To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Lublin: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego
użytku i produktów farmaceutycznych dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-86-12
Numer ogłoszenia: 240791 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198741 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku i produktów farmaceutycznych dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-86-12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na podstawie umowy sprzedaży artykułów medycznych jednorazowego użytku i produktów farmaceutycznych (zwanych dalej produktami , przedmiotem zamówienia) dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, określonych w 8 zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1 - Leki Zadanie nr 2 - Artykuły medyczne, jednorazowe Zadanie nr 3 - Testy i termometry Zadanie nr 4 - Narzędzia i nożyczki Zadanie nr 5 - Składniki leków Zadanie nr 6 - Substancje chemiczne Zadanie nr 7- Składniki leków Zadanie nr 8 - Substancje chemiczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym,Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9 - Igły medyczne 33.14.13.10-6 - Strzykawki 33.16.90.00-2 - Przyrządy chirurgiczne 33.60.00.00-6 - Produkty farmaceutyczne Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy,Opis przedmiotu zamówienia). 2. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, znaku towarowego, patentu, pochodzenia, nazwy produktu lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służy ustaleniu standardu produktu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 3. Pod użytym pojęciem równoważne rozumie się dostawę produktów o cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy,Opis przedmiotu zamówienia). 4. W zakresie przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu nr 1 pn.: leki za produkt równoważny Zamawiający rozumie lek posiadający identyczną substancje czynną, dawkę, postać farmaceutyczną (np. kapsułka, tabletka, płyn, zawiesina, maść), pojemność oraz sposób stosowania i drogę podania, jak lek określony przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ w zadaniu nr 1 (Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia). 5. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Pzp.). 6. Zamawiający wymaga, aby okres ważności (przydatności do użycia) dostarczonego przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia) wynosił nie mniej niż 75% terminu daty ważności produktu wskazanego przez producenta, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku, jak opisano powyżej, należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę . 8. Zamawiający wymaga dostawy produktów nieuszkodzonych, posiadających nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 9. Ulotka, tj. informacja przeznaczona dla użytkownika, zatwierdzona w procesie dopuszczenia do obrotu, sporządzona w formie odrębnego druku, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne (Dz.U. Nr 2008, Nr 45, poz. 271 j.t.) powinna być dołączana do dostarczonego Zamawiającemu opakowania każdego produktu leczniczego (określonego w zdaniu nr 1) . Wyjątkiem są sytuacje, gdy wszystkie niezbędne elementy i treść, przewidziane do umieszczenia w ulotce, są zawarte na opakowaniu zewnętrznym lub bezpośrednim produktu leczniczego. 10. Wykonawca zapewnia oznakowanie leków (określonych w zadaniu nr 1 ) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania produktu leczniczego oraz treści ulotek (Dz.U. z 2009 r., Nr 39 poz. 321). 11. Leki oraz artykuły medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu odpowiednio: zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. Nr 2008, Nr 45, poz. 271 j.t.) oraz spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn.zm.). 12. Wykonawca zapewnia gwarancję na przedmiot zamówienia zgodnie z gwarancją producenta i w toku realizacji zamówienia przeniesie na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez producentów produktów dostarczanych Zamawiającemu przez Wykonawcę...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.16.90.00-2, 33.60.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 2 - Artykuły medyczne, jednorazowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa Symed Wojciech Kocój, ul.Ogrodowa 6, 36-020 Tyczyn, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15951,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20021,40
Oferta z najniższą ceną: 20021,40 / Oferta z najwyższą ceną: 20021,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 3 -Testy i termometry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medisquad Sp. z o.o., ul. Lubartowska 56, 20-094 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3777,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2573,37
Oferta z najniższą ceną: 2573,37 / Oferta z najwyższą ceną: 2573,37
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 4 - Narzędzia i nożyczki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ultra-Med Sp. z o.o., ul. Kossaka 49, 20-358 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6429,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9168,38
Oferta z najniższą ceną: 9168,38 / Oferta z najwyższą ceną: 9168,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostosowanie przestrzeni komunikacyjnej na potrzeby poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami budynku głównego USK Nr 4 w Lublinie oraz remont posadzek na bloku operacyjnym
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Remont pokoju nr 30 na Wydziale Chemii UMCS - budynek "Małej Chemii"
- Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków - postępowanie uzupełniające
- Dostawa różnych produktów farmaceutycznych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych
- Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury na okres zabezpieczenia 2 miesięcy
- DZP.271.19.2024 Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa produktu leczniczego zawierającego substancję czynną ocrelizumabum na potrzeby Oddziału Neurologicznego Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
więcej: Strzykawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.