eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Zagórz: Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz
Numer ogłoszenia: 240629 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagórz , ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa materiałów i urządzeń, wykonanie wszelkich prac budowlanych, montażowych i instalacyjnych oraz dostawa sprzętu komputerowego, serwis i usługa zapewnienia dostępu do Internetu dla tzw. Grupy Docelowej, a także szkolenia - w ramach projektu pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz.Zadaniem wykonawcy będzie zaprojektowanie, dostawa materiałów i urządzeń, wykonanie wszelkich prac budowlanych, montażowych i instalacyjnych oraz świadczenie usług gwarancyjnych na dostarczone elementy infrastruktury. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie dokumentacji projektowej, harmonogramu prac oraz innej niezbędnej dokumentacji:a)Opracowanie projektów budowlanych w zakresie budowy sieci światłowodowej, wraz z niezbędną dokumentacją związaną z uzyskaniem pozwolenia na budowę,b)Opracowanie projektów budowlanych w zakresie budowy wież i/lub masztów antenowych (wraz z branżami), oraz niezbędną dokumentacją związaną z uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane),c) Wykonanie planowania radiowego,d)Opracowanie projektu wykonawczego budowy sieci szerokopasmowej, d) Opracowanie szczegółowego harmonogramu prac. e)Opracowanie dokumentacji technicznej powykonawczej 2.Budowę wież i/lub masztów antenowych oraz konstrukcji wsporczych pod anteny:a) Budowa wież i/lub masztów antenowych, ewentualnie konstrukcji wsporczych, b) Instalacja szaf zewnętrznych (typu outdoor) lub wewnętrznych, w zależności od potrzeb oraz wykonanie instalacji teletechnicznych pod potrzeby instalacji infrastruktury. 3.Budowę sieci szkieletowej - węzłów sieci szkieletowej (WS) oraz połączeń światłowodowych:a)Budowa infrastruktury sieci światłowodowej,b)Adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na WS (jednocześnie Centrum Zarządzania Siecią), c) Dostawa, instalacja oraz konfiguracja urządzeń aktywnych stanowiących wyposażenie Węzłów Szkieletowych oraz Centrum Zarządzania siecią 4.Budowę połączeń dystrybucyjnych oraz węzłów dostępowych (budowa Stacji Bazowych oraz instalacja terminali odbiorczych):a)Budowa połączeń dystrybucyjnych w oparciu o radiolinie cyfrowe,b)Dostawa, instalacja i konfiguracja elementów oraz urządzeń stanowiących wyposażenie Węzłów Dostępowych (stacji bazowych eNodeB, punktów dostępowych WLAN i innych),c)Dostawa, instalacja i konfiguracja przełączników sieciowych oraz UPSów,d) Montaż szaf, uchwytów antenowych oraz przygotowanie infrastruktury kablowej w obiektach Węzłów Dostępowych, e)Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń odbiorczych (terminali) dla Beneficjentów projektu. 5.Dostawa, instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz jego modernizacja:a)Dostawa 37 szt. zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla gospodarstw domowych, b)Dostawa 210 szt. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla jednostek podległych. 6.Usługi administrowania i serwisowania systemu (sieci szerokopasmowej oraz sprzętu komputerowego), w tym kontrola ewentualnych nadużyć w okresie realizacji projektu (Operator Wykonawczy):a)Serwis i utrzymywanie sprzętu komputerowego w Jednostkach Podległych w ramach zadań koordynacyjnych, b)Serwis i utrzymywanie sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych,c) Serwis i utrzymanie infrastruktury sieci szerokopasmowej. 7.Zapewnienie usługi dostępu do Internetu dla gospodarstw domowych oraz Jednostek Podległych przez okres realizacji projektu -wg listy adresów poniżej: 1)Centrum Informacji Multimedialnej w Tarnawie Dolnej, Tarnawa Dolna 28, 38-516 Tarnawa Dolna 2)OSP Zahutyń, Zahutyń 95, 38-500 Sanok 3)Zahutyń -Klasopracownia edukacji wczesnoszkolnej, Zahutyń 111, 38-500 Sanok 4)Zahutyń- Biblioteka, Zahutyń 95, 38-500 Sanok 5)Mokre - Biblioteka, Mokre 46, 38-542 Rzepedź 6)Czaszyn Biblioteka, Czaszyn 178, 38-516 Tarnawa Dolna 7)OSP Poraż, Poraż 71, 38-540 Zagórz 8)Świetlica Gimnazjum nr 2 , Zagórz ul. Wolności 10, 38-540 Zagórz 9)Świetlica MGOKiS Dolina Zagórz, ul. Kusocińskiego 3, 38-540 Zagórz 10)Świetlica MGOKiS Wielopole, Zagórz ul. Batorego 102, 38-540 Zagórz 11)Świetlica MGOKiS Zasław, 38-540 Zagórz, bez numeru 12)Świetlica MGOKiS Czaszyn 178, 38-516 Tarnawa Dolna 13)Świetlica MGOKiS Poraż 71, 38-540 Zagórz 14)Świetlica MGOKiS Mokre 46, 38-542 Rzepedź 15)Świetlica MGOKiS Morochów 46, 38-542 Rzepedź 16)Świetlica MGOKiS Zahutyń 87, 38-500 Sanok 17)Świetlica MGOKiS Łukowe 69, 38-516 Tarnawa Dolna 18)Świetlica MGOKiS Średnie Wielkie 32, 38-516 Tarnawa Dolna 19)Świetlica MGOKiS Tarnawa Dolna 52, 38-516 Tarnawa Dolna 20)Świetlica MGOKiS Tarnawa Górna 75, 38-516 Tarnawa Dolna 21)Świetlica w Olchowej 38-516 Tarnawa Dolna, bez numeru 22)Świetlica w Kalnicy 38-516 Tarnawa Dolna, bez numeru 23)Klub ODNOWA Zagórz ul. Piłsudskiego 37, 38-540 Zagórz 24)Miejsko Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Zagórzu ul. Piłsudskiego 37, 38-540 Zagórz 25)Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zagórzu ul. Targowa 5, 38-540 Zagórz 26)Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zagórzu ul. Piłsudskiego 4,38-540 Zagórz 27)Świetlica SP w Zagórzu ul. Piłsudskiego 70, 38-540 Zagórz 28)Biblioteka SP w Zagórz ul. Piłsudskiego 70, 38-540 Zagórz 29)Szkoła Podstawowa w Tarnawie Dolnej, Tarnawa Dolna 28, 38-516 Tarnawa Dolna 30)Gimnazjum w Tarnawie Dolnej, Tarnawa Dolna 28, 38-516 Tarnawa Dolna 31)Szkoła Podstawowa w Zahutyniu, Zahutyń 111, 38-500 Sanok 32)Szkoła Podstawowa w Porażu 45, 38-540 Zagórz 33)Szkoła Podstawowa w Czaszynie 191, 38-516 Tarnawa Dolna 34)Szkoła Podstawowa w Łukowem, Łukowe 64, 38-516 Tarnawa Dolna 35)Szkoła Podstawowa w Zagórzu: a)Lokalizacja 1: ul. Piłsudskiego 70, 38-540 Zagórz b)Lokalizacja 2: ul. Wolności 10, 38-540 Zagórz 36)Gimnazjum Nr 2 Zagórz, ul. Wolności 10, 38-540 Zagórz 37)Zespół Obsługi Szkół Zagórz, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz 38)OSP Zagórz, Zagórz ul. Targowa 5, 38-540 Zagórz 39)OSP Łukowe , Łukowe 69, 38-516 Tarnawa Dolna 40)OSP Mokre, Mokre 46, 38-542 Rzepedź 41)OSP Czaszyn, Czaszyn 178, 38-516 Tarnawa Dolna Wymagania ogólne w stosunku do Operatora Wykonawczego Wymagania w zakresie świadczenia usług dostępu do Internetu dla gospodarstw domowych przez Operatora Wykonawczego Wymagania w zakresie świadczenia usług dostępu do Internetu dla Jednostek Podległych przez Operatora Wykonawczego 8.Realizacja szkoleń dla grupy docelowej, w tym, przeprowadzenie 470 godzin szkoleniowych dla grupy odbiorców końcowych, 1)Zakres szkoleń: obsługa komputera (systemu operacyjnego, pakietu biurowego), obsługa Internetu, dostęp do portali informacyjnych, e-aplikacje, 2)W ramach prowadzonych szkoleń zaplanowany jest zakup i dostarczenie uczestnikom podręczników w ilości 537 sztuk, dostosowanych do zakresu i tematyki szkoleń, 3)Szkolenia skierowane dla dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych - odrębne wiekowe grupy szkoleniowe, 4)Wymagana liczba przeszkolonych beneficjentów końcowych: 537 osób, w tym: a)Wymagana liczba osób niepełnosprawnych biorących udział w szkoleniu - 10 b)Wymagana liczba dzieci i młodzieży biorących udział w szkoleniu - 500 uczniów szkół objętych projektem 9.Wykonanie strony www (portalu) dla projektu (Operator Wykonawczy) Wykonanie strony www (portalu) dla projektu zgodnie z zaleceniami zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został przedstawiony w części III SIWZ- Program Funkcjonalno-Użytkowy (stanowiący załącznik nr 7do SIWZ). UWAGA 1.Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 32.56.20.00 - Kable światłowodowe 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 32.41.80.00 - Sieć radiowa 45.31.23.30 - Montaż anten radiowych 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.41.50.00 - Sieć ethernet 32.41.21.10 - Sieć internetowa 32.34.42.10 - Sprzęt radiowy 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 72.40.00.00 - Usługi internetowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 72.72.00.00 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 44.21.22.63 - Maszty kratowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 100 000,00 zł, (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j: Dz. U. z 2007, poz. 275 z późn. zm.) 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy PEKAO S.A. 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489 tytułem: Wadium w przetargu nieograniczonym pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty potwierdzenie polecenia przelewu. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Zagórz lub umieścić w wewnętrznej kopercie, w której składana jest oferta. Natomiast kopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty. 5.Wadium musi być wniesione do Pełnomocnika Zamawiającego najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6.Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, iż wszystkie ustalenia dotyczące wadium będą podlegały nowym terminom. 7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wystarczającym dla skutecznego wniesienia wadium jest, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium był wystawiony na jednego z wykonawców ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania (art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zgodnie z brzmieniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wadium wniesione przez Wykonawcę w formach, o których mowa w pkt 2, ppkt 2 - 5 musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa również w pkt 15 i 16.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu uznania przez Zamawiający warunku za spełniony : a) Wykonawca musi być uprawniony do wykonywania gospodarczej działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) przynajmniej w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych rozumianego jako sprzedaż we własnym imieniu i na własny rachunek usługi telekomunikacyjnej wykonywanej przez innego dostawcę usług i przynajmniej na obszarze prowadzenia działalności telekomunikacyjnej obejmującym granice administracyjne Gminy Zagórz. b) UWAGA! W przypadku wykonawców, którzy nie będą dokonywać zakupu łącza dostępu do Internetu, lecz będą świadczyć usługę dostępu do Internetu bezpośrednio, za pomocą własnej sieci lub z wykorzystaniem sieci innego operatora, nie stosuje się postanowień pod lit. a) powyżej. W przypadku wykonawców, którzy nie będą dokonywać zakupu łącza dostępu do Internetu, lecz będą świadczyć usługę dostępu do Internetu bezpośrednio, za pomocą własnej sieci, wykonawcy ci muszą być uprawnieni do wykonywania gospodarczej działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) przynajmniej w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych rozumianego jako wykonywanie usług za pomocą własnej sieci lub z wykorzystaniem sieci innego operatora i przynajmniej na obszarze prowadzenia działalności telekomunikacyjnej obejmującym granice administracyjne Gminy Zagórz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: a) co najmniej jedno zamówienie na wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i budowie minimum 2 wież stalowych kratownicowych lub strunobetonowych o wysokości min. 30 m każda, b) co najmniej jedno zamówienie obejmujące zaprojektowanie oraz budowę sieci szerokopasmowej opartej o technologię LTE składającej się z minimum 4 stacji bazowych LTE, c) co najmniej jedno zamówienie w zakresie zaprojektowania oraz budowy sieci światłowodowej o łącznej długości minimum 5 km, O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: a) co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę sieci szerokopasmowej w technologii bezprzewodowej LTE lub WiMAX b) co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług związanych z serwisowaniem, zarządzaniem i administracją, infrastrukturą sieci szerokopasmowej, funkcjonującej na obszarze otwartym ( np. obszar Gminy lub Miasta) przez okres min. 1 roku c) co najmniej jedno zamówienie w zakresie świadczenia usługi dostępu do Internetu (zestawienia łącza internetowego klasy operatorskiej) w technologii światłowodowej, lub za pomocą radiolinii cyfrowej, przez okres minimum 1 roku d) co najmniej jedno zamówienie polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu podstaw obsługi komputera dla min. 150 osób (w tym co najmniej 10 osób niepełnosprawnych o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności) e) co najmniej jednej usługi dotyczącej realizacji zadań polegających na wykonaniu strony www (portalu internetowego) . O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali:co najmniej jedno zamówienie w zakresie dostaw urządzeń aktywnych sieci, takich jak routery, przełączniki, systemy bezpieczeństwa i urządzenia radiowe Uwaga! W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu. Zamawiający uzna również spełnienie warunków opisanych powyżej, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiot zamówienia obejmował łącznie kilka lub wszystkie ww. roboty budowlane, dostawy i usługi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: a) Specjalista ds. montażu, konfiguracji i obsługi oferowanych urządzeń: co najmniej 1 osoba posiadająca doświadczenie wynikające z udziału w min. 1 projekcie obejmującym montaż, konfigurację i obsługę urządzeń pracujących w technologii LTE, b) Specjalista ds. urządzeń sieciowych: co najmniej 1 osoba posiadająca certyfikat wydany przez producenta sprzętu oferowanych urządzeń aktywnych sieci, potwierdzający znajomość z zakresu instalacji i konfiguracji oferowanych urządzeń sieciowych (takich jak routery, systemy bezpieczeństwa), c) Projektant w branży konstrukcyjno - budowlanej: co najmniej 1 osoba legitymująca się uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej d) Projektant w branży telekomunikacyjnej: co najmniej 1 osoba legitymująca się uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej, e) Projektant w branży instalacyjnej: co najmniej 1 osoba legitymująca się uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. f) Kierownik budowy: co najmniej 1 osoba dysponująca uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. g) Kierownik projektu: co najmniej 1 osoba posiadającą praktyczną i teoretyczną znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzoną udziałem w charakterze kierownika projektu w co najmniej 1 projekcie IT h) Specjalista ds. szkoleń: co najmniej 2 osoby posiadające kwalifikacje z zakresu powadzenia zajęć dydaktycznych i szkoleniowych na poziomie uprawnień trenera / egzaminatora ECDL lub poziomie równoważnym, tj. w obszarze zastosowań komputerów i technologii informatycznych. Zamawiający dopuszcza łączenie wszystkich w/w funkcji personelu za wyjątkiem funkcji kierownika budowy. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawa dnia 07 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z pózn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jednolity Dz. U. Nr 83, poz. 578 z pózn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy: a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 2.000.000 PLN; b) Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 PLN. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz i dowody potwierdzające należyte wykonanie należy ograniczyć wyłącznie do robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz i dowody potwierdzające należyte wykonanie należy ograniczyć wyłącznie do dostaw i usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a)konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego oraz harmonogramu terminowo - rzeczowo - finansowego z powodu: 1) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, 2) wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych, bądź atmosferycznych, 3) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) decyzji służb konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczność wykonania prac archeologicznych (badań archeologicznych), 5) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 6) mian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, 7) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji, 8) przedłużających się terminów uzyskania uzgodnień, pozwoleń organów administracji, 9) skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, b) rezygnacji z wykonania części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, c) zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: 1) zmiany kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego, d) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania przeszkody w przypadku: 1) wystąpienia konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, e) zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, I piętro pok. nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Zagórz ul. 3 Maja 2 38-540 Zagórz Sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.