eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa 60 › Rozbudowa centrali Alcatel OmniPCX Enterprise (nr spr. ZP-47/Log/2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Warszawa 60: Rozbudowa centrali Alcatel OmniPCX Enterprise (nr spr. ZP-47/Log/2008)
Numer ogłoszenia: 240240 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego , ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, faks 022 6841203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa centrali Alcatel OmniPCX Enterprise (nr spr. ZP-47/Log/2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa centrali Alcatel OmniPCX Enterprise o 500 użytkowników, wykonana zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, w tym w szczególności w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik nr 2, w której zostały określone wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu wraz z pełną dokumentacją z nim związaną (m. in. instrukcje obsługi w języku polskim, dokumentacja techniczna, karty gwarancyjne), dostawę oprogramowania, a także instalację dostarczonego sprzętu i oprogramowania, oraz zaawansowane szkolenie dla administratora systemu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.10.00 - Wyposażenie centrali .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym:- posiadają doświadczenie w budowie systemów telekomunikacyjnych w strukturze biurowej dla minimum 500 abonentów, lub rozbudowie systemów telekomunikacyjnych w strukturze biurowej o minimum 500 abonentów tj. należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną budowę dla minimum 500 abonentów lub rozbudowę o minimum 500 abonentów systemu telekomunikacyjnego w strukturze biurowej;- dysponują lub będą dysponować osobami, które będą realizować przedmiot zamówienia w zakresie instalacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, uruchomienia i serwisowania centrali w okresie gwarancji, w skład ww. osób musi wchodzić minimum jeden inżynier, posiadający certyfikat (lub inny dokument) przyznany przez producenta oferowanego sprzętu i oprogramowania obejmujący oferowane rozwiązanie; - dysponują lub będą dysponować w Polsce laboratorium z urządzeniami pozwalającymi w pełni diagnozować sytuacje, które mogą wystąpić w oferowanym systemie po jego zainstalowaniu np.: awarie i uszkodzenia systemu niemożliwe do zdiagnozowania u Zamawiającego;c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy). 2) Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w wymagań jako spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w rozdziale VII SIWZ. 3) Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 4) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VII SIWZ złożonych wraz z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy dostarczą wraz z ofertą następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, z tym, że w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty załącza odpowiednie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;c) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, zakresu (ilość abonentów), dat wykonania i odbiorców - złożony zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;d) dokumenty potwierdzające, że zamówienia ujęte w wykazie, o którym mowa w pkt c) zostały wykonane należycie (tzw. referencje lub inne dokumenty potwierdzające);e) wykaz osób, które będą realizować zamówienie w zakresie instalacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, uruchomienia i serwisowania centrali w okresie gwarancji zawierający minimum jednego inżyniera, posiadającego certyfikat (lub inny dokument) przyznany przez producenta oferowanego sprzętu i oprogramowania obejmujący oferowane rozwiązanie - złożony zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje, a będzie dysponował, zgodnie z oświadczeniem wymienionym w pkt. 1 lit. a) osobami zdolnym do wykonania zamówienia dodatkowo należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. f) Wykaz w Polsce laboratoriów z urządzeniami pozwalającymi w pełni diagnozować sytuacje, które mogą wystąpić w oferowanym systemie po jego zainstalowaniu u Zamawiającego, którymi dysponuje lub będzie dysponował, z podaniem nazwy i adresu; W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje, a będzie dysponował, zgodnie z oświadczeniem wymienionym w pkt. 1 lit. a) laboratorium z urządzeniami pozwalającymi w pełni diagnozować sytuacje, które mogą wystąpić w oferowanym systemie po jego zainstalowaniu u Zamawiającego dodatkowo należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego laboratorium.g) dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. e) posiadają wymagane kwalifikacje i doświadczenie, tj.: certyfikat (lub inny dokument) - wystawiony na minimum jednego inżyniera wchodzącego w skład osób które będą realizować zamówienie w zakresie instalacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, uruchomienia i serwisowania centrali w okresie gwarancji - przyznany przez producenta oferowanego sprzętu i oprogramowania obejmujący oferowane rozwiązanie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. b), d), f) oraz zobowiązania podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa.3) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) lit. b) składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), w tym dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym w odpowiednim terminie, tj. wskazanym dla danego rodzaju dokumentu.4) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. w formie konsorcjum) Zamawiający wymaga:a) aby wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału, notarialnie potwierdzonej kopii, bądź przez jego wystawcę);Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.b) podpisania oferty przez pełnomocnika,c) złożenia kompletu dokumentów wymaganych przez Zamawiającego;d) w przypadku oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1) lit. a)- w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oświadczenie podpisał pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie gdyż Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne uprawnienia Wykonawców do wykonywania działalności/czynności wchodzących w zakres zamówienia, ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, kwalifikację, wiedzę i doświadczenie, a także ich łączną sytuację ekonomiczną i finansową; - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oświadczenie podpisał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania);e) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokument określony w pkt. 1) lit. b), z dokumentów określonych w pkt. 1) lit. c), d), e), f) musi wynikać spełnienie wymogów Zamawiającego łącznie przez Wykonawców występujących wspólnief) wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu -nazwa i adres Wykonawcy-należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika.UWAGA:Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl (plik: SIWZ - do spr. ZP_47_Log_2008, rozszerzenie .zip).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. W. Oczki 1, tel. wew. 841-587.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SKW w Warszawie poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul. T. Chałubińskiego / róg W. Oczki 1 (tel. wew. 846-131, w godz. 9.00 - 14.30).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.