eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białe Błota › Realizacja usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej, planowanych do wykonania w 2013 roku w Nadleśnictwie Bydgoszcz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Białe Błota: Realizacja usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej, planowanych do wykonania w 2013 roku w Nadleśnictwie Bydgoszcz.
Numer ogłoszenia: 24059 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bydgoszcz , ul. Sosnowa 9, 86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3814108, faks 0-52 3814522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej, planowanych do wykonania w 2013 roku w Nadleśnictwie Bydgoszcz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie Nadleśnictwa Bydgoszcz usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej planowanych do wykonania w 2013 roku w Nadleśnictwie Bydgoszcz. Wykonanie usług dotyczy zakładanie oraz utrzymanie pasów przeciwpożarowych, prowadzenie obserwacji w dostrzegalniach p-poż, prowadzenie dyżurów w PAD Nadleśnictwa, dogaszanie i dozorowanie pożarzysk..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego (liczonych odrębnie dla każdej części zamówienia) i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (czynności opisane w przedmiocie zamówienia), w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części: 1317 i 1318 Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do jednej części zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę związaną z obserwacjami pożarów w dostrzegalni TV o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Dla części 1319, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę związaną z pełnieniem dyżurów przeciwpożarowych w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym Nadleśnictwa o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). Dla części 1320 i 1321 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. Dla części 1322 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę związaną z mineralizacją pasów przeciwpożarowych o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto (słownie: tysiąc złotych 00/100). Dla części 1323 i 1324 Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do jednej części zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę związaną z pełnieniem dyżurów p-poż i/lub oborywaniem pożarzysk o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku posiadania doświadczenia przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień zakończenia realizacji usług potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych bieżący średni kurs wymiany na dzień składania ofert. 6.6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów, żądanych w rozdz. 7 SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części od 1317 do 1319 Zamawiający nie wymaga dysponowania żadnym potencjałem technicznym. Dla części 1320 i 1321 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej: 1 samochodem osobowym. 1 telefonem komórkowym z aktywnym numerem. Dla części od 1322 do 1324 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej: 1 ciągnikiem rolniczym lub leśnym, 1 pługiem leśnym, 1 telefonem komórkowym z aktywnym numerem 6.6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów, żądanych w rozdz. 7 SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1317 i 1318 Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do jednej części zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie osób dysponowanie minimum 1 osobą, z co najmniej jednym sezonem pracy związanej z obserwacjami pożarów w dostrzegalni TV Dla części od 1319 Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do jednej części zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie osób dysponowanie minimum 1 osobą, z co najmniej jednym sezonem pracy związanej z prowadzeniem Punktu Alarmowo Dyspozycyjnego w Nadleśnictwie. Dla części 1320 i 1321 Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do jednej części zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie osób dysponowanie minimum 1 osobą. Dla części od 1322 do 1324 Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do jednej części zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie osób dysponowanie minimum 1 osobą, z co najmniej jednym sezonem pracy związanej oborywaniem pożarzysk lub wykonywania pasów przeciwpożarowych. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia osoby przedstawione przez Wykonawcę w wykazie osób nie mogą się powtarzać w innych częściach zamówienia. 6.6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów, żądanych w rozdz. 7 SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany, o których mowa w pkt 20.2 mogą dotyczyć: 1 Zmiany osób, o których mowa w § 6 umowy, spowodowanej w szczególności: - śmiercią lub chorobą ww. osób; - utratą uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przez ww. osoby; - innymi przyczynami nieleżącymi po stronie Zamawiającego ani Wykonawcy, uniemożliwiającymi udział ww. osób w realizacji przedmiotu umowy. 2 Doprecyzowania umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_bydgoszcz/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Nadleśnictwa Bydgoszcz ul. Sosnowa 9; 86-005 Białe Błota, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Bydgoszcz ul. Sosnowa 9; 86-005 Białe Błota, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Prowadzenie obserwacji w dostrzegalni TV Emilianowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obserwacji w dostrzegalni TV Emilianowo - 2044 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Prowadzenie obserwacji w dostrzegalni TV Trzciniec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obserwacji w dostrzegalni TV Trzciniec - 2044 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doswiadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dyżury w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym Nadleśnictwa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym Nadleśnictwa - 1290 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doswiadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dyżury, gaszenie i dozorowanie pożarzysk w obrębie Bartodzieje..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury, gaszenie i dozorowanie pożarzysk w obrębie Bartodzieje. Dyżury - 6 miesięcy. Gaszenie i dozorowanie pożarzysk 32 godziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dyżury, gaszenie i dozorowanie pożarzysk w obrębie Bydgoszcz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury, gaszenie i dozorowanie pożarzysk w obrębie Bartodzieje. Dyżury - 6 miesięcy. Gaszenie i dozorowanie pożarzysk 32 godziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Mechaniczna mineralizacja pasów przeciwpożarowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczna mineralizacja pasów przeciwpożarowych - 5,12 kilometrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dyżury kierowcy ciągnika, oborywanie pożarzysk - I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury kierowcy ciągnika, oborywanie pożarzysk - I. Dyżury - 590 godzin. Oborywanie pożarzysk 16 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dyżury kierowcy ciągnika, oborywanie pożarzysk - II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury kierowcy ciągnika, oborywanie pożarzysk - II. Dyżury - 590 godzin. Oborywanie pożarzysk 16 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.