eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa i montaż frankownic i kserokopiarek w budynkach sądów rejonowych okręgu olsztyńskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Olsztyn: Dostawa i montaż frankownic i kserokopiarek w budynkach sądów rejonowych okręgu olsztyńskiego.
Numer ogłoszenia: 240255 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 44, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5230177, fax. 089 5277695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż frankownic i kserokopiarek w budynkach sądów rejonowych okręgu olsztyńskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż frankownic i kserokopiarek w budynkach sądów rejonowych okręgu olsztyńskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części, albo na jedną, dowolną część zamówienia. Część I zamówienia - frankownice - 3 szt. Część II zamówienia - kserokopiarki 9 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 30.13.00.00 - Urządzenia pocztowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: część I - 400 zł słownie: czterysta zł część II - 600 zł słownie: sześćset zł Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia wnosi wadium w wysokości 1000 zł słownie jeden tysiąc zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 5.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. 2) Formularz - specyfikacja techniczna urządzeń - wg wzoru zał. nr 1 i/lub zał. nr 2 do SIWZ 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Olsztynie ul. Dąbrowszczaków 2 - Zamówienia publiczne I piętro pok. 4..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44, 10 - 001 Olsztyn, Biuro Podawcze Sądu Okręgowego pok. Nr 50..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż frankownic w budynkach sądów rejonowych okręgu olsztyńskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Typ A - 1 szt. - Frankownica z matrycą miejską oraz reklamówką (logo sądu) z podajnikiem oraz wagą elektroniczną: 1) Miejsce zamontowania - Sąd Rejonowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44 2) Charakterystyka urządzenia: Licznik elektroniczny z opisem w języku polskim Automatyczne frankowanie żądanej ilości etykiet, pojemność podajnika etykiet minimum 180 szt. Wydajność minimum 800 listów na godzinę przy pomocy automatycznego podajnika listów Automatyczne ustawienie daty z możliwością ręcznej korekty Automatyczny podajnik listów z funkcją zaklejania kopert Możliwość drukowania na kopercie opisu czterech różnych kategorii listów np.: polecony, priorytet, za potwierdzeniem odbioru, Minimalny rozmiar kopert C6 (114 mm x 162 mm) i DL (110 mm x 220 mm) Możliwość frankowania korespondencji do 10 mm Wszystkie funkcje uruchamiane z klawiatury opisanej w języku polskim Rejestrowanie ilości i wartości ofrankowanych listów Ostrzeżenie o zbliżającym się wyczerpaniu przedpłaty Elektroniczna waga pocztowa (z homologacją) bezpośrednio podłączona (sprzężona) z frankownicą: - ważenie listów do 2 kg z dokładnością do 1 g - opis klawiatury w języku polskim - szalka zbudowana z nierdzewnej stali - aktualny taryfikator - możliwość połączenia z każdym modelem frankownicy Możliwość podłączenia komputera PC Zabezpieczenie dostępu za pomocą kluczyka Prędkość frankowania minimum 5 500 szt./h Homologacja Poczty Polskiej Napięcie zasilania 230 V / 50 Hz Interfejsy Two RS - 232 ports Klasa bezpieczeństwa I, CE Gwarancja 36 miesięcy, serwis gwarancyjny 72 h (dni robocze) Typ B - 2 szt - Frankownica z matrycą miejską oraz reklamówką (logo sądu) z wagą elektroniczną: 1) Miejsce zamontowania: Sąd Rejonowy w Ełku, ul. Małeckich 4 - 1 szt; Sąd Rejonowy w Piszu, ul. Warszawska 47 - 1 szt. 2) Charakterystyka urządzenia: Licznik elektroniczny z opisem w języku polskim Automatyczne frankowanie żądanej ilości etykiet, pojemność podajnika etykiet minimum 180 szt Wydajność minimum 800 listów na godzinę przy pomocy automatycznego podajnika listów Automatyczne ustawienie daty z możliwością ręcznej korekty Możliwość drukowania na kopercie opisu czterech różnych kategorii listów np.: polecony, priorytet, za potwierdzeniem odbioru, Minimalny rozmiar kopert C6 (114 mm x 162 mm) i DL (110 mm x 220 mm) Możliwość frankowania korespondencji do 10 mm Wszystkie funkcje uruchamiane z klawiatury opisanej w języku polskim Rejestrowanie ilości i wartości ofrankowanych listów Ostrzeżenie o zbliżającym się wyczerpaniu przedpłaty Elektroniczna waga pocztowa (z homologacją) bezpośrednio podłączona (sprzężona) z frankownicą: - ważenie listów do 2 kg z dokładnością do 1 g - opis klawiatury w języku polskim - szalka zbudowana z nierdzewnej stali - aktualny taryfikator - możliwość połączenia z każdym modelem frankownicy możliwość podłączenia komputera PC Zabezpieczenie dostępu za pomocą kluczyka Prędkość frankowania minimum 5 500 szt./h Homologacja Poczty Polskiej Napięcie zasilania 230 V / 50 Hz Interfejsy Two RS - 232 ports Klasa bezpieczeństwa I , CE Gwarancja 36 miesięcy, serwis gwarancyjny 72 h (dni robocze).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.13.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż kserokopiarek w budynkach sądów rejonowych okręgu olsztyńskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Typ A - 1 szt Miejsce zamontowania - Sąd Rejonowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44 - 1 szt. Charakterystyka urządzenia: Urządzenie cyfrowe, fabrycznie nowe Szybkość kopiowania min. 25 kopii na min Kopiowanie ciągłe min. 1 - 999 Kasety na papier min. 2 kasety po min. 500 arkuszy Podajnik boczny na min. 100 arkuszy A3 Obsługa papieru o gramaturach min. 55-200g na m2 Zoom min. 25-400 Duplex Sorter elektroniczny Przesuwanie offsetowe Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów na min. 100 arkuszy Format oryginału kopii min. A6-A3 Drukarka sieciowa - opcjonalnie, Skaner sieciowy - opcjonalnie, Podstawa pod kopiarkę Pojemność pamięci RAM min. 32MB z możliwością rozbudowy do min. 1 GB Urządzenie gotowe do pracy wyposażone w pełnowymiarowe, oryginalne materiały eksploatacyjne, Gwarancja minimum 100 000 kopii, nie dłużej niż 36 m-cy. Typ B - 8 szt Miejsce zamontowania : - Sąd Rejonowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44 - 2 szt - Sąd Rejonowy w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 8 - 1 szt - Sąd Rejonowy w Lidzbarku Warmińskim , ul. Bartoszycka 4 A - 1 szt - Sąd Rejonowy w Bartoszycach, ul. Warszawska 3 - 2 szt - Sąd Rejonowy w Olecku, Osiedle Siejnik I 18 - 1 szt. - Sąd Rejonowy w Olecku, ul. Sembrzyckiego 18 - 1 szt Charakterystyka urządzenia: Urządzenie cyfrowe, fabrycznie nowe, Prędkość kopiowania min. 20 kopii na min, Format oryginału kopii: min. A3 - A6, Kasety na papier min. 2 kasety po min. 250 arkuszy, Podajnik boczny na min. 100 arkuszy A3, Zoom: min. 25-400, Kopiowanie wielokrotne min. 1-999, Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów, Skaner kolorowy, Modułu faksu - opcja, Dupleks, Sorter elektroniczny, Przesuwanie offsetowe, Wyświetlacz LCD, Drukarka, Podstawa pod kopiarkę, Urządzenie gotowe do pracy wyposażone w pełnowymiarowe, oryginalne materiały eksploatacyjne, Gwarancja: minimum 80 000 kopii, nie dłużej niż 36 m-cy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.