eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Dostawa materiałów do budowy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wincentynów ( fundamenty)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-23

Sławno: Dostawa materiałów do budowy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wincentynów ( fundamenty)
Numer ogłoszenia: 240448 - 2013; data zamieszczenia: 23.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 044 755-18-50, faks 044 755-18-51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslawno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do budowy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wincentynów ( fundamenty).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów do budowy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wincentynów ( fundamenty ). Zakres dostawy: L.p. Nazwa materiałów j.m. Ilość 1. Beton B 7,5 m3 4,2 2. Beton B20 (C16020) m3 56 3. Styropian EPS 100-38 gr. 5cm paczka 10 4. Siatka z włókna szklanego mb 60 5. Masa gruntująca asfaltowa kg 90 6. Lepik asfaltowy do przyklejania papy kg 54 7. Folia izolacyjna fundamentowa typ T , szerokości 45cm mb 140 8. Stal AIII 34GS 12 kg 450 9. Stal A0 StOS 6 kg 150 10. Drut wiązałkowy kg 15 11. Gwoździe 3 kg 1 12. Gwoździe 4 kg 1 13. Cement portlandzki t 1,9 14. Wapno budowlane w płynie l 15 15. Bloczki betonowe Szt. 1150 16. Cegła pełna Szt. 100 17. Imer fi 100 Szt. 1 18. Klucz do imera Szt. 1 19. Skrzynka fi 100 do imera Szt. 2 20. Zasuwa przydomowa fi 32 Szt. 1 21. Klucz do zasuwy fi 32 Szt. 1 22. Rura PE fi 40 mb 50 23. Wodomierz fi 20 z półśrubunkiem Szt. 1 24. Zawór czerpalny fi 20 Szt. 2 25. Zawór kulowy odcinający fi 20 Szt. 2 26. Złączka PE fi 40 G)W fi 32 Szt. 4 27. Złączka PE fi 40 G)Z fi 32 Szt. 4 28. Rura PCV fi 110 długości 2mb Szt. 5 29. Rura PCV fi 160 długości 2mb Szt. 11 30. Rura PCV fi 160 długości 1mb Szt. 6 31. Rura PCV fi 160 długości 0,5 mb Szt. 3 32. Rura PCV fi 160 długości 0,3mb Szt. 2 33. Rura PCV fi 110 długości 2mb Szt. 5 34. Rura PCV fi 110 długości 1mb Szt. 4 35. Rura PCV fi 110 długości 0,5 mb Szt. 4 36. Rura PCV fi 110 długości 0,3mb Szt. 5 37. Rewizja PCV fi 160 Szt. 1 38. Zasuwa burzowa fi 160 Szt. 1 39. Kolano PCV fi 50 kąt 90o Szt. 15 40. Kolano PCV fi 50 kąt 67o Szt. 8 41. Kolano PCV fi 50 kąt 45o Szt. 12 42. Kolano PCV fi 50 kąt 30o Szt. 6 43. Kolano PCV fi 50 kąt 22o Szt. 5 44. Kolano PCV fi 50 kąt 11o Szt. 4 45. Zaślepka PCV fi 110 Szt. 4 46. Zaślepka PCV fi 50 Szt. 6 47. Rura PCV fi 32 długości 0,5 mb 4 48. Rura PCV fi 32 długości 0,3 mb 4 49. Redukcja prosta PCV fi 50)32 Szt. 2 50. Trójnik PCV fi 32)32 kąt 90o Szt. 2 51. Kolano PCV fi 32 kąt 90o Szt. 6 52. Zaślepka PCV fi 32 Szt. 2 53. Uchwyt stalowo - gumowy do rur fi 110 Szt. 10 54. Uchwyt stalowo - gumowy fi 50 Szt. 8 55. Uchwyt stalowo - gumowy fi 32 Szt. 4 56. Uchwyt stalowo - gumowy fi 20 Szt. 4 57. Rura karbowano trzonowa fi 315 długość 2mb Szt. 1 58. Teleskop PCV żeliwo 315)400 Szt. 1 59. Kuweta przelotowa 160)315 Szt. 1 60. Przewód YKY 4x10 mm2 mb 40 61. Folia ostrzegawcza niebieska mb 40 62. Bednarka ocynkowana FeZn 30x4mm mb 13 63. Zaciski krzyżowe do bednarki Szt. 10 64. Rura karbowana RVS 13)18 mb 15 65. Uziom składany kompletny ocynkowany 2x1,5m Kpl. 2 Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, ze wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi, lub równoważnymi. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Dostawca uwzględni w cenie ofertowej koszty związane z zakupem, dowiezieniem i rozładowaniem materiału. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszystkie materiały będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Rozliczenie będzie następować za faktyczną ilość dostarczonego materiału. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego limitu dostawy, bądź zmianę ilości poszczególnych rodzajów materiału na większą lub mniejszą. W razie przerwania robót wykonanie usługi zostanie zawieszone lub zakończone, należność będzie wypłacona za faktycznie dowieziony materiał bez prawa dochodzenia odszkodowania lub wyrównania strat. Dostawa: Urząd Gminy Sławno ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 lub plac budowy miejscowość Wincentynów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.11.40.00 - Beton 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 44.16.74.00 - Kolanka 44.13.12.60 - 44.13.12.60 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.42.50.00 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy (wg załączonego wzoru Nr 1 ) 2. wypełniony formularz cenowy ( wg załączonego wzoru Nr 2, ) nie podlega ocenie, służy do celów poglądowych 3. Dokument pełnomocnictwa -do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: 1. zmiany ogólne : a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zdarzenia losowe osób 2. zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia: a) zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów iusług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów. b) ilość ( większa lub mniejsza ), po cenach jednostkowych zgodnych z ofertą 3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obustron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslawno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sławnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.