eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Robaty instalacyjne- kolektorów słonecznych z podłączeniem do istniejącego węzła cieplnego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim w Suwałkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Suwałki: Robaty instalacyjne- kolektorów słonecznych z podłączeniem do istniejącego węzła cieplnego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 240252 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197578 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robaty instalacyjne- kolektorów słonecznych z podłączeniem do istniejącego węzła cieplnego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim w Suwałkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Robaty instalacyjne- kolektorów słonecznych z podłączeniem do istniejącego węzła cieplnego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim w Suwałkach. W zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wchodzą; - Roboty w zakresie instalacji sanitarnych w tym zakup i montaż kolektorów słonecznych - Roboty budowlano-konstrukcyjne - Roboty w zakresie instalacji elektroenergetycznych Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 8 SIWZ. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załacznik nr 8 SIWZ), poleceniami Inwestora oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie Zamawiającego. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego oszacowania ceny oferty z uwzględnieniem stanu faktycznego obiektu i ewentualnych błędów w pozycjach kosztorysu nakładczego. Przedmiot zamówienia będzie wykonany wyłącznie z materiałów nowych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej, posiadać aprobaty techniczne oraz niezbędne certyfikaty Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych. Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji i 5 letniej rękojmi za wady na roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie w dokumentacji technicznej określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w kosztorysie nakładczym. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lebart Bartosz Łogwiński i wspólnik Sp. J, Rakowiska ul. Kryształowa 21, Biała Podlaska, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 413445,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 442316,29

  • Oferta z najniższą ceną: 442316,29 / Oferta z najwyższą ceną: 449192,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.