eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa żywienia słuchaczy kursów podstawowego i uzupełniających strażaka jednostek ochrony przeciwpożarowej organizowanych przez Ośrodek Szkolenia KW PSP w Lublinie, nr sprawy WL-2370/32/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Lublin: Usługa żywienia słuchaczy kursów podstawowego i uzupełniających strażaka jednostek ochrony przeciwpożarowej organizowanych przez Ośrodek Szkolenia KW PSP w Lublinie, nr sprawy WL-2370/32/09
Numer ogłoszenia: 241153 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie , ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5351240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp-lublin.netbip.pl, www.straz.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa żywienia słuchaczy kursów podstawowego i uzupełniających strażaka jednostek ochrony przeciwpożarowej organizowanych przez Ośrodek Szkolenia KW PSP w Lublinie, nr sprawy WL-2370/32/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa żywienia słuchaczy kursów podstawowego i uzupełniających strażaka jednostek ochrony przeciwpożarowej organizowanych przez Ośrodek Szkolenia KW PSP w Lublinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje trzy posiłki dziennie: - śniadanie o godz. 7 00, - co najmniej dwudaniowy obiad o godz. 15 00 - kolacja o godz. 19 00, wydawane dla maksymalnie 30 osób. Posiłki te winny odpowiadać normom, o których mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 11 grudnia 1997 r. w sprawie długotrwałych akcji ratowniczych, szczegółowych norm, zasad i warunków otrzymywania wyżywienia w czasie tych akcji oraz ćwiczeń lub szkolenia przez strażaków Państwowej Straży Pożarnej lub inne osoby biorące w nich udział, a także przypadków, w których wypłaca się równoważnik pieniężny w zamian za przysługujące wyżywienie, sposobu ustalania jego wysokości oraz szczegółowych zasad wypłacania (Dz. U. z 1997 r. Nr 160, poz.1098), według poniższej tabeli: WYMIAR RZECZOWY ZASADNICZYCH I DODATKOWYCH NORM WYŻYWIENIA W CIĄGU DOBY, W GRAMACH NA OSOBĘ (SZ-Zasadnicza norma wyżywienia DU-Dodatkowa norma uzupełniająca) 1.Pieczywo 670 (SZ), 50 (DU). 2.Przetwory zbożowe i strączkowe 100 (SZ), 0 (DU). 3.Przetwory mięsne przeliczone na mięso w elementach 290 (SZ), 85 (DU). 4.Przetwory rybne przeliczone na filety z ryb 40 (SZ), 0 (DU). 5.Masło naturalne 40 (SZ), 20 (DU). 6.Inne tłuszcze, zwierzęce i roślinne przeliczone na smalec 30 (SZ), 0 (DU). 7.Napoje mleczne przeliczone na mleko pełnotłuste 400 (SZ), 150 (DU). 8.Sery przeliczone na ser pełnotłusty 60 (SZ), 40 (DU). 9.Jaja 0,5 szt.(SZ), 0,5 szt.(DU). 10. Ziemniaki 700 (SZ), 0 (DU). 11. Warzywa 340 (SZ), 0 (DU). 12.Owoce 280 (SZ), 250 (DU). 13.Soki z owoców 0 (SZ), 250 (DU). 14.Przetwory owocowe przeliczone na dżem 15 (SZ), 0 (DU). 15.Cukier 60 (SZ), 20 (DU). 16. Herbata 1 (SZ), 0 (DU). 17.Kakao 2 (SZ), 0 (DU). 18. Kawa zbożowa 6 (SZ), 0 (DU). 19. Kawa naturalna 0 (SZ), 6 (DU). 20.Sól i przyprawy 41 (SZ), 0 (DU). Oferowane posiłki i produkty wchodzące w ich skład powinny być wytwarzane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r., Nr 171, poz. 1225 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. Poza normami żywieniowymi, posiłki i wchodzące w ich skład produkty powinny odpowiadać obowiązującymi w tym względzie normom jakościowym. Za niespełniające norm jakościowych uważa się posiłki lub produkty w stosunku do których stwierdza się właściwości niezwiązane ze specyfiką danego produktu, a którymi są: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, zmiany barwy mięsa, występowanie gruczołów, fragmentów kości, obecność szkodników oraz ich pozostałości, zabrudzenia itp. Zamawiający wymaga, aby czas przejazdu do miejsca wydawania posiłków z Ośrodka Szkolenia KW PSP w Lublinie, ul. Metalurgiczna 7, 20 - 234 Lublin nie przekraczał w obydwie strony 40 minut - w porze śniadania i kolacji oraz 1 godziny - w porze obiadowej. W miejscu wydawania posiłków (lub w jego pobliżu, w odległości zapewniającej dotrzymanie czasu przewidzianego na przejazd) należy zapewnić warunki umożliwiające swobodny dojazd oraz miejsce parkingowe dla autokaru o wymiarach: długość 10 m., szerokość 2,5 m., wysokość 3,2 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 192.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł (dwa tysiące i 00/100 złotych). 1.1 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 1.2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem bankowym na rachunek: NBP O/OKR Lublin 45 1010 1339 0019 1913 9120 0000. W przypadku, o którym mowa w ppkt 1.2 datą wniesienia wadium jest data uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego, wskazanym w ppkt 1.2. 1.3 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2.1 Z zastrzeżeniem pkt 2.4, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 2.2 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 2.1 ppkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.3 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez wykazanie w ciągu ostatnich trzech lat realizacji minimum 3 usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę minimum 100 000 PLN każda lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz udokumentują to poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty przez okres trwania realizacji zamówienia (11.01.-8.04., 26.04-28.07, 13.09.-10.12. 2010 r.) 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, oświadczeń, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców: - którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych - którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - która jest niezgodną z ustawą, - której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, - której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą błędy w obliczeniu ceny, - jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ocena spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w sekcji VI niniejszej specyfikacji - Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem załącznika nr 4 B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: Dokumenty wymagane: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ, C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na kwotę minimum 100 000 PLN każda lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty - Załącznik Nr 3 do SIWZ. - Dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje) D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 PLN lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu NBP obowiązującego w dniu sporządzenia oferty przez okres trwania realizacji zamówienia (11.01.-8.04., 26.04-28.07, 13.09.-10.12. 2010 r.). E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt a ppkt. 1 i 3 oraz zastępujące je dokumenty wymienione w pkt b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt a ppkt 2 oraz zastępujący go dokument wymieniony w pkt b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Czas dojazdu na posiłki - 35

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp-lublin.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Strażacka 7 20-012 Lublin pokój nr 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Strażacka 7 20-012 Lublin Sekretariat (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.