eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Budowa ciągu pieszo-jezdnego połączenie ulicy Legionów z ulicą Orlą w Ząbkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Ząbki: Budowa ciągu pieszo-jezdnego połączenie ulicy Legionów z ulicą Orlą w Ząbkach
Numer ogłoszenia: 240326 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszo-jezdnego połączenie ulicy Legionów z ulicą Orlą w Ząbkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane będą realizowane na terenie dz.28/4 i 31 obręb 3-04 w Ząbkach i obejmują: 1.budowę nawierzchni z kostki betonowej zjazdu, ciągu pieszego i zatok parkingowych wraz z robotami towarzyszącymi - 974,36 m2 2.budowę oświetlenia ulicznego wraz z robotami towarzyszącymi - 4 lampy oświetlenia ulicznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 2.Opis oceny spełniania warunków: 2.1.Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże osoby zdolne do wykonania zamówienie, t.j. posiadające kwalifikacje zawodowe wraz z wymaganymi odrębnymi przepisami uprawnienia w odpowiednich specjalnościach obejmujących budowę dróg oraz budowę oświetlenia ulicznego, pozwalające zapewnić należyte wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z ich przynależnością do Izby Samorządu Zawodowego. 2.2.Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie - wykonał co najmniej trzy roboty budowlane o wartości każdej z nich co najmniej 150.000,00 PLN i związanych z budową dróg i oświetlenia ulicznego, (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych). 2.3.Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), 3.Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt IV SIWZ wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy. 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu realizacji, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których były one realizowane, w tym co najmniej trzy roboty budowlane o wartość każdej z nich co najmniej 150.000,00 PLN i związanych z budową dróg i oświetlenia ulicznego, (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych). Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego część A Załącznika Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotów, które je wystawiły). 1.4.Wskazanie przez Wykonawcę w część B Załącznika Nr 5 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. 1.5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 1.6.Załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 1.6. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.7.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia na wartość co najmniej 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), 2.Parafowany wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3.W przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). 4.W przypadku składania oferty wspólnej należy dołączyć: a.umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; b.dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt. 1.1. - p 1.2. dla każdego partnera z osobna; c.pozostałe dokumenty składane są wspólnie; d.podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań; e.pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.W przypadku jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 6.W przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). 7.W przypadku składania oferty wspólnej należy dołączyć: a.umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; b.dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt. 1.1. - p 1.3. dla każdego partnera z osobna; c.pozostałe dokumenty składane są wspólnie; d.podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań; e.pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - termin realizacji przedmiotu zamónienia - 20.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.big.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki Referat Rozwoju Gospodarczego ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki Biuro Obsługi Interesanta ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.12.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.