eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Bytom: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia
Numer ogłoszenia: 240248 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 39 69 780, faks 32 39 69 780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia: 1) letnie utrzymanie dróg, w tym dróg krajowych wraz z węzłami, dróg oraz ulic wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych, obiektów drogowych oraz pieszo jezdni, placów miejskich, parkingów, chodników (w tym schodów terenowych, przystanków komunikacji autobusowej i tramwajowej), alejek, kładek i przejść podziemnych, poboczy oraz terenów przy budynkach mieszkalnych i budowlach, 2) wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją zieleni miejskiej, 3) wykonanie prac związanych z utrzymaniem placów zabaw, fontann, szaletów miejskich i innych elementów małej architektury i obiektów komunalnych. 2. Pakiet usług objętych zamówieniem jest wypełnieniem obowiązków związanych z utrzymaniem czystości i porządku nałożonych na zamawiającego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012r. poz. 391 z późn. zm.) 3. Przedmiot zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 15 do siwz. 4. Zamówienie podzielone jest na siedem części - siedem Rejonów: Rejon I - Centrum Rejon II - Śródmieście północ Rejon III - Śródmieście zachód Rejon IV - Stroszek, Sucha Góra Rejon V - Miechowice, Stolarzowice Rejon VI - Karb, Bobrek, Szombierki Rejon VII - Łagiewniki, Rozbark . Wykazy terenów dla poszczególnych Rejonów przedstawiają załączniki nr 1-7 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jeden Rejon może oświadczenia i dokumenty złożyć w jednym egzemplarzu i dołączyć do formularza ofertowego jednego z Rejonów, z wyłączeniem dokumentów, o których mowa w cz.V pkt 2 ppkt 3,4 i 5, które należy złożyć dla każdego z Rejonów oddzielnie. Tak złożone oświadczenia i dokumenty będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach bądź na warunkach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, obejmujące teren Gminy Bytom zakresie następujących kodów odpadów : 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 03 - odpady z oczyszczania ulic i placów, 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji. b) Wykonawca winien wykazać, iż posiada decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii zezwalającą na zbieranie i transportowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1 wydaną na podstawie ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 213 poz. 1342 z późn. zm) 4. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu danego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje : a)co najmniej jedną usługę oczyszczania - w ramach letniego utrzymania - dróg, chodników, alejek, schodów o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto, b)co najmniej jedną usługę związaną z utrzymaniem i konserwacją zieleni miejskiej urządzonej i/lub zieleni przy budynkach mieszkalnych i budowlach o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (warunek dotyczy wyłącznie Rejonu II, III, IV, V, VI, VII) c)co najmniej jedną usługą związaną z pielęgnacją drzew i/lub krzewów o wartości co najmniej 8 000,00 zł brutto, d)remonty i bieżącą konserwację co najmniej dwóch placów zabaw (warunek dotyczy wyłącznie Rejonu II, III, IV, V, VI, VII) e)co najmniej jedną usługą związaną z obsługą i utrzymaniem jednego szaletu stacjonarnego (warunek dotyczy wyłącznie Rejonu I i III), f)co najmniej jedną usługę związaną z obsługą i utrzymaniem jednej fontanny (warunek dotyczy wyłącznie Rejonu I, II, III), Wykonawca winien przedłożyć dowody, czy powyższe usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Usługi określone powyżej muszą być wykonane/wykonywane w ramach jednej umowy w zakresie danego podpunktu. W przypadku, gdy wartość dotycząca warunku określonego pod lit. a,b i c wyrażona będzie w walucie obcej, Wykonawca zobowiązany jest przeliczyć tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli do dnia wyznaczonego na składanie ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja usług na kwotę co najmniej wskazaną w warunku określonym pod lit.a,b i c. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jeden Rejon może wykazać się odrębnym doświadczeniem na każdym z Rejonów lub może wykazać się tym samym doświadczeniem niemniej jednak winno ono stanowić iloczyn wartości/ilości przypadającej na jeden Rejon i ilości Rejonów, na które składa ofertę. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu danego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. co najmniej : a)jedną ciągnioną zamiatarką mechaniczną ze szczotkami obrotowymi i szczotką walcową do oczyszczania nawierzchni jezdni z załadunkiem urobku na samochód wywrotkę z możliwością zwilżania zamiatanych powierzchni z opcją uniemożliwiającą wtórne zapylenia środowiska - szerokość zamiatania min. 2 700 mm - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII, b)dwoma zamiatarkami ulicznymi ssącymi lub elewatorowymi, z możliwością zwilżania zamiatanych powierzchni z opcją uniemożliwiającą wtórne zapylenia środowiska - szerokość zamiatania min. 2 300 mm - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII, c)jedną samojezdną zamiatarką mechaniczną ze szczotkami obrotowymi oraz możliwością zwilżania zamiatanych powierzchni typ lekki , o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 Mg (T) - dotyczy Rejonu I, II,III,IV,V,VI i VII , d)jedną samojezdną zamiatarką mechaniczną ze szczotkami obrotowymi oraz możliwością zwilżania zamiatanych powierzchni typ lekki , o dopuszczalnej masie całkowitej do 2,5 Mg (T) - dotyczy Rejonu I, e)jedną zamiatarką samobieżną mechaniczno - chodnikową (walcową) o szerokości zamiatania do 1500 mm - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII, f)jednym samochodem dostawczym do 3,5 ton ładowności - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII, g)jednym samochodem samowyładowczym powyżej 3,5 tony ładowności lub ciągnik rolniczy z przyczepą - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII, h)dwoma odkurzaczami do zbierania odchodów zwierzęcych - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII, i)jednym samochodem polewaczką o minimalnej pojemności zbiornika min. 6m3, wyposażonym w pompy, polewaki, listwę zraszającą oraz przyłącza do hydrantu - dotyczy Rejonu I, II,III,IV,V,VI i VII, j)jednym samochodem polewaczką o minimalnej pojemności zbiornika 2 m3, wyposażonym w pompy, polewaki, listwę zraszającą oraz przyłącza do hydrantu - dotyczy Rejonu I, k)jednym podnośnikiem montażowym lub Wykonawca winien oświadczyć o wykonywaniu prac metodą alpinistyczną - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII, l)dwoma kosiarkami samojezdnymi lub ciągnikowymi - dotyczy Rejonu I, m)trzema kosiarkami samojezdnymi lub ciągnikowymi - dotyczy Rejonu II,III,IV,V,VI i VII, n)dwoma kosiarkami mechanicznymi - dotyczy Rejonu I, o)trzema kosiarkami mechanicznymi - dotyczy Rejonu II,III,IV,V,VI i VII, p)dwoma piłami spalinowymi - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII, q)dwoma nożycami spalinowymi do żywopłotu - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII, r)jedną podkaszarką - dotyczy Rejonu I,II,III,IV,V,VI i VII, s)jedną myjką ciśnieniową - dotyczy Rejonu I, III,VI i VII. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu danego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonywaniu, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, tj. co najmniej: a)jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP kat.E do 1 kW (dotyczy Rejonu I, II, III), b)jedną osobą przeszkoloną w zakresie bezpieczeństwa urządzeń na placach zabaw i posiadającą dokument potwierdzający fakt przeszkolenia, wydany przez stowarzyszenia branżowe lub Urząd Dozoru Technicznego (dotyczy Rejonu II, III, IV, V, VI, VII) c)jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wod.-kan. co najmniej w ograniczonym zakresie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności (dotyczy Rejonu I, II, III) d)jedną osobą - pilarzem drzew ozdobnych (dotyczy Rejonu I, II, III, IV, V, VI, VII). Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia-nie spełnia/. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu danego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi polegające na wykonaniu czynności w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)formularza oferty, b)oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V specyfikacji; oraz (jeżeli dotyczy) c)pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (vide: pkt 2); d)dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa - należy je złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; e)dowodu wskazującego, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia, w szczególności pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w przypadku zobowiązania należy przedłożyć oryginał tego dokumentu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany części wykonywanego przez podwykonawcę zakresu prac, bądź wprowadzenia nowego zakresu, 3) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu prac; 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy , w szczególności dotyczących sposobu wykonania-realizacji zamówienia lub jego zakresu, podyktowanych obiektywnymi okolicznościami, których nie można było przewidzieć. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej ul. Smolenia 35 41-902 Bytom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej (sekretariat) ul. Smolenia 35 41-902 Bytom.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia - Rejon I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia - Rejon II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia - Rejon III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia - IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia - Rejon V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia - Rejon VI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja pakietu usług sanitarno - porządkowych i konserwacyjnych na terenie miasta Bytomia - Rejon VII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.