eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Modernizacja systemu nawadniania w szkółce leśnej Orońsko (Nadl. Radom) - 2711/RB-01/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Radom: Modernizacja systemu nawadniania w szkółce leśnej Orońsko (Nadl. Radom) - 2711/RB-01/09
Numer ogłoszenia: 24101 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych , ul. 25 Czerwca 68, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3643582.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/zslp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu nawadniania w szkółce leśnej Orońsko (Nadl. Radom) - 2711/RB-01/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - budowa budynku pompowni o powierzchni użytkowej ok. 24,8 m2 - budowa zestawu pompowego o wydajności 120 m3/h usytuowanego w pompowni - budowa systemu filtracyjnego - budowa układu dozującego wraz z pomiarem pH i EC - budowa systemu zraszania wraz z magistralą rozprowadzającą na powierzchni ok. 9 ha - budowa automatycznego systemu sterowania procesem nawadniania - budowa systemu alarmowego - dostawa pompy nawozowej typ AMIAD zamontowanej na wózku - budowa zbiornika retencyjnego o pojemności użytkowej ok. 1000 m3 - budowa studni hydrantowych z elektrozaworami - budowa studni do nawadniania kompostownika.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.20 - Roboty nawadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 30.000,00 PLN - na etapie składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto: - zrealizowali w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, roboty budowlane o podobnym charakterze przedmiotowym i wartościowym (w tym przynajmniej trzy zadania o wartości minimum 1.000.000,00 PLN netto każde) - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000,00 PLN - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00 PLN - wykażą osoby zdolne do wykonania zamówienia, w tym przewidziane do kierowania robotami w odpowiednich zakresach: budowlanym, sieci sanitarnych i elektrycznym - potwierdzone stosownymi uprawnieniami oraz przynajmniej 8 pracowników fizycznych, w tym min. 2 osoby z aktualnymi uprawnieniami do zgrzewania rur polietylenowych - wykażą potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, w tym minimum: 2 koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 0,6 m3, 1 minikoparkę o pojemności łyżki do 0,1 m3, 1 koparkę przedsiębierną o pojemności łyżki min. 1,0 m3, 1 spychacz czołowy [75KM], 2 samochody samowyładowawcze o ładowności min. 10 t., 1 ciągnik siodłowy z naczepą (min. 16 t.), samochód skrzyniowy o ładowności do 5 t., 2 zagęszczarki płytowe min. 350 kg, 1 dźwig samochodowy o udźwigu min. 5 t. i 1 zgrzewarka do rur polietylenowych z aktualną kalibracją w zakresie średnic do 355 mm. oraz agregat prądotwórczy. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu, złożone razem z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły 0-1. W przypadku gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków według poniższego kryterium: Za każde dodatkowe 50.000,00 PLN (powyżej żądanego pułapu 3 x 1.000.000,00 PLN) wykonanych robót o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, Wykonawca otrzyma 1 pkt. Wykonawcy z największą liczbą punktów zostaną zakwalifikowani.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym - oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że roboty budowlane oferowane przez niego spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania wniosków - zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania wniosków - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób przewidzianch do kierowania robotami - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że zgrzewarka do rur polietylenowych zamieszczona w dołączonym wykazie sprzętu posiada aktualne badanie techniczne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert zostanie przekazana tym wykonawcom, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie określonej w niniejszym ogłoszeniu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Radomiu, ul. 25 Czerwca 68, 26-600 Radom, pok. nr 77.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wnioski, pod rygorem nieważności, muszą być sporządzone na piśmie w języku polskim. Wykonawca zamieści dokumenty w nieprzejrzystej i szczelnie zamkniętej kopercie w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez naruszenia ewentualnych zabezpieczeń, która będzie posiadać oznaczenia: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Radomiu, ul. 25 Czerwca 68, 26-600 Radom. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym - nr sprawy 2711/RB-01/09 oraz: Nie otwierać przed dniem 28.01.2009 r. przed godz. 08:00. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta będzie posiadać nazwę i adres Wykonawcy. 2. Na etapie składania ofert Wykonawcy muszą zadeklarować udzielenie minimum 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. 3. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wszelkie inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.