eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wybór biura podróży (Agenta) do obsługi zagranicznych i krajowych podróży służbowych - zakupu biletów - Instytutu Adama Mickiewicza w 2008 r.



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Warszawa: Wybór biura podróży (Agenta) do obsługi zagranicznych i krajowych podróży służbowych - zakupu biletów - Instytutu Adama Mickiewicza w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 240462 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, fax 022 4476152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór biura podróży (Agenta) do obsługi zagranicznych i krajowych podróży służbowych - zakupu biletów - Instytutu Adama Mickiewicza w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór biura podróży (Agenta) do obsługi zagranicznych i krajowych podróży służbowych - zakupu biletów - Instytutu Adama Mickiewicza w 2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie będzie wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.6. dysponują biurem obsługi w Warszawie (siedziba główna lub oddział umiejscowiony w Warszawie), otwartym co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. od 9.00 do 17.00; 1.7. dysponują (lub mają możliwość uruchomienia) serwisem telefonicznym lub internetowym czynnym co najmniej 5 dni (poniedziałek - piątek) w tygodniu w godzinach od 8.00 do 20.00, umożliwiającym dokonanie zmian w rezerwacji lub rezerwacji poza godzinami otwarcia biura; 1.8. realizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 umów/kontraktów odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i udokumentują należyte wykonanie tych usług.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2.2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2.3. Aktualny wypis / odpis (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.4. Koncesję, zezwolenie lub licencje, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym 2.5. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty, lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 2.6. Zaparafowany projekt umowy jako jej akceptacja (projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2.7. Dane o siedzibie Wykonawcy: dokumenty potwierdzające lokalizację biura oraz godziny otwarcia - w formie oświadczenia Wykonawcy 2.8. Oświadczenie o dysponowaniu serwisem telefonicznym lub internetowym czynnym (lub zobowiązanie Wykonawcy do jego uruchomienia) co najmniej 5 dni w tygodniu w godzinach od 7.00 do 20.00, umożliwiającym dokonanie zmian w rezerwacji lub rezerwacji poza godzinami otwarcia biura; 2.9. Wykaz zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 umów/kontraktów określonych w pkt 1.8., wraz z podaniem zakresu, odbiorcy oraz okresu wykonywania, w formacie zgodnym ze wzorem przedstawionym w załączniku 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.iam.pl/pl/site/zamowienia_publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, Recepcja.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 12:00, miejsce: ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, Recepcja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 31.12.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.