eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych na lata 2008 - 2009 w związku z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności tj. określenie wartości nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Koszalin: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych na lata 2008 - 2009 w związku z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności tj. określenie wartości nieruchomości
Numer ogłoszenia: 240576 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488807, fax 094 3488765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych na lata 2008 - 2009 w związku z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności tj. określenie wartości nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonanie wycen nieruchomości gruntowych na lata 2008 - 2009 w związku z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności tj. określenie wartości nieruchomości do celu, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. Nr 175, poz. 1459) : 1.jako prawa własności i prawa użytkowania wieczystego (około 400 wycen), 2.jako prawa użytkowania wieczystego (około 600 wycen), 3.aktualizację operatów szacunkowych wykonanych w ramach niniejszej umowy (około 50 wycen). 2.Kod określony w słowniku głównym Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości. 3.Wyceny nieruchomości oraz operaty szacunkowe winny być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2004 r. Dz.U. nr 261 poz. 2603 z późn. zm. ) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) oraz obowiązującymi Standardami Zawodowymi. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do: a)Dokonania oględzin wycenianej nieruchomości i sporządzenia protokołu z oględzin oraz wykonania dokumentacji fotograficznej. O terminie i miejscu oględzin wykonawca będzie zobowiązany zawiadomić aktualnego użytkownika wieczystego. b)Dołączenia do operatu szacunkowego wyciągu z badania treści księgi wieczystej prowadzonej dla wycenianej nieruchomości. c)Wykonania operatu szacunkowego w 1 egzemplarzu, natomiast w przypadku żądania przez stronę wydania operatu sporządzenia kolejnego egzemplarza. 5.Wykonawca zobowiązany jest wykorzystywać udostępnione dane, o których mowa w art. 155 ustawy o gospodarce nieruchomościami z zachowaniem zasady poufności. W szczególności nie może przekazywać osobom trzecim informacji uzyskanych w toku wykonywania czynności szacowania nieruchomości, chyba że przepisy ustawy lub przepisy odrębnych ustaw stanowią inaczej. 6.Szczegółowy zakres rzeczowy (w jednym zamówieniu nie może być więcej niż 15 jednostkowych wycen) i termin realizacji poszczególnych zleceń (nie krótszy niż 7 dni od dnia zawiadomienia) będzie każdorazowo określony przez Wydział Nieruchomości na podstawie jednostkowych zamówień, stanowiących integralną część umowy. 7.Jednostkowe zamówienia, o których mowa w pkt. 6 będą dokonywane sukcesywnie w okresie trwania umowy. 8.Dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia Wykonawca uzyska własnym staraniem i na własny koszt. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby wykonania wycen. 10. Zamówienie wycen w liczbie nie powodującej osiągnięcia całkowitego wynagrodzenia nie uprawnia wykonawcy do żądania zamówień uzupełniających lub wypłacenia w całości wynagrodzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, tj.: prowadzi działalności gospodarczą w zakresie szacowania nieruchomości. 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)posiada uprawnienia państwowe w zakresie szacowania nieruchomości, bądź dysponuje, co najmniej 1 osobą, z takimi uprawnieniami, b)wykonał w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną usługę, o podobnym zakresie objętym niniejszym zamówieniem o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 % ceny ofertowej brutto, c)oświadczy, że zobowiązuje się w sprawach objętych zamówieniem, na wezwanie Zamawiającego składać pisemne wyjaśnienia oraz występować przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem. 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a)posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości, b)oświadczy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.: oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków, w systemie zerojedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4)Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się w sprawach objętych zamówieniem, na wezwanie Zamawiającego do składania pisemnych wyjaśnień oraz występowania przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym i uczestnictwa w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5)Kserokopie odpowiednich uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości umożliwiających wykonanie zamówienia. 6)Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości. 7)Wykaz usług wykonanych w ciągu trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, o podobnym zakresie objętym niniejszym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 40 % ceny ofertowej (podać nazwy zamówienia, podmiotu, instytucji, w której realizowano zamówienie, daty realizacji, zakres usług - wielkości i wartości zadania), złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8)Dokumenty, potwierdzające, że wszystkie usługi wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 9)Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koszalin.pl - Zamówienia publiczne-Wydział Nieruchomości

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie w Wydziale Nieruchomości, Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w godzinach pracy Urzędu (pn. 9.00-17.00, wt. - pt. 7.15-15.15)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego - Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości pokój 230 w terminie do dnia 12 grudnia 2007 r. do godziny 12.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.