To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Rzeszów: sukcesywne dostawy krzeseł i foteli biurowych nowoczesnych i tradycyjnych .
Numer ogłoszenia: 240337 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207277 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 85 35 247, faks 17 85 07 864.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy krzeseł i foteli biurowych nowoczesnych i tradycyjnych ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części Część Nr I: Krzesła i fotele nowoczesne: 1. Krzesła niewyściełane - różne modele w ilości 80 szt 2. Krzesła i fotele obrotowe - różne modele w ilości 320 szt 3. Krzesła metalowe tapicerowane - różne modele w ilości 170 szt 4. Krzesła drewniane tapicerowane - różne modele w ilości 115 szt 5. Dopłata do kółek do powierzchni twardych w ilości 200 kpl Część Nr II: Krzesła i fotele tradycyjne- różne modele w ilości 115 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Krzesła i fotele nowoczesne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PERFEKT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PERFEKT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Spółka Jawna Biuro Perfekt Adam Foltyn, ul. Partyzantów 31 A, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186081,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 183608,25
Oferta z najniższą ceną: 183608,25 / Oferta z najwyższą ceną: 210311,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Krzesła i fotele tradycyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Czart S.i J. Zachura Sp.J., Jaroszowice 225 b, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22874,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24689,79
Oferta z najniższą ceną: 24689,79 / Oferta z najwyższą ceną: 24689,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych - uzupełnienie
- Dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą immunochemicznych analizatorów - II PRZETARG
- Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb administracji Politechniki Rzeszowskiej
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem kadry i studentów kierunków Turystyka i Rekreacja oraz Wychowanie Fizyczne INoKF KNM UR podczas realizacji przedmiotu Letnie formy aktywności ruchowej oraz O
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 3 sztuk pipet niezbędnych do realizacji tematów badawczych prowadzonych w Instytucie Biotechnologii
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy foteli biurowych
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Modernizacja budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kościelisku wraz z montażem systemu fotowoltaicznego, Gmina Kościelisko .
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta Poznania (pl. Kolegiacki 17)
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.