eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Organizacja szkolenia w formie wizyty studyjnej pn. Działania w obszarze polityki senioralnej we Włoszech na przykładzie miasta Rzym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Opole: Organizacja szkolenia w formie wizyty studyjnej pn. Działania w obszarze polityki senioralnej we Włoszech na przykładzie miasta Rzym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 240537 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217679 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkolenia w formie wizyty studyjnej pn. Działania w obszarze polityki senioralnej we Włoszech na przykładzie miasta Rzym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia w formie wizyty studyjnej pn. Działania w obszarze polityki senioralnej we Włoszech na przykładzie miasta Rzym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu. 1. Informacje ogólne: 1) Miejsce docelowe wizyty studyjnej: Włochy - Rzym 2) Termin realizacji: 19-22.11.2014 r. 3) Liczba dni wizyty studyjnej: 4 dni - w tym 3 noclegi 4) Uczestnicy: pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu 5) Liczba uczestników: 14 osób 6) Środek transportu: samolot i autokar/bus. 2. Zakres usługi transportowej: 1) Wykonawca jest zobowiązany dokonać rezerwacji i zakupu biletów lotniczych na trasie: Wrocław lub Katowice lub Kraków - Rzym, Rzym - Wrocław lub Katowice lub Kraków dla 14 osób z zapewnieniem im możliwości przewiezienia minimum 10 kg bagażu i 5 kg bagażu podręcznego. Lista uczestników wizyty zawierająca: imię, nazwisko, numer PESEL, datę urodzenia i adres zostanie udostępniona przez Zamawiającego Wykonawcy w terminie do 3 dni od podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany nie więcej niż dwóch uczestników wizyty z uzasadnionych przyczyn na co najmniej trzy dni przed wylotem. 2) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować przelot w pierwszym dniu tj. 19 listopada 2014 r., w czasie gwarantującym przybycie wszystkich uczestników tego dnia w godzinach popołudniowych do miejsca zakwaterowania w centrum Rzymu i ostatnim dniu wizyty studyjnej tj. 22 listopada 2014 r., 3) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować przelot lotem bezpośrednim. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewozu - autokar/bus - 14 uczestnikom wizyty studyjnej na trasach: a) na lotnisko Wrocław lub Katowice lub Kraków spod siedziby Zamawiającego w dniu wyjazdu, tj. 19 listopada 2014 r. i z lotniska Wrocław lub Katowice lub Kraków pod siedzibę Zamawiającego w dniu powrotu, tj. 22 listopada 2014 r., b) z lotniska w Rzymie do miejsca zakwaterowania i z miejsca zakwaterowania na lotnisko w Rzymie; 5) Przewóz uczestników wizyty studyjnej na miejsca spotkań i z powrotem realizowanych na terenie Rzymu i okolic może odbywać się autokarem/busem zapewnionym przez Wykonawcę lub środkami komunikacji publicznej. Wszelkie koszty związane z przewozem na terenie Rzymu i okolic ponosi Wykonawca; 6) Za miejsce siedziby Zamawiającego uznaje się: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu ul. Głogowska 25c, 45-315 Opole; 7) Wykonawca gwarantuje, że wszystkie przejazdy odbywać się będą w technicznie sprawnych, dopuszczonych do ruchu pojazdach; 8) W przypadku braku możliwości zrealizowania przejazdu z powodu: awarii technicznej, wypadku, kolizji pojazdu uniemożliwiającej dalsze świadczenie usług danym pojazdem, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o co najmniej takich samych parametrach technicznych w czasie, który pozwoli na realizację zadań przyjętych w harmonogramie ramowym wizyty, o którym mowa w pkt 3 ppkt 7 opisu przedmiotu zamówienia; 9) Wykonawca poniesie wszelkie opłaty związane z miejscami parkingowymi (na terenie Polski i na terenie Włoch), jak również opłaty za przejazd autostradami. 3. Zakres usługi organizacji i realizacji wizyty studyjnej: 1) Wizyta studyjna ma uwzględniać spotkania w co najmniej 3 instytucjach prowadzących działania w obszarze polityki senioralnej. Każde spotkanie powinno obejmować swym zakresem co najmniej jeden z obszarów tematycznych wskazanych poniżej; - zapoznanie uczestników z ogółem celowych działań organów administracji wszystkich szczebli oraz innych organizacji i instytucji, które realizują zadania i inicjatywy kształtujące warunki godnego starzenia się w zdrowiu jak i możliwości prowadzenia w dalszym ciągu samodzielnego, niezależnego i satysfakcjonującego życia, nawet przy pewnych ograniczeniach funkcjonalnych; - zapoznanie się z programami aktywizującymi osoby starsze (aktywność edukacyjna, społeczna i kulturalna osób starszych) w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - nabycie wiedzy i umiejętności przez uczestników z zakresu polityki senioralnej, poprzez wymianę doświadczeń i poznanie dobrych praktyk wykorzystywanych w obszarze polityki senioralnej we Włoszech w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Łączny czas trwania spotkań w instytucjach prowadzących działania w obszarze polityki senioralnej ma wynieść nie mniej niż 18 godzin lekcyjnych. 2) Wykonawca zobowiązuje się do organizacji i koordynowania wizyty studyjnej we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca zapewnia na czas organizacji wizyty studyjnej organizację merytoryczną i techniczną wizyty studyjnej, w tym: zapewni sale szkoleniowe, prelegentów, materiały szkoleniowe, zorganizuje wizyty na terenie Rzymu lub okolic (w siedzibach gospodarzy spotkań). 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 3 noclegów wszystkim uczestnikom wizyty w terminach określonych w pkt 1 ppkt 2 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, w tym samym hotelu, w pokojach jednoosobowych i dwuosobowych z łazienką, w hotelu zaszeregowanym do co najmniej 3-gwiazdkowego standardu zgodnie z przepisami kraju pobytu w centrum Rzymu; 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia dla każdego z uczestników wizyty studyjnej tj.: - drugiego, trzeciego dnia pobytu: śniadanie, obiad, - czwartego dnia (dzień wyjazdu): śniadanie Na wyżywienie składają się następujące posiłki: - śniadania bufetowe, serwowane w hotelu zakwaterowania uczestników. Śniadanie przypadające na jedną osobę, w każdym dniu pobytu, o którym mowa w ppkt 4, składać się będzie co najmniej z przekąsek ciepłych, przekąsek zimnych, pieczywa oraz napojów ciepłych (kawa, herbata) i zimnych (sok, woda) do wyboru; - obiady (lunch) serwowane dla uczestników w miejscu zakwaterowania lub w innym miejscu w pobliżu spotkań realizowanych na terenie Rzymu i okolic. Obiad przypadający na jedną osobę, w każdym dniu pobytu, o którym mowa w ppkt 4, składać się będzie co najmniej z jednej przekąski ciepłej lub zimnej, dania gorącego, napojów (kawa, herbata, sok, woda). 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykupienia w imieniu Zamawiającego polisy ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia na kwotę co najmniej 20.000 zł (na każdego uczestnika podróży) i utratę bagażu na kwotę 2.000 zł (od każdej sztuki utraconego bagażu) na czas określony w pkt 1 ppkt 2, wariant podstawowy dla wszystkich uczestników wizyty; 6) Wykonawca zapewni opiekuna grupy oraz osobę biegle posługującą się językiem włoskim przez cały czas trwania wizyty. Powyzsze funkcje nie mogą być pełnione przez jedną osobę. Opiekun grupy odpowiedzialny będzie za koordynowanie wizyty studyjnej w zakresie: transportu (od momentu wyjazdu spod siedziby Zamawiającego do momentu powrotu pod siedzibę Zamawiającego), wyżywienia, zakwaterowania, przestrzegania programu technicznego, kompatybilności programu technicznego i merytorycznego. Osoba biegle posługująca się językiem włoskim będzie odpowiedzialna za usługę ustnego tłumaczenia rozmów, w tym również tłumaczenia konsekutywnego z języka polskiego na język włoski i z języka włoskiego na język polski podczas całego pobytu w Włoszech. 7) Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu szczegółowy program (tj. harmonogram) wizyty studyjnej nie później niż na trzy dni przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegółowy harmonogram wizyty studyjnej zawierać ma co najmniej: daty, godziny oraz miejsca spotkań, planowanych wyjazdów i planowanego powrotu, miejsce noclegu (nazwa hotelu), nazwę przewoźnika, dane opiekuna grupy, dane osoby posługującej się biegle językiem włoskim, a także dane instytucji, które będą celem wizyty, w tym szczegółowe informacje dotyczące niniejszych instytucj..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapital Ludzki, Priorytet X Pomoc Techniczna..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cristal Travelnet sp. z o.o., ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.