To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Płock: Organizacja praktyk zawodowych i staży zawodowych dla uczniów Technikum w ramach projektu pn: Wyrównanie szans edukacyjnych młodzieży Technikum Zawodowego przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX, Działanie 9.2
Numer ogłoszenia: 240704 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192494 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja praktyk zawodowych i staży zawodowych dla uczniów Technikum w ramach projektu pn: Wyrównanie szans edukacyjnych młodzieży Technikum Zawodowego przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX, Działanie 9.2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Praktyki zawodowe i staże są organizowane w celu zastosowania i pogłębiania zdobytej wiedzy i umiejętności zawodowych w rzeczywistych warunkach pracy oraz w przyszłej pracy zawodowej. 2.Praktyki zawodowe i staże powinny odbywać się w zakładach pracy/instytucjach sektora małych, średnich i dużych Przedsiębiorstw działających w branży związanej z kierunkiem kształcenia uczniów. 3.Miejsce odbywania praktyk i staży zawodowych - Instytucja(e) lub/i zakład(y) pracy zlokalizowane na terenie województwa mazowieckiego i kujawsko pomorskiego. 4.Praktyką zawodową objętych zostanie maksymalnie 79 uczniów w roku 2013 kształcących się w zawodach: -technik architektury krajobrazu - 15 uczniów; -technik turystyki wiejskiej - 9 uczniów; -technik pojazdów samochodowych - 20 uczniów; -technik informatyk - 10 uczniów; -technik ekonomista - 25 uczniów; 5.Stażami zawodowymi zostanie objętych 20 uczniów w roku 2012 kształcących się w zawodach: -technik architektury krajobrazu - 5 uczniów; -technik pojazdów samochodowych - 5 uczniów; -technik informatyk - 5 uczniów; -technik ekonomista - 5 uczniów; 6.Wykonawca jest zobowiązany podzielić uczestników praktyk i staży na grupy co najmniej 5 osobowe. Praktyka zawodowa i staż każdej z grup może odbywać się w innej instytucji/zakładzie. 7.Czas trwania praktyki zawodowej dla 1 uczestnika praktyk wynosi 2,3 lub 4 tygodnie w terminie maj-czerwiec 2013r. Praktyki muszą odbywać się w sposób ciągły. Zamawiający nie dopuszcza podziału praktyki na części. 8.Wymiar praktyk zawodowych wynosi 40 godzin tygodniowo (5 dni x 8 godzin). Praktyki odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku. Praktyki nie mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. 9.Praktyki muszą odbywać się w przedziale czasowym od 7.00 do 17.00, z zastrzeżeniem, że czas trwania praktyki jest nieprzerwany przez 8 godzin z uwzględnieniem przerw wynikających z przepisów obowiązujących w danym zakładzie pracy. 10.Czas trwania stażu zawodowego dla 1 uczestnika wynosi 4 tygodnie w terminie lipiec-sierpień 2012r; Staże muszą odbywać się w sposób ciągły. Zamawiający nie dopuszcza podziału stażu na części. 11.Wymiar stażu wynosi 40 godzin tygodniowo (5 dni x 8 godzin). Staże odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku. Staże nie mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. 12.Staże muszą odbywać się w przedziale czasowym od 7.00 do 17.00, z zastrzeżeniem, że czas trwania stażu jest nieprzerwany przez 8 godzin z uwzględnieniem przerw wynikających z przepisów obowiązujących w danym zakładzie pracy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
- Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie, ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225303,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 183427,00
Oferta z najniższą ceną: 183427,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183427,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie 30 operatów szacunkowych (dla 38 działek) określających wartość nieruchomości jako przedmiotu prawa własności / użytkowania wieczystego i innych praw do nieruchomości wraz z naniesieniami .
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- Sporz. projekt. UPUL dla lasów niestanow. własności Skarbu Państwa, należących do os fiz i wspólnot gruntowych na lata 2025-2034 położonych na terenach poszczególnych obr ewid w 9 gm powiatu płockiego
- Konserwacja muzealiów ze zbiorów Muzeum Mazowieckiego w Płocku
- Zakup wideolaryngoskopów
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - III postępowanie.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Świadczenie usługi wynajmu sal konferencyjnych oraz usługi gastronomicznej i hotelowej na potrzeby organizacji "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 23 - 25.10.24
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy pracy z komputerem z ECDL (Moduł B1)"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.