eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 240932 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego Przedmiot zamówienia obejmuje: - mycie podstawowe pojazdu osobowego lub dostawczego (pojazdu oznakowanego i pojazdu nieoznakowanego), nie częściej niż 3 razy w jednym miesiącu, przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie mycie pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących oraz jego płukanie i osuszenie Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług w : - myjni ręcznej (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu) - myjni ręcznej przy użyciu myjki ciśnieniowej (włącznie z myciem felg/kołpaków pojazdu) - myjni automatycznych, portalowych, tunelowych Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo. Szczegółowy opis warunków płatności został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 4 do SIWZ. Myjnia musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowaniu policyjnym. Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizowania umowy polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami myjącymi i czyszczącymi. Wykonawca będzie realizował usługi mycia różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów osobowych jak i dostawczych, pojazdów oznakowanych i nieoznakowanych. Pojazdy służbowe podstawiane przez Zamawiającego na myjnię Wykonawcy będą oznakowane - jako pojazdy uprzywilejowane, a w przypadku mycia pojazdów służbowych nieoznakowanych kierowca Zamawiającego przedstawi każdorazowo do wglądu pracownikowi myjni Książkę kontroli pracy sprzętu służbowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do korzystania z usług myjni. Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług ich mycia poza kolejnością. Jedno mycie podstawowe nie powinno przekroczyć 15 minut, a przypadku myjni ręcznych 20 minut. Wykonawca zapewni możliwość świadczenia usługi mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Zamawiającego co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), od godz. 10:00 do 18:00. Myjnia musi spełniać wymogi ochrony środowiska określone w obowiązujących przepisach - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska Dz. U. z 2008r. Nr 2562, poz. 150627 z późn.zm. Wykonawca jest zobowiązany traktować jako poufne wszelkie informacje uzyskane w wyniku świadczenia usługi, a pozyskanych informacji nie może używać do celów innych niż związane z realizacją zadania oraz nie może ich ujawniać osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Informacje te mogą być ujawnione tylko pracownikom Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO SERVICE OPMET, UL. OBROŃCÓW STALINGRADU 34 B, KROSNO ODRZAŃSKIE, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5795,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5795,12

  • Oferta z najniższą ceną: 5795,12 / Oferta z najwyższą ceną: 5795,12

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO SERWIS PIOTR KRZYWONOS DANUTA LUDWICZAK, UL. KOŻUCHOWSKA 26, ŻAGAŃ, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8780,49

  • Oferta z najniższą ceną: 8780,49 / Oferta z najwyższą ceną: 8780,49

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO MYJNIA OLSZYNA WIESŁAW SKIBA, UL. KRÓTKA 33/28, ŻARY, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 878,05

  • Oferta z najniższą ceną: 878,05 / Oferta z najwyższą ceną: 878,05

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERNATIONAL COLLEGE OF REFINISH COMPETENCE SP. Z O.O., UL. KONSTRUKTORÓW 3, NOWA SÓL, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20341,46

  • Oferta z najniższą ceną: 20341,46 / Oferta z najwyższą ceną: 20341,46

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESTAURACJ APOKUSA MARIUSZ STROJNY, UL. WOJSKA POLSKIEGO 9A, PRZEWÓZ, kraj/woj. Belgia.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 585,37

  • Oferta z najniższą ceną: 585,37 / Oferta z najwyższą ceną: 585,37

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO MYJNIA OLSZYNA WIESŁAW SKIBA, UL. KRÓTKA 36/18, ŻARY, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 878,05

  • Oferta z najniższą ceną: 878,05 / Oferta z najwyższą ceną: 878,05

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ARTEX ARTUR SZULAKSKI, UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 11, ZBĄSZYNEK, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1440,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU JAWI SP. Z O.O., UL. BORANTA 6, POZNAŃ, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2136,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2136,59

  • Oferta z najniższą ceną: 2136,59 / Oferta z najwyższą ceną: 2136,59

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANWIX JAN KAŹMIERCZAK, UL. DOBRZECKA 83, TRZCIEL, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 439,02

  • Oferta z najniższą ceną: 439,02 / Oferta z najwyższą ceną: 439,02

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    PODSTAWA PRAWNA: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: na wybór wykonawcy zamówienia publicznego w zakresie części: KPP KROSNO ODRZAŃSKIE, KPP ŻAGAŃ, KP TRZEBIEL, KPP NOWA SÓL, KP PRZEWÓZ, KP ŁĘKNICA, KP ZBĄSZYNEK, KP WITNICA, KP TRZCIEL były przeprowadzone kolejno dwa postepowania w trybie przetargu nieograniczonego, unieważnione ze względu na brak ofert (art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy p.z.p.) tym samym zachodzi przesłanka zastosowania art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy P.z.p., a pierwotne warunki zamówienia nie zostaną w istotny sposób zmienione

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.