To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-15
Warszawa: Dostawa artykułów biurowych dla SPDSK w Warszawie - REJZAMPUB/30/2015.
Numer ogłoszenia: 240714 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157434 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 522 74 79, 22 522 73 34, faks 22 522 74 72.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla SPDSK w Warszawie - REJZAMPUB/30/2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla SPDSK w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 24 oraz Filii SPDSK przy ul. Działdowskiej 1. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30190000-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe, 30191000-4 - sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli, 30192000-1 - wyroby biurowe, 30194000-5 - przybory kreślarskie, 30195000-2 - tablice, 30197000-6 - drobny sprzęt biurowy, 30199000-0 - papeteria i inne wyroby, 30199100-1 - kalka, papier samokopiujący, zestaw powielający oraz papier bez kalki, 30199200-2 - koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe, 30199500-5 - segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne. 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.10.00-4, 30.19.20.00-1, 30.19.40.00-5, 30.19.50.00-2, 30.19.70.00-6, 30.19.90.00-0, 30.19.91.00-1, 30.19.92.00-2, 30.19.95.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, Zabrze, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79298,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68004,55
Oferta z najniższą ceną: 68004,55 / Oferta z najwyższą ceną: 75751,37
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.