eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hel › Dostawa odczynników laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Hel: Dostawa odczynników laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 240842 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnia SP ZOZ, ul. Boczna 10, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757401, fax 058 6757402.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych na potrzeby laboratorium analitycznego Szpitala. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w związku z tym zamówienie podzielono na osiem niżej podanych grup od lit. A do lit. H. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości dzielenia grup na części. Część zamówienia Wyszczególnienie GRUPA A Testy lateksowe i szybkie testy diagnostyczne GRUPA B Zestawy do oznaczeń metodą ELISA GRUPA C Odczynniki do badania bakteriologicznego moczu GRUPA D Odczynniki do aparatu SYMEX KX 21 GRUPA E Odczynniki do aparatu AVL GRUPA F Odczynniki do aparatu FIBRYNTIMER GRUPA G Materiały jednorazowe do diagnostyki i badań laboratoryjnych GRUPA H Odczynniki do serologii krwi

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ) tj. - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ) 4. Przedłożą w ofercie informacje dotyczące danych Wykonawcy, ofertę cenową oraz wymagane oświadczenia (załącznik nr 1 do SIWZ) 5. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, o wartości minimum 30.00,00 zł każda. Słownie: trzydzieści tysięcy złotych) z podaniem ich daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, listy rekomendacyjne). (załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Przedłożą wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy i wartość lub zakres rzeczowy dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, a także informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 7. Akceptują warunki zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 8. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz w celu potwierdzenia opisanych warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem niżej podanych dokumentów: 1. Oświadczenia w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) dotyczącego danych Wykonawcy, oferty cenowej, wymaganych oświadczeń potwierdzających: - dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i użytkowania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm) ; - termin związania ofertą wskazany w SIWZ; - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełnienie wymagań art. 22 ust. 1 ustawy. - akceptację warunków zawartych w SIWZ i w projekcie umowy. 2. Formularz cenowy oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz zrealizowanych dostaw stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ (minimum dwóch o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych każda. Słownie: trzydzieści tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy i wartość lub zakres rzeczowy dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, a także informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia na załączniku nr 6 do SIWZ. 7. Koncesja, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8, 9, i 11 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Nie orzeczono wobec niego zakazu o ubieganie się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.hel.cil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ, 84-150 Hel, dział zamówień publicznych, pokój 203, Krzysztof Jabłonowski cena egzemparza 30 zł. lub meilowo przetargi@szpital.helnet.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 14:00, miejsce: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnia SPZOZ, główny budynek szpitala, pierwsze piętro, kancelaria szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Testy lateksowe i szybkie testy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy lateksowe i szybkie testy diagnostyczne 8 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy do oznaczeń metodą ELISA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do oznaczeń metodą ELISA 3 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do badania bakteriologicznego moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badania bakteriologicznego moczu 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki do aparatu SYMEX KX 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu SYMEX KX 21 4 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2, 21.12.13.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki do aparatu AVL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu AVL 3 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki do aparatu FIBRYNTIMER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu FIBRYNTIMER 4 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały jednorazowe do diagnostyki i badań laboratoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały jednorazowe do diagnostyki i badań laboratoryjnych 17 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3, 25.22.12.30-7, 25.22.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odczynniki do serologii krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do serologii krwi 11 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.61.00-8, 24.49.61.00-2, 33.14.15.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.