Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Gniezno: Dostawa produktów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie w formie paczek żywnościowych na okres wakacji letnich - lipiec i sierpień 2010rok
Numer ogłoszenia: 241120 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gnieźnie , ul. Kolejowa 2, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 426-25-82; 426 30 16, faks 61 426-25-82 wew. 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie w formie paczek żywnościowych na okres wakacji letnich - lipiec i sierpień 2010rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie w formie paczek żywnościowych na okres wakacji letnich - lipiec i sierpień 2010 rok, które zostaną przekazane podopiecznym tut. Ośrodka. Produkty powinny być zapakowane w opakowania odpowiedniej wytrzymałości w ilości 740 paczek w asortymencie zgodnym z poniższym opisem przedmiotu zamówienia. Każda paczka musi zawierać: 2 x gołąbki, 2 x pulpety, 1 x klopsiki, 1 x fasolka, 2 x wielkopolska mielonka, 1 x makaron, 1 x zupa pomidorowa, 1 x zupa pieczarkowa, 1 x zupa ogórkowa, 1 x 1 litr oleju roślinnego. L.p Produkt J.m. Ilość 1. Pulpety w sosie pomidorowym 520 g szt 1480 2. Gołąbki w sosie pomidorowym 520 g szt 1480 3. Klopsiki w sosie pieczeniowym 520 g szt 740 4. Fasolka po bretońsku z kiełbasą 520 g szt 740 5. Wielkopolska mielonka wieprzowa z papryką 100g szt 1480 6. Makaron 2 jajeczny, świderki 500g szt 740 7. Zupa pomidorowa z mięsem z indyka 512 g szt 740 8. Olej roślinny 1 litr szt 740 9. Zupa pieczarkowa z mięsem z indyka 512g szt 740 10. Zupa ogórkowa z mięsem z indyka 512g szt 740 UWAGA Podano wartości minimalne gramatury/objętość produktów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada w swoim asortymencie produktu o podanej gramaturze, może zaoferować towar o wyższej gramaturze/objętości. Wykonawca winien podać rzeczywistą gramaturę oferowanych produktów. Powyższe produkty powinny zostać dostarczone do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie, ul Paczkowskiego 4, w dwóch terminach wskazanych przez Zamawiającego (pkt. IV). Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia dostarczonych paczek do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bądź umożliwienia wydawania przygotowanych paczek z środka transportu Wykonawcy. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć produkty w opakowaniach zawierających informacje o terminie ich przydatności do spożycia oraz zapakowane w paczkach zgodnie z opisem. Termin ważności produktów, licząc od daty dostawy nie może być krótszy niż 3 miesiące. Wszystkie informacje dotyczące produktów muszą być sporządzone w języku polskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamówienie uzupełniające dotyczyć może zwiększenia ilości paczek do 10 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.14.90 - Gotowe dania wieprzowe 15.13.14.20 - Pulpety mięsne 15.13.17.00 - Przetwory mięsne 15.89.11.00 - Zupy mięsne 15.89.43.00 - Dania gotowe 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.85.11.00 - Makaron niegotowany .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. W przypadku: podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, 1) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej przepisem upoważniającym do zaciągania w/w zobowiązań (art. 230 kodeksu spółek handlowych), 3) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (konsorcjum).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gnieźnie
ul. Kolejowa 2, 62-200 Gniezno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gnieźnie ul. Kolejowa 2, 62-200 Gniezno III pietro, pok. 07, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawy materiałów biurowych
- Budowa chodnika na ul. Kostrzyńskiej
- Modernizacja sali sportowej przy Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gnieźnie
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
więcej: Pulpety mięsne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.