eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadaniaRemont pomieszczeń biurowych, elewacji, połaci dachowej w KP Wrocław - Śródmieście, przy ul. Grunwaldzkiej 6- etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Wrocław: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Remont pomieszczeń biurowych, elewacji, połaci dachowej w KP Wrocław - Śródmieście, przy ul. Grunwaldzkiej 6- etap II
Numer ogłoszenia: 240497 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209829 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Remont pomieszczeń biurowych, elewacji, połaci dachowej w KP Wrocław - Śródmieście, przy ul. Grunwaldzkiej 6- etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Remont pomieszczeń biurowych, elewacji, połaci dachowej w KP Wrocław - Śródmieście, przy ul. Grunwaldzkiej 6- etap II. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: I. BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA - Roboty budowlane: - Wykonanie ścianki działowej z płyt GK w konstrukcji stalowej wypełnionej wełną mineralną - Malowanie starych tynków - Wykonanie tynków dekoracyjnych z polikrzemianu - Wykonanie i montaż mebli biurowych jako zabudowy stałej - Montaż stolarki drzwiowej - zagospodarowanie terenu - wykonanie remontu nawierzchni parkingu od strony podwórza , remontu części powierzchni utwardzonej placu wewnętrznego wraz z dojazdem polegający na zmianie nawierzchni betonowej na utwardzoną kostką betonową, przyłączenie i remont sieci odwodnienia placu wewnętrznego oraz uzupełnienie terenu zieleńca w krzewy , żywopłot , kosz na śmieci i stojak na rowery 10-cio stanowiskowy - roboty elektryczne obejmujące: - wymianę elementów instalacji umożliwiająca jej ukrycie w tynku, w tym: - wymiana lampy oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku wraz z nowym zasilaniem przewodem typu YDY o przekroju 3x1,5mm2 i montażem oprawy nowszego typu z ledowym źródłem światła bezpośrednio na tynku o mocy 50W i 30W, - wymiana istniejących opraw nad wejściem od frontu, wejściem od podwórza na nowe z ledowym źródłem światła o mocy 20W. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych, przedmiar robót, dokumentacja fotograficzna - stanowiące odpowiednio załącznik nr 10, nr 11, nr 12 do siwz. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym przez Zamawiającego w załączonych dokumentach, o których mowa w pkt. 2 oraz zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym w istotnych postanowieniach umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elsana sp. z o.o., ul. Grabiszyńska 281, 53-234 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64790,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75763,03

  • Oferta z najniższą ceną: 75763,03 / Oferta z najwyższą ceną: 90604,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.