eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › Dostawa materiałów opatrunkowych oraz rękawic do Apteki Szpitalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Radzyń Podlaski: Dostawa materiałów opatrunkowych oraz rękawic do Apteki Szpitalnej
Numer ogłoszenia: 241043 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 4132267, faks 83 4132200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych oraz rękawic do Apteki Szpitalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - gaza zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SIWZ Zadanie nr 2 - gaza jałowa zgodnie z załącznikiem nr 4.2 do SIWZ Zadanie nr 3 - kompresy niejałowe zgodnie z załącznikiem nr 4.3 do SIWZ Zadanie nr 4 - opaski gipsowe zgodnie z załącznikiem nr 4.4 do SIWZ Zadanie nr 5 - opaski podgipsowe zgodnie z załącznikiem nr 4.5 do SIWZ Zadanie nr 6 - plastry i taśmy zgodnie z załącznikiem nr 4.6 do SIWZ Zadanie nr 7 - opatrunek do mocowania kaniul zgodnie z załącznikiem nr 4.7 do SIWZ Zadanie nr 8 - siatki elastyczne zgodnie z załącznikiem nr 4.8 do SIWZ Zadanie nr 9 - wata opatrunkowa zgodnie z załącznikiem nr 4.9 do SIWZ Zadanie nr 10 - lignina zgodnie z załącznikiem nr 4.10 do SIWZ Zadanie nr 11 - opaski elastyczne i dziane, chusty zgodnie z załącznikiem nr 4.11 do SIWZ Zadanie nr 12 - opatrunki nasycone parafiną i środkami odkażającymi zgodnie z załącznikiem nr 4.12 do SIWZ Zadanie nr 13 - kompresy żelowe zgodnie z załącznikiem nr 4.13 do SIWZ Zadanie nr 14 - gaziki do dezynfekcji zgodnie z załącznikiem nr 4.14 do SIWZ Zadanie nr 15 - gaziki jednorazowe zgodnie z załącznikiem nr 4.15 do SIWZ Zadanie nr 16 - rękawy podgipsowe zgodnie z załącznikiem nr 4.16 do SIWZ Zadanie nr 17 - opatrunki hipoalergiczne zgodnie z załącznikiem nr 4.17 do SIWZ Zadanie nr 18 - pieluchomajtki zgodnie z załącznikiem nr 4.18 do SIWZ Zadanie nr 19 - opatrunki oczne zgodnie z załącznikiem nr 4.19 do SIWZ Zadanie nr 20 -Kompresy i pakiety kompresów zgodnie z załącznikiem nr 4.20 do SIWZ Zadanie nr 21 - kompresy włókninowe zgodnie z załącznikiem nr 4.21 do SIWZ Zadanie nr 22 - rękawice zgodnie z załącznikiem nr 4.22 do SIWZ Zadanie nr 23 - opatrunki zgodnie z załącznikiem nr 4.23 do SIWZ Zadanie nr 24 -plastry hydrokoloidowe zgodnie z załącznikiem nr 4.24 do SIWZ Zadanie nr 25- rękawice zgodnie z załącznikiem nr 4.25 do SIWZ Zadanie nr 26- rękawice chirurgiczne zgodnie z załącznikiem nr 4.26 do SIWZ Zadanie nr 27- rękawice nitrylowe zgodnie z załącznikiem nr 4.27 do SIWZ Szczegółowy, dodatkowy opis przedmiotu zamówienia tj. zestawienie parametrów jakościowych, ocenianych, inne wymogi określone jako Wymagania - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.18 - Waciki 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty według formuły: spełnia - nie spełnia. Spełnia- złożone, prawidłowe, wszystkie wymagane dokumenty Nie spełnia - braki dokumentów lub informacji w nich wymaganych. Oferta podlega odrzuceniu lub traktowana jest jako odrzucona. Wykonawcy dołączy Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty według formuły: spełnia - nie spełnia. Spełnia- złożone, prawidłowe, wszystkie wymagane dokumenty Nie spełnia - braki dokumentów lub informacji w nich wymaganych. Oferta podlega odrzuceniu lub traktowana jest jako odrzucona. Wykonawcy dołączy Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty według formuły: spełnia - nie spełnia. Spełnia- złożone, prawidłowe, wszystkie wymagane dokumenty Nie spełnia - braki dokumentów lub informacji w nich wymaganych. Oferta podlega odrzuceniu lub traktowana jest jako odrzucona. Wykonawcy dołączy Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty według formuły: spełnia - nie spełnia. Spełnia- złożone, prawidłowe, wszystkie wymagane dokumenty Nie spełnia - braki dokumentów lub informacji w nich wymaganych. Oferta podlega odrzuceniu lub traktowana jest jako odrzucona. Wykonawcy dołączy Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty według formuły: spełnia - nie spełnia. Spełnia- złożone, prawidłowe, wszystkie wymagane dokumenty Nie spełnia - braki dokumentów lub informacji w nich wymaganych. Oferta podlega odrzuceniu lub traktowana jest jako odrzucona. Wykonawcy dołączy Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Próbki zaoferowanych materiałów - Wykonawca zobowiązany jest w ramach składanej oferty do dostarczenia próbek, po jednej dla każdego (wystarczy rodzaju, nie każdego rozmiaru) z oferowanego asortymentu (kilku sztuk). Wymagane próbki w opakowaniach handlowych (nie dotyczy materiałów, które pakowane są w dużych opakowaniach jak lignina, gaza). Próbki służyć będą ocenie jakościowej według kryteriów opisanych w siwz. Próbki należy opisać numerem zadania i pozycji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami asortymentowo - cenowymi, stanowiącymi załącznik nr 4.1-4.27 do siwz. 2. Oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem 5 do niniejszej specyfikacji, że oferowane materiały opatrunkowe oraz rękawice są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami i spełniają wymogi Zamawiającego, jak również, że posiadane przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające wprowadzenie na rynek Polski oferowanych w ofercie wyrobów oraz wymogi Zamawiającego są aktualne na dzień składania oferty. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, najpóźniej przy zawarciu umowy dostarczy Zamawiającemu dokumenty dopuszczające zaoferowane preparaty do obrotu i używania na terenie Polski, strony katalogowe produktów oraz karty charakterystyki, (Dla wszystkich pozycji w zadaniu nr 20: Dla wyrobów medycznych jałowych raport z walidacji rutynowej kontroli procesu sterylizacji wyrobów medycznych zgodnie z normą PN-EN ISO14937, Dla wyrobów z gazy opatrunkowej, jałowych aktualny raport z walidacji lub ponownej kwalifikacji sterylizacji parą wodną. ) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ocena jakościowa - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić zgodnie z odpowiednimi zapisami wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej siwz. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu - nazwy produktu (wyrobu) przy zachowaniu jego parametrów - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań przy zachowaniu niezmienionej liczby zamawianych jednostek (l. szt. op. - wystąpienia przejściowego brak produktu (wyrobu) z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy cenie nie wyższej niż w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Administracyjny Sekcja Zamówień Publicznych I piętro, pokój nr 15 w SP ZOZ Radzyń Podlaski, ul. Wisznicka 111 w Radzyniu Podlaskim....

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 11:15, miejsce: SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim ul. Wisznicka 111 21-300 Radzyń Podlaski w sekretariacie SP ZOZ pokój nr 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.