eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Remont drogi gminnej ul. 1 Maja w Krasiejowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Ozimek: Remont drogi gminnej ul. 1 Maja w Krasiejowie
Numer ogłoszenia: 24072 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka , ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 077 4651388 w. 220, faks 077 4651281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej ul. 1 Maja w Krasiejowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej z mieszanek mineralno - bitumicznych ul. 1 Maja wraz z odnogą ul. Słoneczną w Krasiejowie o łącznej długości 1 484 m wraz z oświetleniem. 1.Zakres robót obejmuje: Ul. 1 Maja w Krasiejowie Roboty pomiarowe 1,32 km Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno - 4 567,29 m2 Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - 4 162,72 m2, Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 22 296,25 m2 Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)- 7 913,33 m2, humusowanie skarp z obsianiem - 6 553,60 m2 zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami - 2 621,44 m2 Odnoga ul. 1 Maja - ul. Słoneczna Roboty pomiarowe 0,17 km Rozebranie czasowe dróg połowych - 601,20 m2 Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - 833,99 m2, Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 787,23 m2 Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)- 787,23 m2, Oświetlenie terenu Kopanie rowów w sposób ręczny - 240 m3 Układanie kabli o masie do 3,0 kg/m - 800 m Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg - 11 szt. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie - 12 szt. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 12 szt. Montaż skrzynek rozdzielczych o masie do 10 kg - 11 szt. Badania i pomiary instalacji Obsługa geodezyjna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 10 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ponadto w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków 1) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. 2) Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż: a. Wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 1 ppkt 2) siwz tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał jedno zadanie budowlane, polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o powierzchni min. 7 000 m2 lub Wykonawca wykonał krótsze odcinki drogi z nawierzchni mineralno - bitumicznych, o łącznej powierzchni 7 000,00 m2. b. Wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 1 ppkt 3) tj. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz kierownikiem robót wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c. Wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 1 ppkt 4) tj. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli z treści dokumentów będzie wynikać, ze Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, na wzorze oświadczenia nr 2, odpowiednio: a. spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 b. brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale X zamawiający żąda, następujących dokumentów: a. wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg załączonego wzoru - zał. nr 3) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. UWAGA! Wykazana robota budowlana niepotwierdzona, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona nie będzie rozpatrywana. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 niniejszego rozdziału. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia(załącznik nr 5 do SIWZ), a w szczególności: a. kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi b. kierownika robót wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z kserokopią o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (ważne na dzień składania oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek ul. Dzierżona 4B pok. 220a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek ul. Dzierżona 4B pok. 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 inwestujemy w Twoją przyszłość.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.