eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzecko › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie karosacji samochodu Star 244 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzecku.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Rzecko: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie karosacji samochodu Star 244 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzecku.
Numer ogłoszenia: 241198 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie - Ochotnicza Straż Pożarna w Rzecku , ul. Kościuszki 16, 73-222 Rzecko, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 765 9347, faks 0-95 765 9306.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie karosacji samochodu Star 244 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzecku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania, wymiany: 1. Kabiny jednomodułowej zespolonej: - kabina przebudowana z użyciem oryginalnych elementów blacharskich, - kabina przeznaczona dla sześciu osób w układzie 1+1+4 z siedzeniami piankowymi - uchylnymi pod siedzeniami miejsce na narzędzia i drobny sprzęt - drzwi do kabiny załogi prostokątne - w drzwiach okna odsuwane - sufit, ściany wewnętrzne ocieplone wyłożone wykładziną - podłoga wykonana z blachy aluminiowej łezkowej - stopnie wejściowe do kabiny załogi obłożone blachą aluminiową - dodatkowa nagrzewnica w przedziale załogi - wewnątrz kabiny barierka rurowa - zamontowane wieszaki na odzież - nowe dywaniki w kabinie kierowcy - panel starowania sygnalizacją świetlną i dźwiękową 2. Nadwozia gaśniczego: - szkielet wykonany z profili stalowych zamkniętych - poszycia zewnętrzne wykonane z blachy aluminiowej łączone metodą klejenia - nadkola wykonane z blachy aluminiowej - po trzy schowki po bokach zabudowy zamykane żaluzjami aluminiowymi z systemem zabezpieczającym przed samoczynnym opadaniem, w tym żaluzje za kołem tylnym i przed kołem tylnym obniżone do samego dołu nadwozia - schowki zamykane na klucz (jeden klucz pasuje do wszystkich zamków) - schowki wyłożone blachą aluminiową - w schowkach półki i podesty na podstawowy sprzęt (smok ssawny, redukcje, prądownice wodne), - schowki wyposażone w stojaki na węże tłoczne W-52, W-75 wykonane z pręta stalowego ocynkowanego - miejsce na zamontowanie motopompy pływającej NIAGARA - miejsce na zamontowanie piły do drewna i betonu - regał obrotowy na aparaty powietrzne i sprzęt czyszczący - dach nadwozia użytkowy w formie podestu wyłożony blachą aluminiową antypoślizgową - balustrada ochronna - drabinka wejściowa na dach - na dachu mocowanie na węże ssawne i drabinę DW 10 3. Zbiornika na wodę wykonanego ze stali lub kompozytowy o pojemności 2.500l wyposażonego w: - właz rewizyjny - falochrony - instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania - instalację napełniania z hydrantu 1x75 - optyczny wskaźnik poziomu wody 4.Zbiornik pianotwórczy wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej o pojemności 250l 5. Miejsce na autopompę lub agregat wysokiego ciśnienia 6.Układu wodnego w przedziale tylnym zabudowy: - nasada tłoczna 75 - 2 szt. - nasada do uzupełniania wody w zbiorniku 75 - 1 szt - nasada do ssania geodezyjnego 110 1- szt. -.wyjście na kolektorze do zespołu szybkiego natarcia oraz montaż linii szybkiego natarcia z wężem o długości 40 mb i prądownicą z układem zwijania przekładniowym umiejscowiona z tyłu pojazdu 7. Instalacji elektrycznej zabudowy: - oświetlenie kabiny załogi - oświetlenie wewnątrz schowków bocznych włączane automatycznie po otwarciu schowka - montaż lamp obrysowych - montaż bocznych lamp odblaskowych -oświetlenie pola pracy wokół pojazdu przez 5 lamp rozmieszczonych na zewnątrz pojazdu - lampa oświetleniowa (szperacz) zamontowana z przodu pojazdu 8.Oznakowania pojazdu uprzywilejowanego (trzy lampy niebieskie oraz sygnał dźwiękowy czterotonowy o mocy 100W z możliwością podawania komunikatów słownych przez mikrofon). 9. Lakierowania: - kabina oraz zabudowa pożarnicza - RAL 3000 - zderzak przedni oraz nadkola - białe - konserwacja podwozia 10. Prac dodatkowych przy podwoziu: - wymiana kabiny kierowcy - regeneracja resorów kpl - naprawa układu hamulcowego Wykonawca w ramach realizacji powinien wykonać wszelkie niezbędne badania techniczne przez uprawnionego diagnostę dopuszczające pojazd do ruchu po drogach publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 1. ppkt. 1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 3 ppkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4. 6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje wymienione w punkcie 1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 7. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożone przez podmioty podlegające wykluczeniu zostanie odrzucona jako oferta nieważna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choszczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Choszcznie, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Choszcznie, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.