eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym podejściowym do Morskiej Przystani Rybackiej w Kuźnicy i na torze wodnym w Jastarni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Gdynia: Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym podejściowym do Morskiej Przystani Rybackiej w Kuźnicy i na torze wodnym w Jastarni
Numer ogłoszenia: 240455 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym podejściowym do Morskiej Przystani Rybackiej w Kuźnicy i na torze wodnym w Jastarni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót podczyszczeniowych: 1. Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym podejściowym do Morskiej Przystani w Kuźnicy: Szerokość toru w dnie: 30,0 m; Głębokość techniczna: 3,5 m Szacunkowa ilość urobku: 12 000 m3. Zakres prac podczyszczeniowych został oznaczony na planie sytuacyjnym (część III SIWZ) Urobek z robót podczyszczeniowych należy odłożyć na brzeg w miejsce wskazane przez służby Ochrony Wybrzeża w odległości 2,5 km od Kuźnicy. 2. Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym podejściowym do Jastarni: Szerokość toru w dnie: 60,0 m; Głębokość techniczna: 5,0 m Szacunkowa ilość urobku: 2 714,61 m3. Zakres prac podczyszczeniowych został oznaczony na planie sytuacyjnym (część III SIWZ) Urobek z robót podczyszczeniowych należy odłożyć na brzeg w miejsce wskazane przez służby Ochrony Wybrzeża w odległości 6 km od Jastarni W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić (na swój koszt): - obsługę geodezyjną w celu udokumentowania miejsc odkładu urobku w strefie brzegowej i na plaży (pomiar przed i po refulacji). - dokumentację powykonawczą (w tym geodezyjny operat powykonawczy, atest czystości dna, sondaż powykonawczy autoryzowany przez instytucję uprawnioną, obowiązujące atesty materiałowe, dokumenty dotyczące gospodarki odpadami w trzech egzemplarzach. Sporządzana dokumentacja będzie również posiadała wersję elektroniczną skanowaną (odpowiadającą wersji papierowej) oraz elektroniczną edytowalną. W cenie wydobycia urobku Wykonawca musi zawrzeć wszystkie koszty związane z wydobyciem, wywozem urobku, transportem sprzętu i tolerancje wymiarową przedstawioną w Specyfikacji Technicznej itp. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, o której mowa w 91a ust.1 u.p.z.p..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.71.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dokumentację techniczną: STWiORB oraz przedmiar robót (część III SIWZ). 2) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 4) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w Sekcji III.4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), możliwość zmiany umowy istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 Kodeksu cywilnego, b) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, c) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu, f) zmiany obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. Nieprzewidywalne warunki fizyczne oznaczają jakiekolwiek działanie sił natury, które jest nieprzewidywalne lub takie, że od doświadczonego wykonawcy nie można było w sposób rozsądny oczekiwać zastosowania przeciw nim wystarczających środków ostrożności. Nieprzewidywalne oznacza racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, pok.44, fax.+48 58 620 67 43, e-mail: zam_pub@umgdy.gov.pl - po przesłaniu zgłoszenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 09:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, pok.8 (Kancelaria Ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Część 1 zamówienia: Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym podejściowym w Morskiej Przystani Rybackiej w Kuźnicy będzie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach PO Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nabrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 Tytuł projektu: Rozbudowa Morskiej Przystani Rybackiej w Kuźnicy 2) dot. Sekcji II.2 - Termin wykonania zamówienia: zakończenie do dnia 20.12.2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym podejściowym w Morskiej Przystani Rybackiej w Kuźnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty podczyszczeniowe na torze wodnym podejściowym do Morskiej Przystani w Kuźnicy (szerokość w dnie 30,0 m; głębokości technicznej 3,5 m ilość urobku 12000,00 m3). Urobek należy odłożyć na brzeg w miejsce wskazane przez służby Ochrony Wybrzeża w odległości 2,5 km od Kuźnicy. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić: - obsługę geodezyjną w celu udokumentowania miejsc odkładu urobku w strefie brzegowej i na plaży (pomiar przed i po refulacji). - dokumentację powykonawczą (w tym geodezyjny operat powykonawczy, atest czystości dna, sondaż powykonawczy autoryzowany przez instytucję uprawnioną, obowiązujące atesty materiałowe, dokumenty dotyczące gospodarki odpadami w trzech egzemplarzach. Sporządzana dokumentacja będzie również posiadała wersję elektroniczną skanowaną (odpowiadającą wersji papierowej) oraz elektroniczną edytowalną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.71.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym w Jastarni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót podczyszczeniowych na torze wodnym w Jastarni (szerokość w dnie 60,0 m; głębokości technicznej 5,0 m ilość urobku 2714,61 m3 Urobek należy odłożyć na brzeg w miejsce wskazane przez służby Ochrony Wybrzeża w odległości 6 km. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić: - obsługę geodezyjną w celu udokumentowania miejsc odkładu urobku w strefie brzegowej i na plaży (pomiar przed i po refulacji). - dokumentację powykonawczą (w tym geodezyjny operat powykonawczy, atest czystości dna, sondaż powykonawczy autoryzowany przez instytucję uprawnioną, obowiązujące atesty materiałowe, dokumenty dotyczące gospodarki odpadami w trzech egzemplarzach. Sporządzana dokumentacja będzie również posiadała wersję elektroniczną skanowaną (odpowiadającą wersji papierowej) oraz elektroniczną edytowalną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.71.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.