eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › PRZEBUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM NA SALĘ WIELOFUNKCYJNĄ Z ZAPLECZEM - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ (ETAP I)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Wrocław: PRZEBUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM NA SALĘ WIELOFUNKCYJNĄ Z ZAPLECZEM - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ (ETAP I)
Numer ogłoszenia: 240340 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176298 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Pomaturalne Studium Kształcenia Animatorów Kultury i Bibliotekarzy we Wrocławiu, ul. Juliana Ursyna Niemcewicza 2, 50-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 322-76-82, faks 0-71 792-50-01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM NA SALĘ WIELOFUNKCYJNĄ Z ZAPLECZEM - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ (ETAP I).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z wymianą stolarki budowlanej i wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w segmencie B i D budynku szkoły. Przedmiotowy zakres stanowi I etap zadania pn. Przebudowa sali gimnastycznej z zapleczem na salę wielofunkcyjną z zapleczem. 2. Zakres prac obejmuje: a. prace rozbiórkowe, b. prace murowe, c. wbudowanie stolarki okiennej (okna drewniane meranti klasy I wraz z szybą zespoloną ze szkła typu float z powłoką niskoemisyjną, oraz w zależności od wskazań wyposażone w nawiewniki) - według odrębnego wykazu, d. prace wykończeniowe, e. prace porządkowe wraz z utylizacją odpadów. 3. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z: a) warunkami decyzji pozwolenia na budowę, b) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, c) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, d) zasadami wiedzy technicznej. 4. Szczegółowy zakres prac określają: a. Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Wrocław, ul. Niemcewicza 4. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia - od momentu (daty) podpisania umowy do 24.08.2012 roku. 8. Uwagi realizacyjne: a. Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający przewiduje wystawienie przez Wykonawcę faktury końcowej (brak możliwości fakturowania etapowego), b) podstawą wystawienia faktury końcowej będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót, c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. f) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: a. protokoły odbiorów częściowych, b. protokoły badań i sprawdzeń, c. oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, d. dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, e. gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 10. Kody CPV: - 45.21.22.20-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi, - 45.11.13.00-1 - Roboty rozbiórkowe, - 45.26.25.20-2 - Roboty murowe, - 45.42.10.00-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4, 45.11.13.00-1, 45.26.25.20-2, 45.42.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Okien i Drzwi BAS Spółka z o. o., ul. Smoluchowskiego 1, 20-474 Lublin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92323,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99412,73

  • Oferta z najniższą ceną: 99412,73 / Oferta z najwyższą ceną: 129598,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.