eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Konserwacja przepompowni ścieków i sieci kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Michałowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Michałowice: Konserwacja przepompowni ścieków i sieci kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Michałowice.
Numer ogłoszenia: 240680 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, ul. Raszyńska 34/1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 022 7239335, 7239332, fax 022 7238178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja przepompowni ścieków i sieci kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Michałowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i eksploatacja przepompowni, usuwanie awarii zapewniając bieżącą drożność kanałów ulicznych wraz z przykanalikami. 1) eksploatacja i konserwacja przepompowni ulicznych ścieków w okresie od 1.01.2008 r. do 31.12.2009 r. w ilości 23 szt. 2) eksploatacja i konserwacja przepompowni przydomowych w okresie od 1.01.2008 r. do 31.12.2009 r. w ilości 46 szt. 3) usuwaniu awarii na sieci kanalizacyjnej samochodem do czyszczenia kanałów i wpustów ulicznych: a) 80 godzin w okresie 1.01.2008 r. do 31.12.2008 r. b) 120 godzin w okresie 1.01.2009 r. do 31.12.2009 r. 4) czyszczeniu studzienek kanalizacyjnych a) 60 sztuk w okresie 1.01.2008 r. do 31.12.2008 r. b) 80 sztuk w okresie 1.01.2009 r. do 31.12.2009 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) i złożą stosowne oświadczenie oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy 2)oświadczenie o powierzeniu/nie powierzeniu * wykonania części zamówienia - 3)wykaz potwierdzający zrealizowanie w ostatnich 3 latach co najmniej 2 robót o podobnym zakresie jak określone w niniejszym przetargu, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 5)wykaz sprzętu: agregat prądotwórczy lub dostęp do niego w celu zabezpieczenia prawidłowej pracy obiektów przepompowni w przypadku awarii, samochód do czyszczenia wpustów i kanałów ulicznych, 6)oświadczenie o całodobowym przyjmowaniu zgłoszeń awarii wraz z podaniem nr telefonu, 7)oświadczenie o zapewnieniu rezerwowego źródła zasilania pomp w przypadku zaniku napięcia w sieci i podłączenia go w czasie nie dłuższym niż 1 godz. od chwili przyjęcia wiadomości (agregat prądotwórczy o odpowiedniej mocy), 8)wykaz pracowników : kadra z uprawnieniami SEP do 1 kV (minimum 2 osoby) i uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacje sanitarne i sieci zewnętrzne (1 osoba) z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierskiej. 9)wykaz osób które będą przeprowadzały codzienne objazdy (min. 2 osoby), w tym jedna osoba z uprawnieniami SEP do 1 kV z zaświadczeniem o przynależności do właściwego Stowarzyszenia Polskich Energetyków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. 13.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, pok. 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.