eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługa promocyjna na rzecz Województwa Lubuskiego podczas XVII festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach 04.08.2011r. - 06.08.2011r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Zielona Góra: Usługa promocyjna na rzecz Województwa Lubuskiego podczas XVII festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach 04.08.2011r. - 06.08.2011r.
Numer ogłoszenia: 240258 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218034 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa promocyjna na rzecz Województwa Lubuskiego podczas XVII festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach 04.08.2011r. - 06.08.2011r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa promocyjna na rzecz Województwa Lubuskiego podczas XVII Festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach 04.08 - 06.08.2011 r. polegająca na: 1. Nadaniu tytułu oficjalnego partnera Festiwalu Przystanek Woodstock. 2. Organizacji konferencji prasowej z udziałem przedstawiciela partnera oraz organizatora, która odbędzie się na terenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze. 3. Umożliwieniu rozstawienia przez partnera nośników reklamowych oraz balonów na terenie Festiwalu w miejscach uzgodnionych z organizatorem. 4. Zaproszeniu przedstawicieli partnera na konferencję prasową otwierającą Festiwal oraz udostępnienie czasu do wypowiedzi przedstawiciela partnera podczas konferencji prasowej. 5. Informowaniu w wypowiedziach radiowych i telewizyjnych oraz we wszystkich kontaktach z mediami o wkładzie partnera w organizację Festiwalu. 6. Informowaniu w oficjalnych materiałach prasowych wysłanych przez organizatora o wkładzie partnera w organizację Festiwalu wraz z umieszczeniem logo. 7. Możliwości zamieszczenia na terenie całego Festiwalu bannerów z logo partnera w sposób uzgodniony z organizatorem. 8. Umieszczeniu informacji o partnerze folderach informacyjnych. 9. Umieszczeniu logo partnera na drukach podziękowań rozsyłanych przez organizatora po Festiwalu Przystanek Woodstock w ilości 3000 szt. 10. Informowaniu o partnerze we wszystkich materiałach promocyjnych emitowanych przez organizatora festiwalu. 11. Umieszczeniu oficjalnych informacji o współpracy na stronach internetowych Festiwalu Woodstock. 12. Przekazaniu prawa do wykorzystania logo Przystanku Woodstock oraz WOŚP do uzgodnionych z organizatorem kampanii samodzielnego informowania o współpracy. 13. Emisji spotów promocyjnych na telebimach w czasie trwania festiwalu, minimum 30 spotów w ciągu dnia w czasie koncertów na dużej scenie. 14. Umieszczeniu logo partnera na stronie głównej Festiwalu (banner główny) przez cały okres funkcjonowania strony, tj. do końca marca 2012r. W trakcie negocjacji Zamawiający zaproponował rozszerzenie pakietu usług promocyjnych o dodatkowe 11 usług, które stanowią: 1. Oprawa audiowizualna materiałów dokumentalnych z festiwalu Przystanek Woodstock dostarczonych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego (20 - 30 sek). 2. Udostępnienie materiałów audiowizualnych z festiwalu Woodstock na potrzeby promocji Województwa Lubuskiego. 3. Zamieszczenie logotypu Lubuskie warte zachodu na scenie głównej z perspektywą czasową na kolejne edycje Przystanku Woodstock. 4. Wykorzystanie wizerunku Jurka Owsiaka w materiałach promocyjnych wydawanych przez Zamawiającego, reklamujących Przystanek Woodstock w Lubuskiem z każdorazową akceptacją WOŚP. 5. Możliwość kolportażu materiałów reklamowych wśród Woodstockowiczów w dniach 3-6 sierpnia (dłużej niż czas trwania Festiwalu). 6. Możliwość wykorzystania znaków Przystanek Woodstock i WOŚP do końca marca 2012 r. przez UMWL z każdorazową akceptacją WOŚP. 7. Możliwość umieszczenia podstrony internetowej na stronie głównej Przystanku Woodstock; zlinkowanie strony www.lubuskie.pl ze stroną Przystanku. 8. Zapewnienie akredytacji dziennikarskiej w ilości 10 sztuk o wartości 3,5 tys. zł. 9. Możliwość organizacji na terenie festiwalu Miasteczka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego o powierzchni 2 arów, gdzie ustawionych zostanie 5 namiotów promocyjnych o wymiarach 3x6 m. 10. Umieszczenie informacji o partnerze na banerach informacyjnych. 11. Uroczyste otwarcie festiwalu Przystanek Woodstock przez Pana Jurka Owsiaka i Panią Marszalek Elżbietę Polak. Wykonawca zaakceptował rozszerzenie pakietu o usługi wskazane przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Złoty Melon Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 2a, 02-737 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Niniejsze postępowanie prowadzone było w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca jest jedynym podmiotem posiadającym uprawnienia do wykonania usług promocyjnych na rzecz województwa lubuskiego podczas XVII Festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach 04.08.2011 r. - 06.08.2011 r. Wobec powyższego zasadnym jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki z uwagi na zaistnienie przesłanki, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy pzp, tj. usługa może być z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze wykonana przez jednego wykonawcę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.