Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Łódź: Wykonanie prac geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 240368 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Łodzi , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6337191, faks 042 6329311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Tuszyn, Garbów, działka nr ew. 263 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy z podziałem nieruchomości, celem wydzielenia z działki nr ew. 263 o pow. 0,58 ha, położonej w obrębie Garbów, gmina Tuszyn, części nieruchomości o pow. ok. 0,0500 ha - stanowiącej siedlisko, podlegającej zwrotowi, zgodnie z załącznikiem graficznym. Przez wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się uzyskanie decyzji Burmistrza Miasta Tuszyna, zatwierdzającej podział opisanej wyżej nieruchomości. Zadanie nr 2 Gmina Koluszki, obręb Gałków Mały Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych dla enklawy nr 2, stanowiącej grunty wsi Gałków Mały, gmina Koluszki, sąsiadującej od wschodu z działką Nr 1076, a od zachodu z działką nr 1013, zgodnie z załącznikiem graficznym, celem uregulowania stanu prawnego przedmiotowych nieruchomości. Zadanie nr 3 Koluszki, ul. Warszawska 97, działka nr ew. 142/1 Wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych dla działki nr ew. 142/1, wchodzącej w skład działki nr ew. 1087, zgodnie z mapą sytuacyjną do celów prawnych nr 139/63, zgodnie z złącznikiem graficznym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w szczególności powinni posiadać doświadczenie w tematyce objętej niniejszym zamówieniem (wykonali co najmniej 10 zleceń odpowiadającym swoim rodzajem zleceniu stanowiącemu przedmiot zamówienia), poparte posiadanymi kwalifikacjami i nadanymi uprawnieniami zawodowymi, upoważniającymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły (spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków wymienionych w § 5 ust. 1 niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty; 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz że nie był karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Kserokopię uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomościami. 6) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=128.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, IX piętro, pokój 912.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Łodzi, Łódź ul. Sienkiewicza 3, pokój 809, VIII piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Tuszyn, Garbów, działka nr ew. 263 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy z podziałem nieruchomości, celem wydzielenia z działki nr ew. 263 o pow. 0,58 ha, położonej w obrębie Garbów, gmina Tuszyn, części nieruchomości o pow. ok. 0,0500 ha - stanowiącej siedlisko, podlegającej zwrotowi, zgodnie z załącznikiem graficznym. Przez wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się uzyskanie decyzji Burmistrza Miasta Tuszyna, zatwierdzającej podział opisanej wyżej nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Gmina Koluszki, obręb Gałków Mały Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych dla enklawy nr 2, stanowiącej grunty wsi Gałków Mały, gmina Koluszki, sąsiadującej od wschodu z działką Nr 1076, a od zachodu z działką nr 1013, zgodnie z załącznikiem graficznym, celem uregulowania stanu prawnego przedmiotowych nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Koluszki, ul. Warszawska 97, działka nr ew. 142/1 Wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych dla działki nr ew. 142/1, wchodzącej w skład działki nr ew. 1087, zgodnie z mapą sytuacyjną do celów prawnych nr 139/63, zgodnie z złącznikiem graficznym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg powiatowych
- Usługa sporządzania map
- Przebudowa ulicy Bałtyckiej wraz z budową / przebudową kanalizacji deszczowej
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
- Wykonanie wycen nieruchomości (172 nieruchomości)
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.