Komisja przetargowa przeprowadzi ocenę każdej oferty. Ocenie podlegać będzie: a) Jakość i funkcjonalność - pokazane w trakcie prezentacji możliwości oferowanego systemu zgodnie z Załącznikiem nr 7, b) Cena oferty. Sposób dokonywania oceny: każdy z członków komisji na prezentacji przyzna w kryteriach Jakość i funkcjonalność od 0 do 21 punktów, przyznane punkty w poszczególnych kryteriach zostaną zsumowane, a następnie obliczone wg. wzoru powyżej Prezentacja jakości i funkcjonalności, o parametrach określonych : - w Załączniku nr 8 do SIWZ ma na celu potwierdzenie zgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, - w Załączniku nr 7 do SIWZ służy do oceny ofert w kryterium Jakość i funkcjonalność. W trakcie prezentacji Komisja przetargowa oceni dostępność w prezentowanym systemie funkcjonalności wymienionej w Załączniku nr 8 do SIWZ - Wymagania krytyczne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.