eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Dostawa sprzętu do autotransfuzji, nici chirurgicznych, przyrządów używanych na salach operacyjnych i innych artykułów medycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Bartoszyce: Dostawa sprzętu do autotransfuzji, nici chirurgicznych, przyrządów używanych na salach operacyjnych i innych artykułów medycznych.
Numer ogłoszenia: 240885 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, faks 089 7642625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do autotransfuzji, nici chirurgicznych, przyrządów używanych na salach operacyjnych i innych artykułów medycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 01 Wyroby do transfuzji krwi (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 02 Zestawy diagnostyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 03 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 04 Opatrunki przylepne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 05 Opatrunki przylepne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 06 Plastry (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 07 Opatrunki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 08 Opatrunki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 09 Opatrunki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 10 Cewniki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 11 Materiały medyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 12 Maski tlenowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 13 Materiały medyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 14 Cewniki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 15 Cewniki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 16 Cewniki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 17 Maski tlenowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 18 Maski tlenowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 19 Maski tlenowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 20 Przyrządy do resuscytacji (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 21 Przyrządy do resuscytacji (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 22 Zestawy medyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 23 Zestawy medyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 24 Dreny (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 25 Przyrządy używane na salach operacyjnych (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 26 Przyrządy używane na salach operacyjnych (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 27 Przyrządy używane na salach operacyjnych (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 28 Przyrządy używane na salach operacyjnych (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 29 Materiały medyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 30 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 31 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 32 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 33 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 34 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.20-4, 33.14.16.25-7, 33.14.10.00-0, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.10-4, 33.14.12.00-2, 33.14.00.00-3, 33.15.71.10-9, 33.17.12.00-1, 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8, 33.16.22.00-5, 33.14.11.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla zadań od numeru 01 do 09 G.1) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu katalogów oferowanych produktów i przedstawieniu ich na wezwanie Zamawiającego G.2) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami (certyfikaty, deklaracje zgodności CE producenta potwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej, potwierdzenie zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych) i o niezwłocznym przedstawieniu ich na wezwanie Zamawiającego G.3) dodatkowo dla zadania nr 02: - opisy i charakterystyki produktów - świadectwa niezależnych instytucji notyfikowanych o zgodności z normami (przy opisach wskaźników) - określenie substancji toksycznych w testach chemicznych (całkowity brak soli, metali ciężkich lub ilość śladowa nie zagrażająca zdrowiu) G.4) Próbki wyrobów opatrzonych etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobów medycznych dane w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia (po jednej sztuce do każdej pozycji) gotowe do użycia w warunkach szpitalnych (do zadań od nr 04 do 09). Dla zadań od numeru 10 do 24 G.5) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu katalogów oferowanych produktów i przedstawieniu ich na wezwanie Zamawiającego G.6) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami (certyfikaty, deklaracje zgodności CE producenta potwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej, potwierdzenie zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych) i o niezwłocznym przedstawieniu ich na wezwanie Zamawiającego G.7) Próbki wyrobów opatrzonych etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobów medycznych dane w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia ( po jednej sztuce do każdej pozycji) gotowe do użycia w warunkach szpitalnych (do zadań od 11 do 22). Dla zadań od numeru 25 do 29 G.8) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami /certyfikaty, deklaracje zgodności . G.9) opis, specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (foldery, karty katalogowe, ulotki prospekty w języku polskim ze zdjęciami, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy) zawierające opis podstawowych parametrów, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz sposób użycia oferowanych produktów dla zadań od numeru 30 do 34: G.10) Certyfikat CE i deklarację zgodności oferowanego produktu G.11) Opis, specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (foldery, karty katalogowe, ulotki prospekty w języku polskim ze zdjęciami, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy) zawierające opis podstawowych parametrów, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz sposób użycia oferowanych produktów

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 34 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przewiduje się następujące możliwości zmiany umowy polegające na: a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących pod warunkiem, że pod względem prawnym nie prowadzą one do zmian stron umowy, b) zmianie obowiązującej stawki VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych c) obniżeniu przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy d) wydłużeniu okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem w §8 punkt 5.2 umowy 2.W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umownej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego pok A 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ul. Wyszyńskiego 11 11-200 Bartoszyce Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby do transfuzji krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby do transfuzji krwi (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy diagnostyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opatrunki przylepne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki przylepne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opatrunki przylepne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki przylepne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały medyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały medyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Maski tlenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski tlenowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały medyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Maski tlenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski tlenowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Maski tlenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski tlenowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Maski tlenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski tlenowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przyrządy do resuscytacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do resuscytacji (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Przyrządy do resuscytacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do resuscytacji (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zestawy medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy medyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zestawy medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy medyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy używane na salach operacyjnych (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy używane na salach operacyjnych (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy używane na salach operacyjnych (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy używane na salach operacyjnych (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały medyczne (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe (dokładny opis w zał. nr 2 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.