eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Zawiercie: Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 241013 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Zawierciu , ul. Leśna 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6497901, faks 32 6497903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 oraz przy ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych. Wykaz powierzchni biurowej objętej sprzątaniem: Całość powierzchni objętej usługą sprzątania wynosi 2 833 m2, w tym: - budynek Sądu przy ul. Leśnej 4 obejmuje: 2 382 m2, - powierzchnia biurowa (parkiet) 67 m2, - powierzchnia biurowa (PCV) 610 m2, - powierzchnia archiwum 350 m2, - sale rozpraw 409 m2, - pozostała powierzchnia to hole, korytarze, klatki schodowe, łącznik i inne ciągi komunikacyjne oraz pomieszczenia sanitarne i socjalne(glazura). - pomieszczenia Sądu w budynku przy ul. Paderewskiego 12 wynoszą 451 m2 w tym:: - powierzchnia biurowa (parkiet) 41 m2, - powierzchnia biurowa (PCV) 108 m2, - powierzchnia archiwum (glazura) 150 m2 - pozostała powierzchnia to hole, korytarze, klatki schodowe i inne ciągi komunikacyjne oraz pomieszczenia sanitarne i socjalne (glazura). Wykaz prac objętych zamówieniem: 1. Czynności codzienne: - sprzątanie pomieszczeń biurowych Sądu na mokro, - zamiatanie i mycie podłóg, korytarzy, pomieszczeń aresztanckich, archiwum, sal rozpraw, - zmywanie glazury w sanitariatach na mokro, - mycie umywalek, kranów, luster, - mycie i dezynfekcja muszli klozetowych, pisuarów, mycie ścian w toaletach, - neutralizacja nieprzyjemnych zapachów w sanitariatach, - ścieranie kurzu z biurek, szaf, blatów, parapetów, poręczy, klamek, kaloryferów, - czyszczenie drzwi oszklonych, luster i gablot, - opróżnianie koszy na śmieci, w tym również przed wejściem do budynku oraz pojemników niszczarek ze zmianą worków foliowych, wynoszenie ich do kontenerów usytuowanych na zewnątrz budynku Zamawiającego, - opróżnianie i mycie popielniczek w miejscach wyznaczonych do palenia, - czyszczenie wycieraczek, - mycie drzwi wewnętrznych do pomieszczeń oraz zewnętrznych budynku, - zamiatanie i zmywanie schodów wejściowych do budynku, - utrzymanie czystości przy wejściu do budynków Sądu, szczególnie w dni deszczowe i zimowe (opady śniegu), w tym zapobieganie powstawaniu śliskości, oblodzenia, odśnieżanie i sypanie piaskiem, - zamiatanie a w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń, posypywanie piaskiem parkingów i chodnika przed budynkami, drogi wewnętrznej i wjazdu do Sądu, - grabienie liści i utrzymywanie czystości na terenie wokół budynków Sądu, terenów utwardzonych (parkingów wykonanych z kostki brukowej lub żwirowych) jest około 900 m2, droga wewnętrzna około 200 m2, chodniki przed budynkami około 120 m2, terenów zielonych jest około 3500 m2. Powierzchnia wejścia do budynku na której należy wykonać zamiatanie, odśnieżanie, usuwanie śliskości oraz posypywanie piaskiem to około 1290 m2 (w tym parkingi około 900 m2, droga wewnętrzna około 200 m2, chodniki około 120 m2, schody przed wejściem do budynku Sądu około 70m2) - zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych usterek technicznych w sprzątanych pomieszczeniach oraz na terenie przyległym do budynków. 2. Czynności bieżące wykonywane według potrzeb: - usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów, lamp oświetleniowych, drzwi, futryn, żaluzji poziomych i pionowych, elementów wyposażenia pokoi (godła, tablice, obrazy, puchary i inne) oraz tablic ogłoszeniowych, - usuwanie kurzu ze sprzętu biurowego (telefony, wentylatory, lampki biurowe, krzesła, faksy, sprzęt komputerowy (z wyłączeniem ekranów monitorów), z zachowaniem należytej ostrożności, - mycie mebli biurowych (powierzchni poziomych i pionowych). - mycie drzwi łącznie z futrynami , - konserwacja wszystkich rodzajów podłóg, - w miarę potrzeb koszenie trawy, usuwanie chwastów i suchych gałęzi z drzew i krzewów. 3. Czynności wykonywane cyklicznie: - sprzątanie pomieszczeń kancelarii tajnych i innych pomieszczeń, do których dostęp jest możliwy wyłącznie w obecności uprawnionego pracownika, w godzinach pracy Sądu, zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu, - mycie okien (az na kwartał), - cyszczenie maszynowe holi, klatek schodowych, korytarzy, sal rozpraw, raz na dwa miesiące, - mycie szyb w tablicach ogłoszeniowych oraz przeszklonych drzwi - raz w miesiącu, - mycie przeszklenia elewacji budynku (od wewnątrz i zewnątrz)- raz na pół roku, - czyszczenie mebli tapicerowanych - jeden raz w roku, - pranie wykładziny dywanowej - raz na kwartał 4. Wymienione czynności Wykonawca będzie wykonywał za pomocą własnych maszyn, urządzeń, materiałów środków. 5. Zamawiający udostępni nieodpłatnie ciepłą i zimną wodę oraz energię elektryczną, niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia . 6. Wykonawca sam zapewni i sam będzie uzupełniał materiały eksploatacyjne do toalet w tym papier toaletowy jumbo - 500 rolek rocznie , mydło w płynie 25 szt. po 5 l. rocznie 7. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania maszyn, urządzeń, materiałów i środków. 8. Wykonawca zobowiązany jest używać odpowiednich do każdej sprzątanej powierzchni środków czystości o jakości gwarantującej wysoką jakość świadczonej usługi. 9. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy udokumentują wykonanie lub należyte wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch zamówień, polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w obiekcie o powierzchni minimum 1000 m2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy oświadczą, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100. 000,00 zł Wykonawca , którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą najpóźniej w dniu podpisania umowy okaże Zamawiającemu do wglądu oryginał polisy. Oświadczenie zawarte jest na druku ofertowym. Warunek uznany zostanie za spełniony poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub z dokumentów załączonych do oferty (np. odpisu z rejestru) - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) 2. Parafowany wzór umowy - załącznik nr do SIWZ (oryginał). 3. Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub z dokumentów załączonych do oferty (np. odpisu z rejestru) - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy ul. Leśna 4 42-400 Zawiercie, pok.203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. Leśna 4 42-400 Zawiercie, pok.203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.