eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Udzielenie i obsługa kredytu przeznaczonego na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy, w wysokości 3.000.000,00 zł.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Gorzyce: Udzielenie i obsługa kredytu przeznaczonego na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy, w wysokości 3.000.000,00 zł.
Numer ogłoszenia: 240379 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce, ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, tel. 032 4513056 w.11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu przeznaczonego na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy, w wysokości 3.000.000,00 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kredyt długoterminowy na realizację zadania inwestycyjnego pn. NAUTICA - Ośrodek Turystyki Kwalifikowanej w Gorzycach - budowa krytej pływalni. Kwota kredytu 3.000.000,00 zł. Okres spłaty 7 lat, do dnia 01.05.2014r., wg harmonogramu spłat stanowiącym załącznik do SIWZ Oprocentowanie ma być ustalane w oparciu o wskaźnik WIBOR 3M. Zmiana następować będzie raz na kwartał według stawki WIBOR 3M obowiązującej w ostatnim dniu roboczym kwartału poprzedniego. Waluta - PLN. Sposób zabezpieczenia - weksel własny in blanco. Sposób uruchomienia kredytu - 2 transze na rachunek bieżący Gminy: - 1 transza w wysokości 1.100.000 zł. - do 5 dni od daty podpisania umowy (2007 rok), - 2 transza w wysokości 1.900.000 zł. - do 15 stycznia 2008 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust 1. i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2, b) działają w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2002r. nr 72, poz.665 z późn. zm.), c) wpłacą wymagane wadium, d) złożą ofertę zgodnie z niniejszą specyfikacją i.w.z. Ocena ofert będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni dostarczyć następujące dokumenty i informacje potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 ust.1 Ustawy p.z.p.(wg wzoru stanowiącego zał. nr 3) 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy p.z.p. (wg wzoru zał. nr 4), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, pokój 18 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, Biuro Obsługi Interesanta (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.