Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Legnica: DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH: MATERIAŁÓW DO OSTEOSYNTEZY METODĄ AO-ASIF, MATERIAŁÓW DO OSTEOSYNTEZY METODĄ DHS I DCS, DRUTÓW KOSTNYCH I GWOŹDZI ŚRÓDSZPIKOWYCH
Numer ogłoszenia: 240522 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, fax (076) 721 11 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH: MATERIAŁÓW DO OSTEOSYNTEZY METODĄ AO-ASIF, MATERIAŁÓW DO OSTEOSYNTEZY METODĄ DHS I DCS, DRUTÓW KOSTNYCH I GWOŹDZI ŚRÓDSZPIKOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Formularz ofertowy nr 1 Materiały do osteosyntezy metodą AO-ASIF Formularz ofertowy nr 2 Materiały do osteosyntezy metodą DHS i DCS Formularz ofertowy nr 3 Druty kostne i gwoździe śródszpikowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ustawy PZP Ocena spełnienia w/w/ warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VII SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w/ warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VI ppkt Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. VI ppkt 2 Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, prawo zamówień publicznych (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - dotyczy podmiotów zbiorowych. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty 1)Wypełniony i podpisany druk ofertowy stanowiący załącznik nr 4 wraz z wypełnionym i podpisanym wybranym formularzem ofertowym . 2)Certyfikat jednostki notyfikowanej - należy opisać nr wybranego formularza ofertowego oraz nr pozycji. 3)Deklaracje zgodności CE, certyfikat zgodności w zależności od klasyfikacji wyrobu medycznego. W przypadku, gdy wyrób nie wymaga posiadania takich dokumentów, należy złożyć stosowne oświadczenie - należy opisać nr wybranego formularza ofertowego oraz nr pozycji. 4)Katalogi lub ulotki w języku polskim z opisem oferowanego asortymentu -należy opisać nr wybranego formularza ofertowego oraz nr pozycji. 5)Opis warunków gwarancji oferowanych asortymentu - należy opisać nr wybranego formularza ofertowego oraz nr pozycji. 6)W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę nie jest osobą prawnie umocowaną w dokumentach rejestrowych należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7)Zaakceptowany projekt umowy - stanowiący załącznik Nr 2. 8)Zaakceptowany projekt umowy użyczenia - stanowiący załącznik Nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSzSL ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica pok nr 45.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 12:00, miejsce: SEkretariat w siedzibie zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały do osteosyntezy metodą AO-ASIF.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do osteosyntezy metodą AO-ASIF.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały do osteosyntezy metodą DHS i DCS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do osteosyntezy metodą DHS i DCS.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druty kostne i gwoździe śródszpikowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druty kostne i gwoździe śródszpikowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56 - Zadanie Ia i ul. W. Gombrowicza 7-9-11-13 - Zadanie Ib.
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych w Legnicy przy ul. P. Gojawiczyńskiej 9-11 - Zadanie IIa i ul. Gen. K. Sosnkowskiego 9-11 - Zadanie IIb.
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym w Legnicy przy ul. M. Wańkowicza 5-7 - Zadanie III.
- 3/PNO/2024 Sukcesywne dostawy produktów leczniczych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Przebudowa gminnych lokali mieszkalnych
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.