Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez ZGN Praga Południe
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, do kontaktów: W zakresie przedmiotu zamówienia Krzysztof Odziemczyk tel: 517-74-25, w zakresie formalno-prawnym SIWZ Sylwester Piłatkowski tel: 517-74-36, ul. Walewska 4 lok. 12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, fax 022 8100474, e-mail: przetargi@zanwawppd.internetdsl.pl, www.pragapld.waw.pl/przetargi_zampub.html. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez ZGN Praga Południe. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez ZGN Praga Południe z podziałem na 4 części. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynki administrowane przez ZGN Praga Południe. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Wymagane wadium: 6.700,00 zł (na całość). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: oferta i załączniki zgodne z SIWZ, odpis z KRS lub wpis do ewid. dział. gosp., aktualne zaświadczenie o niekaralności z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, uprawnienia do wykonywania bez ograniczeń prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia właściciela firmy lub osoby przez niego zatrudnionej (należy dołączyć oświadczenie o zatrudnieniu osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia), w szczególności kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub konstrukcyjno-inżynieryjnej, wpis na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, wykaz zrealizowanych prac oraz 3 referencje w zakresie przedmiotu zamówienia z ostatnich 5 lat od różnych Zamawiających, zaświadczenie z ZUS i US, aprobata techniczna Instytutu Techniki Budowlanej, certyfikat zgodności uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem budowlanym, aktualna informacja banku potwierdzająca wysokość posiadających środków finansowych, kopia dowodu wpłaty wadium, umowa OC przy podpisaniu umowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.06.2006, cena - 60 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.06.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2006, godzina 12:00, Siedziba zamawiającego-świetlica.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.05.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
- Organizacja dwóch konferencji, Część. I Konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej, Część. II Konferencji z zakresu promocji zdrowia psychicznego
- Ewaluacja funkcjonowania systemu rekompensat kosztów pośrednich dla sektorów i podsektorów przemysłu energochłonnego w Polsce za okres 2019-2020 oraz 2021-2022
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Sali gimnastycznej przy SP w Bolestraszycach - etap I oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych"
- "Prace konserwatorskie budynku Liceum Ogólnokształcącego w Górze"
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu.
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka w Złotoryi
- Roboty budowlane: odtworzenie stolarki okiennej (II etap) oraz remont konserwatorski elewacji zachodniej dziedzińca budynku Collegium Nowodworskiego, przy ul. św. Anny 12 w Krakowie.
- "Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega" - 3 zadania.
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.