eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › DOSTAWA APARATURY POMIAROWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Białystok: DOSTAWA APARATURY POMIAROWEJ
Numer ogłoszenia: 240465 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY POMIAROWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA APARATURY POMIAROWEJ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) zaoferują nowe (nieużywane) urządzenia o najwyższej jakości posiadające certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami, dopuszczające je do bezpiecznego użytkowania, 6) udzielą gwarancji: jak w pkt. 3 SIWZ, 7) zaakceptują poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: a. termin naprawy - w ciągu 14 dni, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, b. jeżeli w okresie gwarancyjnym będą więcej niż 3 naprawy wtedy Wykonawca wymieni urządzenia na nowe o parametrach zaoferowanych nie gorszych bądź lepszych, c. okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, d. okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu wymienionego, e. wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego - koszt transportu będzie ponosił Wykonawca (Zamawiający nie może ponosić dodatkowych kosztów w związku z naprawami wadliwego urządzenia). Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku), 2) wypełnioną Specyfikację ofertową zamówienia (wg załączonego wzoru druku), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku), 5) katalogi, prospekty, materiały informacyjne producenta, 6) oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych Zamawiającego wskazanych w pkt. 5.7 SIWZ (na druku Formularza oferty), 7) Oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu posiadającego oznaczenia CE; certyfikaty lub deklaracje zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia (na druku Formularza oferty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pb.pbip.pl/index.php?event=kategoria&id=270.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych 15-333 Białystok ul. Zwierzyniecka 6, pok.4,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych 15-333 Białystok ul. Zwierzyniecka 6, pok.4,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Generator funkcji/przebiegów dowolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Generator funkcji/przebiegów dowolnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Miernik wilgotności względnej i temperatury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik wilgotności względnej i temperatury.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Miernik natężenia dźwięku z looggerem i interfejsem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik natężenia dźwięku z looggerem i interfejsem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Multimetr cyfrowy stołowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multimetr cyfrowy stołowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.