eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › WYKONYWANIE REMONTÓW I KONSERWACJI NA DROGACH GMINNYCH W MIEŚCIE BRZEZINY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-17

Brzeziny: WYKONYWANIE REMONTÓW I KONSERWACJI NA DROGACH GMINNYCH W MIEŚCIE BRZEZINY
Numer ogłoszenia: 24074 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9898 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE REMONTÓW I KONSERWACJI NA DROGACH GMINNYCH W MIEŚCIE BRZEZINY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace na drogach gminnych polegające na: 1/ bieżącym kontrolowaniu stanu nawierzchni jezdni bitumicznych, 2/ remontowaniu cząstkowym nawierzchni jezdni mieszanką mineralno- bitumiczną w II standardzie, 3/ remontowaniu cząstkowym nawierzchni asfaltowych masą na zimno i gorąco, 4/ bieżącym utrzymywaniu i konserwacji oznakowania pionowego i poziomego polegającym na: a/ kontroli oznakowania pionowego, b/ prostowaniu tablic znaków i słupków (korekta pionowości), c/ dokręcaniu tablic znaków, podnoszeniu, regulacji wysokości i kąta ustawienia, d/ myciu znaków, e/ usuwaniu zbędnych lub zdemontowanych tablic i słupków, f/ naprawie uszkodzonych nawierzchni w obrębie znaków przy prostowaniu słupków, g/ przełożeniu nawierzchni z płyt chodnikowych oraz z kostki brukowej, h/ odnawianiu przejść dla pieszych, i/ demontażu znaków drogowych, j/ montażu tablic znaków drogowych ostrzegawczych, zakazu, nakazu, informacyjnych, kierunku i miejscowości, uzupełniających (ocynkowane, odblaskowe gięte - okrągłe o średnicy 60 cm i 80 cm, trójkątne o boku 75 cm, kwadratowe o boku 60 cm, znaków stop, tabliczek pod znak 30x60 cm, tablic z napisem), k/ montażu słupków metalowych do znaków drogowych o wysokości 3,5 m oraz 4,40 m, l/ demontażu słupków do znaków. Wykonawca przedmiot zamówienia będzie wykonywał przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz z zastosowaniem własnych materiałów zgodnie ze złożoną ofertą. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowany ściśle w/g potrzeb Zamawiającego, w oparciu o pisemne polecenia wykonania robót, protokoły kontroli stanu dróg lub w przypadku sytuacji nagłych, na podstawie faxu bądź e-maila. Terminy realizacji robót ustalane będą każdorazowo przez Zamawiającego w protokołach kontroli stanu dróg, pisemnych poleceniach wykonania robót, faxach lub e-mailach. W przypadku nieustalenia terminu, o którym mowa wyżej, Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć wykonywanie robót przed upływem 48 godzin od chwili przyjęcia polecenia wykonania robót lub nadania telefaxu bądź e-maila przez Zamawiającego. Wykonawca od chwili przyjęcia polecenia wykonania robót ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe wskutek nie usunięcia lub nie zabezpieczenia zgłoszonego przez Zamawiającego uszkodzenia drogi. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił sześciomiesięcznej gwarancji jakości. Termin gwarancji liczony będzie każdorazowo od daty odbioru wykonania polecenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU And - Mar Andrzej Chałat, ul. Racławicka 18, 95-060 Brzeziny, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59998,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59998,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.