eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Ochrona Targowiska Miejskiego w Świnoujściu przy ul. Grunwaldzkiej w latach 2008-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Świnoujście: Ochrona Targowiska Miejskiego w Świnoujściu przy ul. Grunwaldzkiej w latach 2008-2010
Numer ogłoszenia: 240271 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona Targowiska Miejskiego w Świnoujściu przy ul. Grunwaldzkiej w latach 2008-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Ochrona terenu Targowiska Miejskiego przy zbiegu ulic Grunwaldzkiej i Steyera o powierzchni około 5.878 m2 na której posadowione są obiekty handlowe, b) Czas ochrony ustala się: od godz. 15-ej do godz. 8-ej w dni od poniedziałku do soboty, natomiast w niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy - dyżur całodobowy; c) Ochronie podlegają punkty handlowe oraz pełne wyposażenie targowisk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie ma.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Pzp spełniający ponadto następujący warunek: a) wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat a jeśli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie co najmniej dwa zadania o zakresie i rodzaju odpowiadającym pracom stanowiącymi przedmiot zamówienia przez co Zamawiający rozumie wykonanie zadania o wartości 10 000 zł brutto, b) złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonego w SIWZ. 2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta ( Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty dołączonej do SIWZ ) zawiera następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : 1. Formularz oferty ( na załączonym druku zał. Nr 2) 2. Projekt umowy - zaakceptowany przez oferenta (zał. Nr 1) 3. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - ( zał. Nr 3 ) 4. Dokument lub dokumenty identyfikujące Wykonawcę w obrocie prawnym, tj: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów wspólnie. 5. Koncesja na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 6. Zaświadczenie właściwego organu podatkowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Informacja na temat proponowanego sposobu ochrony Targowisk p.: posiadanego Środka transportu, ilość osób ochraniających Targowiska itp. 9. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat prac a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, prac o zakresie i rodzaju odpowiadającym pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem : nazwy Zamawiającego, przedmiotu zamówienia, wartości robót ( min.. 10 000,00 zł brutto) i daty realizacji. Należy oznaczyć ( znakiem * przy liczbie porządkowej) co najmniej dwa zadania z wykazu, realizacja których zostaje potwierdzona załączonymi do wykazu np.: referencjami od Zamawiającego ( powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt.4.pkt.1a ). 10. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę ( gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt.4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swinoujscie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujścia Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska Danuta Łaba ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście pok. 310 tel. 091 321 27 70 Faks 091 327 06 29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Świnoujścia ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście Sekretariat Prezydenta pok. 102 Tel. 091 321 27 80 Faks 091 321 59 95.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.