eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Konferencji Grup Producentów Rolnych Dolnego Śląska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Wrocław: Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Konferencji Grup Producentów Rolnych Dolnego Śląska
Numer ogłoszenia: 240793 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227195 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3398656, faks 71 3397912.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Konferencji Grup Producentów Rolnych Dolnego Śląska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Konferencji Grup Producentów Rolnych Dolnego Śląska, realizowanej na podstawie umowy zawartej pomiędzy Dolnośląskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu a Zarządem Województwa Dolnośląskiego nr DOW-O/250/14, w poniżej określonym zakresie: 1) Usługa cateringowa polegać będzie na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków uczestnikom konferencji. 2) Miejsce realizacji usługi: siedziba Powiatowego Zespołu Doradców w Świdnicy przy ul. Wałbrzyskiej 25: a) duża sala konferencyjna - serwisy kawowe, b) mała sala konferencyjna - obiad. 3) Termin realizacji usługi: 20.11.2014 r. 4) Ilość uczestników w ramach konferencji - 75 osób 5) Zestawienie asortymentowe świadczenia: a) Bufet kawowy I (9.40-10.00): kawa 75 porcji, herbata 50 porcji, woda mineralna w dzbankach (porcja 250 ml) 40 porcji, suche ciastka (porcja min. 100 g) 40 porcji; b) Bufet kawowy II (11.45-12.00): kawa 75 porcji, herbata 50 porcji, sok owocowy w dzbankach (porcja 250 ml) 50 porcji, woda mineralna w dzbankach (porcja 250 ml) 40 porcji, suche ciastka (porcja min. 100 g) 40 porcji, ciasto domowe - sernik, jabłecznik (porcja min. 100 g) 75 porcji; c) Obiad (13.30 - 14.15): a) Przystawka: - pasztet z żurawiną lub sałatka z kurczakiem (porcja min. 120 g) 40 porcji, - przystawka wegetariańska - sałatka grecka (porcja min. 120 g) 35 porcji; b) Zupa: - zupa krem dwa rodzaje - pieczarkowy i brokułowy (porcja min. 300 g) 75 porcji; c) Danie główne: - danie mięsne - kotlet schabowy z sosem (porcja min. 150 g) 60 porcji, -danie z drobiu - roladki drobiowe z dodatkami (porcja min. 150 g) 50 porcji, - danie wegetariańskie - pierogi ruskie (porcja na osobę min. 200 g) lub makaron z sosem pomidorowym i serem parmezan (porcja na osobę min. 250g) 40 porcji; d) Dodatki: - ziemniaki puree (porcja min. 150 g) 35 porcji, - ryż lub kluski śląskie (porcja min. 150 g) 40 porcji, -warzywa na parze (porcja min. 150 g) 75 porcji, - surówka warzywna (porcja min. 150 g) 75 porcji; e) Napoje: - sok owocowy w dzbankach (porcja 250 ml) 75 porcji, woda mineralna w dzbankach (porcja 250 ml) 75 porcji. Do bufetu kawowego wykonawca zapewni obrusy, filiżanki, talerzyki deserowe, łyżeczki, serwetki. Obiad podany na ciepło, w formie stołu szwedzkiego, wykonawca zapewni niezbędny sprzęt gastronomiczny do prawidłowego serwowania potraw, naczynia porcelanowe, szkło, sztućce metalowe, obrusy, serwetki papierowe. 2. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do świadczenia usługi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914, ze zm.). 3. Usługa cateringowa świadczona przez Wykonawcę polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków uczestnikom szkolenia odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i na warunkach określonych w SIWZ i wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Dostarczanie i wydawanie posiłków odbywać się będzie według schematu: 1) Bufet kawowy I 9:40 - 10:00, 2) Bufet kawowy II 11:45 - 12:00, 3) Obiad 13:30 - 14:15 5. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do sali, w której świadczona będzie usługa - w zakresie niezbędnym do wykonania umowy. 6. Naczynia, sztućce oraz opakowania zastosowane do przedmiotu zamówienia muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, wolne od obcych zapachów, zapewniające właściwą jakość usługi. 7. Wykonawca odpowiada za usuwanie odpadków i śmieci po każdym posiłku oraz za ich zagospodarowanie. 8. Wykonawca odpowiada za przygotowanie, transport i wydanie posiłków zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 9. Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy decyzje właściwego organu, że spełnia wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej przedmiotu zamówienia. 10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem posiłków do miejsca szkolenia ponosi Wykonawca. 11. Usługa realizowana będzie stosownie do potrzeb Zamawiającego i na warunkach określonych we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 i budżetu państwa. Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GASTRO Irena Dzwonnik, ul. Mieszka I 5/35, 93-700 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5535,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.