eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Chorzów: Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 241000 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka, Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3498361, fax 032 3498362.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpkiw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna, w której ponad 50%akcji posiadają jednostki sektora finansow publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ochrony osób i mienia na terenie WPKiW S.A. w 2008 roku, świadczenie usług konwojowania wartości pieniężnych w 2008 roku zgodnie z załozeniami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.0 - 74.61.30.0 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 2000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Sprawdzenie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w następującym zakresie: czy zostały złożone wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; uprawnienia osób podpisujących oświadczenia i dokumenty do reprezentowania Wykonawcy; czy terminy wystawienia dokumentów są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga złożenia: a/ aktualne koncesje wydane przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia b/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (o ile nie zawierają daty ważności). d/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga: a/ wykazu wykonanych usług: - w okresie ostatnich trzech lat licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej dwa zamówienia na świadczenie usług ochrony osób i mienia o podobnym zakresie , którego okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia za 12 miesięcy przekroczyła 75.000,00 PLN z podatkiem VAT, należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. - w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na konwojowaniu wartości pieniężnej, którego okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia za 12 miesięcy była nie mniejsza niż 20.000,00 zł z podatkiem VAT, należy dołączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. b/ informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi, c/ wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia w tym liczbę pracowników z licencją I i II stopnia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga: a/ informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy dla potwierdzenia, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b/ polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowo - deliktowej) o wartości min. 500.000,- PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Wykonawca, któremu polisa wygasa w trakcie terminu realizacji zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że będzie kontynuował ubezpieczenie i przedstawi Zamawiającemu aktualną polisę. 4. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a/ posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia; c/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: Oferty składane przez konsorcja złożone z dwóch lub więcej firm występujących jako partnerzy, winny spełniać następujące wymagania: A/ wszyscy partnerzy konsorcjum muszą spełniać postanowienia SIWZ i dołączyć do oferty dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: pkt 1, 2 lit.b/ I c/ , pkt 3 lit. a/ i b/, pkt 4 , B/ zapis punktów: pkt 2 lit. a/ winien spełniać przynajmniej jeden konsorcjant, C/ wszyscy partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań kontraktowych. Takie oświadczenie, złożone przez każdego z partnerów winno być załączone do oferty. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 lit. b, c, e, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 lit. d, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpkiw.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka S.A. 41-501 Chorzów Aleja Różana 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka S.A. 41-501 Chorzów Aleja Różana 2 pokój nr 101 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.