eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Ochrona osób i mienia Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach oraz konwojowanie wartości pieniężnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Katowice: Ochrona osób i mienia Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach oraz konwojowanie wartości pieniężnych.
Numer ogłoszenia: 240741 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zieleni Miejskiej , ul. Tadeusza Kościuszki 138, 40-523 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2515186, faks 032 2515081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach oraz konwojowanie wartości pieniężnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona osób i mienia Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach oraz konwojowanie wartości pieniężnych. Zadanie częściowe nr 1. 1).Ochrona fizyczna obiektów Zamawiającego wykonywanej przez pracownika ochrony zgodnie ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia. 2).Konwojowanie wartości pieniężnych z siedziby Zamawiającego do banku (ok.4km) w godzinach pracy Zakładu, w dni robocze. Zadanie częściowe nr 2. 1).Ochrona techniczna wraz z reakcją grupy interwencyjnej wykonywana za pomocą srodków zabezpieczajacych przed włamaniem obiektów Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 90.62.00.00-9, 98.39.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się posiadaniem ważnej koncesji na wykonanie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz.1221), koncesja musi być wystawiona na Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 usługi ochrony mienia o wartości co najmniej równej cenie brutto w ofercie łącznie, z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączy referencje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie z art.22.1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. W części dotyczącej obsługi pieca CO wykaz pracowników wraz z dodatkowymi uprawnieniami (palacz CO), których wykonawca zamierza zatrudnić w obiektach Zakładu Zieleni Miejskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł wraz z potwierdzeniem jej opłacenia ( w przypadku, gdy umowa ubezpieczeniowa przewiduje rozłożenie zapłaty kwoty ubezpieczenia na raty, Zamawiający żąda potwierdzenia jedynie tych składek, które stały się wymagalne do dnia upływu terminu składania ofert).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu) 2.Wypełniony formularz ofertowy 3.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania , podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W wypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiazywania umowy, do wynagrodzenia netto Wykonawcy doliczony zostanie podatek VAT według aktualnie obowiazujacej stawki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zieleni Miejskiej 40-523 Katowice ul. Kościuszki 138.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zieleni Miejskiej 40-523 Katowice ul. Kościuszki 138.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona fizyczna obiektów Zamawiającego wykonywana przez pracownika ochrony zgodnie ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochrona fizyczna obiektów Zamawiającego wykonywanej przez pracownika ochrony zgodnie ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia: 1.1. w obiektach położonych w Katowicach przy ul. Gospodarczej 2, ul. Pięknej (teren Parku Kościuszki) oraz Park Zadole ul. Wczasowa (amfiteatr): 1.2. w obiekcie położonych w Katowicach przy ul. Kościuszki 138: 2. Czynności dodatkowe: 2.1. ul. Gospodarcza 2 - w okresie grzewczym tj. w miesiącach X - IV włącznie utrzymanie, rozpalanie ognia i czyszczenie 2 pieców (kocioł stalowy UKS, moc max 350 KW, moc znamionowa 160 KW, miał; kocioł KRUK S ze sterownikiem moc 300 kW); 2.2. ul. Kościuszki 138 - budynek administracji (piec KZ-3, koks), w okresie grzewczym tj. w miesiącach X-IV włącznie utrzymanie, w razie potrzeby rozpalanie ognia; 2.3. ul. Kościuszki 138 - kotłownia zakładu (piec KW Gr-120, miał), utrzymanie ognia, w razie potrzeby rozpalanie ognia w ciągu całego roku kalendarzowego; 2.4. ul. Kościuszki 138 - w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie piaskiem przed godz.600 chodnika prowadzącego do portierni zakładu i budynku dyrekcji (powierzchnia około 80 m2). Po jednej osobie na obiekt/zmianę. Ponadto pracownicy zatrudnienia obiektach przy ul. Gospodarczej 2 oraz ul. Kościuszki 138 musza posiadać uprawnienia - palacz kotłów CO. Zamawiający nie wymaga jako warunek konieczny od zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników posiadania licencji ochrony I lub II stopnia. 3. Konwojowanie wartości pieniężnych z siedziby Zamawiającego do banku (ok.4 km) w godzinach pracy Zakładu, w dni robocze. a) trasa konwoju: budynek Dyrekcji Zakładu Katowice ul. Kościuszki 138 - ING Bank Śląski Katowice ul. Mickiewicza 5 - budynek Dyrekcji Zakładu Katowice ul. Kościuszki 138; b) ilość konwojów - jeden konwój w miesiącu plus dwa dodatkowo w roku kalendarzowym ( 14 konwojów); c) przewidywana ilość jednostek obliczeniowych transportowanych wartości pieniężnych - 0,2 jednostki obliczeniowej; d) od dnia 2 stycznia 2013r. do dnia 31 grudnia 2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 90.62.00.00-9, 98.39.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona techniczna wraz z reakcją grupy interwencyjnej wykonywane za pomocą srodków zabezpieczajacych przed włamaniem obiektów Zamawiajacego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochrona techniczna wraz z reakcją grupy interwencyjnej wykonywana za pomocą środków zabezpieczających przed włamaniem następujących obiektów Zamawiającego: 1.1. budynek WOPR (6m x 6m) usytuowany w Katowickim Parku Leśnym ul. Trzy Stawy; 1.2. budynek murowany wraz z trzema garażami usytuowany na terenie Katowickiego Parku Leśnego , na części działki nr 13 wg mapy stanowiącej załącznik 1a do SIWZ. 2. Ochrona w oparciu o urządzenia techniczne zamontowane przez Wykonawcę. 3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 2 stycznia 2013r. do 2 stycznia 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.