eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Szycie miarowe i dostawa składników umundurowania i odznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Szczecin: Szycie miarowe i dostawa składników umundurowania i odznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 240883 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Szczecinie , pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, faks 091 4403441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szycie miarowe i dostawa składników umundurowania i odznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAMÓWIENIE DOTYCZY SZYCIA MIAROWEGO I DOSTAWĘ SKŁADNIKÓW UMUNDUROWANIA I ODZNAK SŁUZBOWYCH DLA PRACOWNIKÓW URZĘDU MORSKIEGO W SZCZECINIE W ROZBICIU NA DWIE CZĘŚCI: CZĘŚĆ I SZYCIE MIAROWE UMUNDUROWANIA I ODZNAK SŁUZBOWYCH DLA PRACOWNIKÓW URZĘDU MORSKIEGO W SZCZECINIE. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa składników umundurowania i odznak służbowych wg wzorów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 stycznia 2011 roku w sprawie umundurowania pracowników organów administracji morskiej (Dz. U. Nr 37 poz. 193 ) oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. miarowe szycie składników umundurowania i odznak służbowych wyszczególnionych w pozycjach 1-22 w zestawieniu tabelarycznym poniżej, 2. zapewnienie możliwości pobrania miary, przymiarek i odbioru umundurowania w punkcie, który znajduje się na terenie miasta Szczecin, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00, 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia maksymalnie o 10 %. Zestawienie tabelaryczne dotyczące składników umundurowania oraz odznak służbowych wraz z przynależnymi ilościami L.p. Składniki umundurowania (odznak służbowych) Ilość (sztuk) 1. Marynarka mundurowa 127 2. Spodnie mundurowe 99 3. Spódnica mundurowa 28 4. Płaszcz mundurowy 4 5. R- dystynkcje - Dyrektor Urzędu Morskiego (1 kpl. = 2 szt.) 1 6. R- dystynkcje - Zastępca Dyrektora Urzędu Morskiego (1 kpl. = 2 szt.) 3 +1(GK) 7. R- dystynkcje -Kapitan Portu (1 kpl. = 2 szt.) 4 8. R- dystynkcje - Naczelnik Wydziału, Zastępca Naczelnika Wydziału, Naczelnik Bazy Oznakowania Nawigacyjnego, Główny Inspektor, Zastępca Głównego Inspektora, Zastępca Kapitana Portu, Główny Operator Służby Kontroli Ruchu Statków (1 kpl. = 2 szt.) 19 9. R- dystynkcje -Starszy Oficer Portu, Starszy Operator Służby Kontroli Ruchu Statków, Starszy Inspektor Realizujący Funkcje Publiczno - Prawne (1 kpl. = 2 szt.) 25 10. R- dystynkcje -Oficer Portu, Operator Służby Kontroli Ruchu Statków, Inspektor Realizujący Funkcje Publiczno - Prawne, Kierownik Obwodu Ochrony Wybrzeża (1 kpl. = 2 szt.) 14 11. R- dystynkcje - Młodszy Oficer Portu, Starszy Bosman Portu, Starszy Nadzorca Ochrony Wybrzeża, (1 kpl. = 2 szt.) 19 12. R- dystynkcje -Bosman Portu, Nadzorca Ochrony Wybrzeża, Kierowca Samochodu Osobowego(1 kpl. = 2 szt.) 16 13. R- dystynkcje -Kierownik Statku (1 kpl. = 2 szt.) 13 14. N- Dyrektor Urzędu Morskiego (1 kpl. = 2 szt.) 1 15. N- Zastępca Dyrektora Urzędu Morskiego (1 kpl. = 2 szt.) 3+1 16. N- dystynkcje -Kapitan Portu (1 kpl. = 2 szt.) 4 17. N- dystynkcje - Naczelnik Wydziału, Zastępca Naczelnika Wydziału, Naczelnik Bazy Oznakowania Nawigacyjnego, Główny Inspektor, Zastępca Głównego Inspektora, Zastępca Kapitana Portu, Główny Operator Służby Kontroli Ruchu Statków (1 kpl. = 2 szt.) 19 18. N- dystynkcje -Starszy Oficer Portu, Starszy Operator Służby Kontroli Ruchu Statków, Starszy Inspektor Realizujący Funkcje Publiczno - Prawne (1 kpl. = 2 szt.) 25 19. N- dystynkcje -Oficer Portu, Operator Służby Kontroli Ruchu Statków, Inspektor Realizujący Funkcje Publiczno - Prawne, Kierownik Obwodu Ochrony Wybrzeża (1 kpl. = 2 szt.) 14 20. N- dystynkcje - Młodszy Oficer Portu, Starszy Bosman Portu, Starszy Nadzorca Ochrony Wybrzeża, (1 kpl. = 2 szt.) 19 21. N- dystynkcje -Bosman Portu, Nadzorca Ochrony Wybrzeża, Kierowca Samochodu Osobowego(1 kpl. = 2 szt.) 16 22. N- dystynkcje -Kierownik Statku (1 kpl. = 2 szt.) 13 R- dystynkcje na rękawach N - naramienniki CZĘŚĆ II DOSTAWA SKŁADNIKÓW UMUNDUROWANIA DLA PRACOWNIKÓW URZĘDU MORSKIEGO W SZCZECINIE. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa składników umundurowania i odznak służbowych wg wzorów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 stycznia 2011 roku w sprawie umundurowania pracowników organów administracji morskiej (Dz. U. Nr 37 poz. 193 ) oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. dostawa składników umundurowania wyszczególnionych w pozycjach 1-11 poniższego zestawienia tabelarycznego, 2. Zamawiający wskaże tabelę rozmiarów wraz z odpowiednimi ilościami po podpisaniu umowy z Wykonawcą, 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia maksymalnie o 10 %. Zestawienie tabelaryczne składników umundurowania wraz z przynależnymi ilościami L.p. Składniki umundurowania Ilość (sztuk) 1. Koszula mundurowa biała z krótkim rękawem, z pagonami 127 2. Kurtka mundurowa 127 3. Krawat czarny 127 4 Czapka dla Dyrektorów 4 5. Czapka dla pozostałych pracowników 123 6. Sweter mundurowy 127 7. Szalik granatowy 127 8. Rękawiczki skórzane 127 9. Pasek skórzany 127 10. Skarpety (para) 127 11. Rajstopy 20 DEN 50.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W zakresie wykazanym w przedmiocie zamówienia, mieszczących się w możliwościach finansowych zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00 - Usługi krawieckie 18.22.32.00 - Kurtki 18.23.53.00 - Swetry 18.31.60.00 - Rajstopy 18.42.30.00 - Krawaty 18.44.33.20 - Czapki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ: W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi podobne do przedmiotu zamówienia. Każda z tych 2 usług musi być o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Usługa podobna do przedmiotu zamówienia to W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ (art.26 ust.2b ustawy). 6) Wykaz części zamówienia powierzonych Podwykonawcom - Załącznik nr 6, Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać części zamówienia, które powierzy Podwykonawcom. 3. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ - Załącznik nr 1 ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ ; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej, 4. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert, z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego, jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 2. Wykonawcy, których oferty nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1),3) niniejszego rozdziału zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2) , a ich oferty odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 i 2 ustaw

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak wyżej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak wyżej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak wyżej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak wyżej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums. gov. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Szczecinie - Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110, Plac Batorego 4, 70-207 SZCZECIN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Morski w Szczecinie - Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110, Plac Batorego 4, 70-207 SZCZECIN.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.